Strachu

Woda w oleju C-330

Polecane posty

damianbor    124

Oddaj głowice do planowania i po problemie. Pięć razy wymieniasz uszczelke i ani razu nie planowałeś głowicy więc nie dziw się że ją ciągle wydmuchuje.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Ściągnij głowicę i zalej kanały wodne wodą na całą noc tak by woda była u góry na równo z płaszczyzna głowicy , rano jak wstaniesz to sprawdż czy stan wody się obnizył jak się nie obniżył to masz pęknieta głowice a jak się obniżył to poszły Ci oringi na tulejach albo masz pękniętą tuleję.

Jak stan wody się obniży to odkręć misę i zobacz spod której tuleji kapie.

 

Po za tym dziwne to że 5x w ciagu pięciu lat wydmuchuje ci uszczelkę :blink: :blink: :blink:

Ja zawsze dokręcam raz kluczem dobrej jakości i rura 60cm i nie ma szans by coś sie stało i by powtórnie dokrecać głowicę.

Edytowano przez KULAWA_KOZA
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt dziwne ale przez te 5 lat pracował jak mało który w okolicy :D
Kupiłem tuleje i jutro biore się za zakładanie , dwa oringi były porwane, tuleje po wyciągnięciu wydawały się ok. Jak pobzłożeniu dalej będzie brał płyn/wodę to dam znać albo sprzedam ten traktor xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0

Witam,z góry przepraszam że odgrzewam temat ale mam taki problem z 30 a mianowicie po remoncie zrobiłem jakieś 30mth jazdy itp i poszła w robotę, i co się okazało że płyn poszedł do oleju, dziś ściągnęłam głowice i ku mojemu zaskoczeniu uszczelka była cała a na głowicy i tłokach było bardzo dużo nagaru, pytanie dlaczego?? Jutro ściągnę miskę i sprawdzę od dołu tuleje czy nie widać kropel wody. A i z tego co wyczytałem to popełniłem błąd że nie obsadzilem tulei na sylikonu. Jeszcze raz przepraszam za kłopot. Pozdrawiam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonbs    4

Kupiłem nowe korbowod po 170 za sztukę Waryńskiego. 

 

Tuleje korbowodow i tak były wytarte a wprasowanie nowych i regeneracja korbowodow żeby nie 'przeosiować' tego to niemalże ten sam koszt... Więc po co mi stsry trup. Zakładam nowy i mam pewniaka. 


Instalacje techniczne: monitoringi, alarmy / Obsługa sieci, serwerów polityk bezpieczeństwa.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj