Belarusik

Jakiego utworu obecnie słuchacie?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
UrsusCzesio    310

teraz to ^^ Kto chodzil do ZSCKR Sypniewo ten wie jak blisko szkoły kręcone :D doslownie pare kroczków

Mój Wladimirec podbija świat

Gość tomasek   
Gość tomasek

a ja dzisaj "katuje" to:

rolleyes.gif tzn Don Omar-Bandoleros

ZUCH1234    93

Białe jarozy

Weselny klimat

i wszystko co nowe proponuje wejsc na stronke www.rmfmaxx.pl tam sa zawsze tytuły piosenek najnowszych i mozna szybko sciagac ze strony www.mp3.teledyski.info

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Białe jarozy

Kolego poprawię Cię :) pisze się ,, Biełyje rozy'' albo jak kto woli po Polsku ,,Białe Róże''

ZUCH1234    93

no niech ci bedzie jak go zwał tak go zwał ale wiadomo o jaka piosenke chodzi :)

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@UrsusCzesio co to za gówno wrzuciłes???

Belarusik    2

Coś dla ludzi lubiących się bawić:

-Monopol

-"Zodiak na melanżu"

-http://www.youtube.com/watch?v=Ghg6-MUfgto

Wyznaje jedna zasade taką że nie ma zasad

Gago    0

Belarusik@ Dobra nuta jest :)

Ja to troche disco polo (Basta ma fajne piosenki) :) troche ruskich piosenek w większości zagraniczna tłuka taka fajna techno jakieś remixy :)

Manieczki - Noemi-In My Dreams (Dj Kris) techno trance -----------to jest nuta niezła :)

A ostatnio spodobał mi się francuski rap typu KENY niezłe pisenki są takie luzackie :)

Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Gość   
Gość

to na melanzu to bylo na melanzu... he he zna sie to i owo :D

manieczki tez są niezłe, stare ale jare ;)

a ja słucham:

taki mix

i ten Mój odnośnik

Miłego słuchania :D

atakwares    0

Lao Che Hitlerowcy

i do tego patriotyczna

.........Są dni kiedy mówie dość,
żyję chyba sobie sam na złość
Wciąż gram śpiewam jem i śpię
Tak naprawde jednak niema mnie...........

UrsusCzesio    310

@UrsusCzesio co to za gówno wrzuciłes???

Możetroche szacunku? Jeden lubi cole jeden oranzade...

wkońcu znalazłem ;) Akcent- Taht's My name 2010(ft Lora)

Drossel- Mógłbym z tobą robic ajajaj :D

Mój Wladimirec podbija świat

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Gość
      Przez Gość
      Wszyscy wiemy o co chodzi. Rozmowy na temat programów rozrywkowych o rolnikach i nie tylko 🥳
    • Przez Marciano
      Czy posiada ktoś z Was serie filmów dokumentalnych z cyklu " czas na konytrowersyjny dokument - Złote łany"o rolnikach z Dolnego Śląska, ogladałem kiedysten serial na TVP1 ok 8 lat temu i bardzo chętnie obejzał bym to jeszcze raz, podejżewam ze nie tylko ja jeden. Jeśli ktos ma w swoich zasobach " ZŁote Łany" to bardzo prosze o kontakt i udostępnienie. Z góry dziekuje i pozdrawiam.
    • Przez davidek_20
      https://wfw.com.pl/ksiazki/18-20-sonda/

Warto kupić tą książkę puki jest jeszcze dostepna
    • Przez davidek_20
      Przynajmniej - Samiec Alfa
      PRZYNAJMNIEJ RECORDS
      https://www.youtube.com/watch?v=1C5sjsYk0DM
    • Gość
      Przez Gość
      This talent is among the many melee-focused talents gamers can acquire in RuneScape three, aleven although OSRS gold requires an enormous amount of effort for it to be achieved. Because of its outstanding activation and capabilities that it's not a good fit for novice gamers and is higher in those who are experienced using the Revolution fight machine.
      Blood Tendrils is the excellent melee fighting capability that is to be found in RuneScape 3. It's not unlockable until an player is into the middle of the sport. The capacity calls for seventy five Attack to be used, and is among the five bleed abilities that can be used to fight. It leads to the most thrilling sword fights to be had during the sport.
      A target of this size will sustain anything from 36% to 180?ility damages and in further bleeding impact. However, the caster might be prone to bleed damage. This is why it's important for gamers to not use this device when their HP is simply too small, as it can kill them.
      Runelite HD is a mod (made by means of one character that is 117) that takes Old School RuneScape and offers it an HD overhaul. It was a long time than in the year of 2018, Jagex was sending threat of imprisonment to mods like this, claiming they had been copyright infringement. The threats, however, appeared to have been blown away since Jagex offered their support to the exclusive Runelite.
      But in advance this week, simply hours earlier than the new Runelite HD turned into due to launch professionally, 117 was contacted using Jagex and demanded that the artwork delay and the release be cancelled. This time, however it's no longer complete to buy OSRS GP copyright claims. This is due to the fact Jagex states that they're developing their own HD improve.
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj