Polecane posty

kielbasa    1

Ursus Chełmno była i jest w moich oczach najlepszą firmą w swojej branży. Jeżeli chodzi indywidualne relacje z klientem także.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny    0

No super .... gratulacje ;[ Zastanawia mnie tylko jedno..... co będzie jak padną wielokliny na wałkach sprzęgłowych...... jak na razie widzę że są zachowane prawie w idealnym stanie , nie ma porównania do tych z C - 330 ........... kiedyś to stosowano materiał ........... ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Do tej stali i innych metali to masz pełną rację. Widziałem w M-kach nowe obudowy zwolnic, ponieważ stare były pokiereszowane przez te nieszczęsne łożyska. 5 miesięcy ciężkiej roboty w lesie i pękła na pół. A stara ponad 20 lat. Jest wiele takich innych przykładów... Ale robią tak, żeby się interes kręcił bo jakby wszystko tak było dobrze to by nie było obrotów i tutaj koło się zamyka.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny    0

Las to las ........... eksploatacja ciągnika w takich warunkach to gorzej jak poligon ...... ;[ Tam niestety padają rzeczy nowe po jednym dniu jak i 40 letnie po godzinie ...... ;[ :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

Tak Panowie jak czytam Wasze wypowiedzi podnosi mnie to naprawdę bardzo na duchu- za mile wypowiedzi ;[ Niema co sie oszukiwać materiał na kola zebate to stal..jakich mało ..dodam jeszcze koszt byl mniejszy bo doszły koszt wysyłki. Zakład w Chełmnie to nie tylko jakość ale i podejscie do zwykłych ludzi nie typu bizmesmen... dzieki p.Henrykowi Kłośińskiemu ciągnik zyskał nowe płuca -bo silnik jest jak serce... . Zasugeruje p.Henrykowi ze jest jednak potrzeba czesci-tarcze ,wałki może w niewielkiej serii ale aby mozna było kupić!!! nawet 2 razy drozej ale sie kupi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Tak, dokładnie. Jakby nie było to po Polsce dużo pląta się C-325, C-328, a najczęściej przeróbka C-328 na C-330 - silnik i oś od C-330.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

mialem pare dni zepsuty komputer,wiec przemyslalem ta sprawe i elektrotech ty to masz leb.teraz jest moda na retro-samochody wiec i retro -traktory mozna bedzie korzystnie sprzedac,jak widze pieknie go remontujesz ,jak bedzie gotowy to na allegro i za ciezkie pieniadze pojdzie na zoltych tablicach moze na jakas agroturystyke do wozenia gosci.po 25 latach w pegierze i robocie u ciebie emerytura mu sie nalezy ;[


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

No nie wiem czy taka emertura byla by dobra dla takiego ciagnika. A jak zaczna padac jak konie pod Giewontem ;[ ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego @ elektrotech miał bym prośbę;

Czy Mógł byś zrobić kilka fot dolnego zaczepu. Chodzi mi jak to jest zrobione :)

Podziw za zapał :P:(

 

P.S

A te wzmocnienia co pisał kolega @ kielbasa ma mój ciągniczek :):(


Nie zezwalam na użycie moich fotografii i komentarzy do jakichkolwiek celów bez mojej wiedzy i zgody na piśmie, nie zezwalam na kopiowanie i ich zmienianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

ok zrobie na jutro w zasadzie jest 2 czesciowy pierw wzmocnienie od kosza sprzegła do okolic obudowy wom+ zaczep przykręcany sróbami utwardzanymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki ;)

będę bardzo wdzięczny


Nie zezwalam na użycie moich fotografii i komentarzy do jakichkolwiek celów bez mojej wiedzy i zgody na piśmie, nie zezwalam na kopiowanie i ich zmienianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzezuch    0

masz rację , nie sprzedawaj go. przecież nie włożyłeś tyle pieniędzy,serca oraz sił w remont , aby go teraz bez serca sprzedawać :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter330m    0

Witam zamierzam remontowac c 325 i mam pytanie da sie cos ze sprzegłem zrobic czy da sie zrobic tak jak w c 330???? co trzeba zmnienic??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario330    1

posiadam tarcze sprzęgłowa do pierwszych c325 z grubym frezem.jeśli by ktoś potrzebował to pisać na gg 7080405 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek2213    0

Witam. Mam taki problem ze sprzęgłem że jak wcisnełem traktor dostaje jakiegoś obciążenia i coś szoruje tak jest od kilku miesięcy ale ostanio gdy przyjechałem zgasł i ciężko kręcił ale kilka obortów i normalnie jak odpalił wcisnełem sprzęgło i się zadusił. co to może byc??

Edytowano przez Tomek2213

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominik55   
Gość dominik55

Witam! :) Chce zrobić sobie sprzęgło w swojej 28, ponieważ mam niski pedał i zeby ciągnik zatrzymał się to trzeba wgnieść do samej podłogi, odczuwam też że nie ma 2 stopnia w sprzęgle. jaka może być to przyczyna czy jest to wina tarcz? ile muszą one mieć mm aby były dobre? czy też sprężyn i dźwigienek dociskowych? i czy da się zmienić te sprężyny, dźwigienki dociskowe itp. bez rozpoławiania ciągnika? pozdrawiam i dzięki za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423

żeby zrobić sprzęgło trzeba rozpołowić traktor są do tego specjalne wózki. Rozbierzesz i zobaczysz co tam jest bo 28 już parę latek ma


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Rozpoławianie to ostateczność. Najpierw (jeśli tego wcześniej nie robiłeś) wyreguluj sprzęgło. Jeśli nie bardzo wiesz jak się to robi, to albo jeśli posiadasz instrukcję do 28 lub 30tki to masz tam opisane jak to zrobić (str. 58 w instrukcji z C330), albo daj znać, mogę Ci wysłać odpowiedni materiał w wersji elektronicznej. Miałem podobnie jak i Ty ze sprzęgłem w 28 ale wystarczyła regulacja luzów i wszystko teraz chodzi jak ma.

Jeśli to nie pomoże to dopiero wtedy rozpoławiaj, ale dopiero wtedy. Bo po co rozkopywać traktor jak można odkręcić pokrywkę z prawej strony i pomachać trochę kluczem i śrubokrętem. Poza tym z wymianą tarcz w 28 jest troche roboty bo tarcze z 30tki owszem wielkością pasują, ale frezy są już inne i trzeba wymieniać wałek sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mrmagyster    31

Ile muszą mieć mm? - nie wiem ale mi się wydaje że częćci typu tarcze sprzęgła, łapy czy sprężyny to powinny pasować te od c 330 tylko jak będziesz kupował to bierz z rol-mar'a bo u mnie było sprzęgło robione już kilka lat temu i braliśmy z rol-mara i jest chodzi ładnie wszystko( choć to też zależy jak kto to sprzęgło zrobi;) a znam kilka przypadków, gdzie kupowane były tańsze części, zamienniki i różnie to bywało, choć i zamiennik może czasami się udać ale lepiej kupić drożej, zrobić raz a dobrze, a nie grzebać non stop w ciągniku i się denerwować;) No a co do naprawy to bez rozpołowienia to jedynie możesz sobie sprzęło poregulować ;)


welcome :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

A po co instrukcja do takiego wiechcia, śrubami 17mm ustawia się pierwszy stopień (jazdę), a drugi stopień(wałek) śrubami 13mm, regulacja polega na wkręcaniu równo po kolei śrub do prawidłowego działania, ważne aby były równo ustawione.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Damianrolnik
      mam problem z biegiem 4 w ursusie c330.
      jak go włącze pyszczam sprzęglo a ona wyskakuje :angry:  i trzeba z now włączyć i przytrzymać aż się sprzęgło puści.
       
      Co mi możecie doradzić w tej sytuacji
       
      z góry dziękuje
    • Przez Mechanikza
      Witam ciągnik same laser stał całą zimę ostatnio do niego podchodzę naciskam sprzęgło a ono wpadło w podłogę co mogło się wydarzyć?
    • Przez gege
      Witam.
      Ciągnik po przerwie zimowej. Stał na luzie, lewarek na boki chodzi. Ale biegi żadne nie wchodzą. Ani na zgaszonym silniku ani na włączonym. 
      Po zdemontowaniu lewarka widać, że tam wszystko jest równo (załączam zdjęcie) ale nie da sie nawet śrubokrętem nic przesunąć.
      Do tej pory wszystko działało poza tym, że ciężko było przełączyć na górne biegi oraz z nich wrócić.
      Proszę o pomoc.
      G.

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez 12Mati12
      witam tak jak w tytule stoję przed zakupem tarcz sprzęgłowych a w zasadzie wielu częsci dziś rozebrałem silnik właśnie skończyłem kompletować dwa koszyki bo oczywiście jeden sklep nie może mieć wszystkiego. I teraz moje pytanie czy ktoś spotkał się i ma jakieś doświadczenie z tarczami Andoria mot? Chciałem kupić chełmno ale ani w jednym sklepie ani w drugim nie ma 1 stopnia za to są Andoria mot i jakieś chinole typowe. A jak tak to wybrać zwykłą czy jakąś z odprężnikiem (nie mam pojęcia co to jest na pierwszy rzut oka zwykła jest cała lita tarcza i ma zanitowaną piastę oraz okładziny a ta z odprężnikiem ma piastę później jest zanitowana blacha do kturej jeszcze jest dodatkowo zanitowana taka flanasza na której bezpośrednio już są okładziny) tak na prosty chłopski rozum to im mniej połączeń tym mniejsze prawdopodobieństwo awarii ale nie wiem może ktoś już ma na ten temat opinie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj