Skocz do zawartości

Zdjęcie

Filtr powietrza - udoskonalenie

29 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Mareczek78

Mareczek78

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 149 postów
  • Zainteresowania:jestem muzykiem, gram na gitarze basowej, gitarze elektrycznej, saksofonie

Napisany 07 luty 2010 - 16:59

Filtr powietrza - udoskonalenie No ciekawe czy moderator forum nie usunie postu, ale ryzykuję - umieszczenie w forum z kabinami myślę, że spowoduje mniejszą czytalność postu, stąd moja decyzja.
Moj patent - blacha osłaniająca filtr powietrza, by filtr ciągnął powietrze tylko z góry - po części ogranicza to zaplewienie i zakurzenie filtra - ja mam dwa wkłady, jeden czysty od rana, drugi zakładam po obiedzie i w drogę.

Natomiast ostatnio podejrzalem ciekawy patent - warunek (choć może niekoniecznie) posiadanie kabiny.
Od filtra powietrza przeprowadzona rura do kabiny. Czyli krótko mówiąc silnik zasysa powietrze z kabiny operatora, ciągnie przez to mniej zaplewione powietrze a po drugie wyciąga powietrze nagrzane przez szyby wynikiem czego będziecie mieli w kabinie chłodniej.
Gość co to ma mówi,że filtr czyści 2x w sezonie
Co wy na to

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Filtr powietrza - udoskonalenie Dzisiaj, 09:38
  •  

#2 Share AdamZetor12145

AdamZetor12145

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 489 postów

Napisany 07 luty 2010 - 17:27

Filtr powietrza - udoskonalenie no to jest bardzo ciekawe chyba tak zrobię w swoim rekordzie :unsure:

#3 Share Piotr6530

Piotr6530

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 168 postów

Napisany 07 luty 2010 - 18:10

Filtr powietrza - udoskonalenie No niezłe rozwiązanie :unsure: Żeby tylko operatorowi powietrza do oddychania nie brakło ;)
widły 50zł, śipa 40zł ,wyrzucanie obornika bezcenne!

#4 Share tomi217

tomi217

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 161 postów
  • Zainteresowania:Rolnictwo,Muzyka,Technika rolnicza,Motoryzacja,itd

Napisany 07 luty 2010 - 18:57