Skocz do zawartości

Zdjęcie

Auta terenowe


206 odpowiedzi na ten temat

#61 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 11 luty 2010 - 20:46

Auta terenowe Ooo dobra wskazówka, po hałasie to nie poznam bo nie mam porównania, wiesz jak to pierwsze sie wsiądzie... kurcze ciągnik to znam na wylot, wiem co można nim a co nie, a z Vitarą trza będzie metodą prób i błędów nauczyć sie i nie raz odkopywać się ją będzie...


Ciekawe bo moze był z mieniony raz, na blacie niby ma okolo 150tys ale jak drugie tyle miałby mieć cofnięte to rozrząd jak najbardziej wypadałoby zrobić, a to wydatek pewnie blisko 2500zł



A jak to jest z tym wentylatorem wiskotycznym, jak motor rozgrzany jest to on powinien się kręcić? On sam oboroty ma takie jak potrzebuje?

Ciekawe jak zimnego jutro odpalę to czy tez będzie się kręcił :D

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Auta terenowe Dzisiaj, 01:08
  •  

#62 Share raffx89

raffx89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ślaskie

Napisany 11 luty 2010 - 21:27

Auta terenowe jaro mowisz ze potrzebujesz cos malego i taniego to moze to http://www.otomoto.p...ow&id=C11443881 albo http://www.otomoto.p...ow&id=C10328944 ewentualnie posiadam na zbyciu ARO 234d jak cos to chetnie sprzedam :D

#63 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 11 luty 2010 - 21:35

Auta terenowe Wiskoza zmniejsza poślizg wentylatora w miarę rozgrzewania się silnika, na zimnym można go dość luźno obracać ręką, przy rozgrzanym powinno być czuć opór, oczywiście na zgaszonym silniku :D Nie wiem jak wygląda sprawa z rozrządem w Vitarze, myślę że do tej pory nikt go nie zaczepiał i narazie za wcześnie na ten temat, strzelam że łańcuszek przeżyje najbiedniej 500 tys.km :D

edit:
Wiedziałem że "strzelam" to złe słowo :D
http://suzuki.a-ng.e...&t=1223&p=21663
http://www.forumsamo...kiem-vt2641.htm

#64 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 11 luty 2010 - 22:29

Auta terenowe Jaro! Tobie, to ciężko dogodzić :D - ten mercedes w krótkiej wersji nie jest wcale taki duży, Luaz jest dość malutki i też nie pasuje. Co obawiasz się, że z kożuchem się nie zmieścisz :D . Tu możesz wybierać cabrio, czy nadwozie zamknięte(ma webasto). Tak poważnie to nie wiem co zaproponować.

#65 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2717 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 11 luty 2010 - 22:46

Auta terenowe Co do pytania w pierwszym poscie - proponuje Isuzu Trooper, znajomy kupił za 1000 euro żeby mieć po prostu zabawkę na weekend - już trzeci rok katuje go w terenach naprawdę bardzo ciężkich i zero awarii ! ostatnio widziałem jak ciągnął 600kg węgla na przyczepce przez zaspy że nie jedna C 330 by staneła :D naprawdę pełen respect

#66 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 luty 2010 - 09:29

Auta terenowe Zorzyk !Dodany obrazek -ja po prostu chcę dokonać trafnego wyboru-wolę teraz na spokojnie popytać się,zrobić rozpoznanie rynku żeby potem nie biegać z obłędem w oczach Dodany obrazek -zreszta to ma być auto "składkowe" (Starszy połowę ma dorzucić) więc i jemu powinien "podpasować"-ta moja metoda zakupu jak na razie nieźle się sprawdza (no może pług kupiłbym inny-ale najbardziej chyba ze względu na farbę Dodany obrazek Dodany obrazek )-ponoć jak to mówią nie ma głupich pytań tylko głupie odpowiedzi-więc wolę poznać mądre pytania aby zadać je sprzedawcy Dodany obrazek .

#67 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 12 luty 2010 - 09:56

Auta terenowe

Ciekawe bo moze był z mieniony raz, na blacie niby ma okolo 150tys ale jak drugie tyle miałby mieć cofnięte to rozrząd jak najbardziej wypadałoby zrobić, a to wydatek pewnie blisko 2500zł


rozrząd to kosztuje tak
łańcuch ok 160zł
napinacz w zależności jaki masz jeden kosztuje ok 610zł a drugi ok 200zł

do silnika 2,0 V6 firma Tsubaki (jakaś japońska chyba)

EDIT:
nie zwróciłem jeszcze uwagi na jedną rzecz że w tym silniku są chyba 3 łańcuszki rozrządu więc do tamtego trzeba jeszcze doliczyć jakieś 350zł i 250zł za pozostałe

#68 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 12 luty 2010 - 16:34

Auta terenowe

Co do pytania w pierwszym poscie - proponuje Isuzu Trooper, znajomy kupił za 1000 euro żeby mieć po prostu zabawkę na weekend - już trzeci rok katuje go w terenach naprawdę bardzo ciężkich i zero awarii ! ostatnio widziałem jak ciągnął 600kg węgla na przyczepce przez zaspy że nie jedna C 330 by staneła :D naprawdę pełen respect


a c330 to niby jakis super ciagnik ze zdolnosciami Optimusa Primae'a??
a moze by tak patrola k160 np takiego: http://moto.allegro...._lubelskie.html
albo daihatsu rocky
http://www.otomoto.p...ow&id=C10661632

Edytowany przez tomasek, 12 luty 2010 - 19:21.


#69 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 12 luty 2010 - 18:03

Auta terenowe

Wiskoza zmniejsza poślizg wentylatora w miarę rozgrzewania się silnika, na zimnym można go dość luźno obracać ręką, przy rozgrzanym powinno być czuć opór, oczywiście na zgaszonym silniku :D Nie wiem jak wygląda sprawa z rozrządem w Vitarze, myślę że do tej pory nikt go nie zaczepiał i narazie za wcześnie na ten temat, strzelam że łańcuszek przeżyje najbiedniej 500 tys.km :D

edit:
Wiedziałem że "strzelam" to złe słowo B)
http://suzuki.a-ng.e...&t=1223&p=21663
http://www.forumsamo...kiem-vt2641.htm

To chyba pogadam z tatą i jednak skodą bede chyba jeździł... Fabia juz sprawdzona i zaufana jest a to to nie wiadomo co to :D ładnie to chodzi, na szosie kopyto ma podobne jak skoda 1.9 100KM w dieslu z 2007 roku bodajże, bo kumpel jeździ w moim kierunku ze szkoły i testowaliśmy, silniczek ładnie warczy ale to kosztem spalania...



A z tego co w Twoich linkach wyczytałem to nie wisko tak słychać pewnie tylko rozrząd :D


Fabia okaze sie przyjemniejszym autkiem te 15-20km (w jedną stronę) jeżdżenia do szkoły :)

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


#70 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 13 luty 2010 - 13:38

Auta terenowe Czemu Vitara ma być nieprzyjemnym? :P Na kręcenie się wokół komina zdecydowanie wolę terenówkę, mimo że więcej spali.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Auta terenowe Dzisiaj, 01:08
  •  

#71 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 13 luty 2010 - 14:13

Auta terenowe mirasek a land crusierem long chciałbys sie krecic po lublinie? gdybs sie z golfa 4 przesiadł

#72 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 13 luty 2010 - 15:06

Auta terenowe Którymś z ostatnich? Powiedzmy J120? Pewnie że tak :D Gabarytowo podobny do Audi A6 a nie ma stresu że wytłukę zawieszenie albo uszkodzę felgę np. na Męczenników Majdanka czy innych tamtejszych atrakcjach :D Zbierałem się tam na jazdę próbną nowym Hiluxem ale wyszło że musiałem potestować Corolle i taczka narazie poczeka.

Co do Golfa vs LC to porównania nie mam, ale za to Civic vs Hilux mam przyswojone dość dobrze :D

#73 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 13 luty 2010 - 15:15

Auta terenowe no mi chodzi o gabaryty i osobiscie do uzytku po miescie to cos krotkiego i zwinnego bo paka a6 czasami przytlacza tym bardziej jak na parkingu znajduja sie miszczowie kierownicy ktorym to tył auta za bardzo wystaje albo nie potrafia stanac w "liniach"

a z jaka kabina hilux pojedyncza czy poltorówka?

#74 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 13 luty 2010 - 15:36

Auta terenowe Z gabarytami jakoś nigdy nie miałem większych problemów, tym bardziej że w przypadku starej taczki dobrze widać gdzie auto się zaczyna a gdzie kończy i nie trzeba specjalnego wyczucia ani czujników żeby sie precyzyjnie wpasować :D Na lublin trochę za mułowata ale w mojej okolicy zupełnie wystarczająca, choć w przypadku Marcina jego Vitara nie jest ani wielka ani wolna z tym silnikiem, dochodzi jeszcze dobre audio o którym wspominał, jak dla mnie to żyć nie umierać, dlatego nie wiem czemu marudzi :D

hilux w podwójnej, 4 drzwi

#75 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 13 luty 2010 - 18:46

Auta terenowe Dobra... A jeszcze jedno pytanie...


Jak przez śnieg (ale taki ze jak drzwi otwierałem to tarły po nim) przebijam się to szosowymi mogę czy terenowymi powinno się? Ja poszedłem z terenowych i stanął, jakoś sie wyszarpałem do tyłu i zrezygnowaliśmy, ale Tata mówi ze ze szosowych powinienem. W sumie to poradziłby sobie ale czy to ale czy w znacznym stopniu szkodzi to mu. A wogóle tyranie w takich warunkach mocno szkodliwe jest? Po śniegu lepiej to radzi sobie jak C-360 :D

A czy czasami jak terenowe włączę to locki od przedniej osi nie blokują się na stałe?

Aaa i po rozłączeniu napędów na czarnej szosie to idzie lacza konkretnie zgrzać...
Jazda dopiero zaczyna się powyżej 3000tys obr. Czuć tę moc :D

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


#76 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 13 luty 2010 - 21:31

Auta terenowe W ciężkim zleżanym śniegu nie lecisz na pełnym ogniu tylko z wyczuciem na najwyższym możliwym biegu aby miał jakiś zapas mocy, jeśli już wyraźnie słabnie to redukujesz. Jak auto staje to od razu sprzęgło, cofka i atakujesz koleinami jeszcze raz.

Co do reduktora to na nim masz 5 biegów w zakresie prędkości terenowych, bez niego tylko 2, sam sobie odpowiedz co lepsze :D Sprzęgi automatyczne powinne sie same zapinać po włączeniu 4x4 i ruszeniu do przodu, niezależnie czy na reduktorze czy na szosowych. Auto jest zrobione do takiej jazdy i mu to rybka, wiadomo że to nie podróż po czystej szosie i obciążenia są większe ale wszystko jest do tego przystosowane, to nie CRV czy inny Freelander któremu sie zagotuje wiskoza od tylnego napędu :D Nie wiem jakie masz opony ale na śnieg warto upuścić z nich trochę wiatru.

http://www.streetfir...Snow_380648.htm jaka astra czy inny civic daje taką frajdę? :D

#77 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 13 luty 2010 - 21:35

Auta terenowe Hilux z silnikiem 2,4 czy 3,0? Ja mam Navarę 2.5 174KM to idzie jak złoto. Po Lublinie jeździ się nią bez problemu szybciej ludzie z drogi zjeżdżają niż przed A6. Co do Hiluxa to na małym silniku to kompletna porażka, za mała moc do masy, z dużym dieslem nie miałem styczności
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#78 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 13 luty 2010 - 21:39

Auta terenowe Opony Fulda szerokość 225, co oznacza na nich napis R+S?


Co do sprzęgiełek to działają jak najbardziej poprawnie. Zaczynam sie co raz bardziej przekonywać do Vitarki :D

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


#79 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 13 luty 2010 - 21:54

Auta terenowe 2.4, jak to mówią nie przyspiesza tylko majestatycznie nabiera prędkości :D ale można się przyzwyczaić, ma inne zalety, np. idiotoodporność. Navara to już inna bajka, starego hila można równać do D21 a nie D40 :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Auta terenowe Dzisiaj, 01:08
  •  

#80 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 luty 2010 - 22:06

Auta terenowe

Ja mam Navarę 2.5 174KM to idzie jak złoto. Po Lublinie jeździ się nią bez problemu szybciej ludzie z drogi zjeżdżają niż przed A6.

nie wiem jak lublin, ale w gdansku sie jezdzi slabo navara. raz wjechalem do szkoly na parking to po 2 godzinach gardlo wyjazdowe sie troche zmniejszylem i wyjezdzalem z max iloscia poprawek, lustra oba w dol, lewy bok centymetr od innego auta, a prawym przodem nie mialem pewnosci, ze nie zahaczę.
napedy i duze kola, daja slaba zwrotnosc.
resory tyl, powoduja denerwujace drgania.
zawias przod miekki, opony baloniaste = zero kontroli w zakretach.

w teren podobno dzielna jak na dzisiejsze auta, ma blokade i reduktor, ale co z tego jak posiada lakier czarny metalic, wiec nawet o wieksza trawe mozna go porysowac.

wniosek auto do niczego, choc w gospodarstwie jest uzasadnionym wyborem. smieszy mnie jak widze ludzi z miasta ktorzy pozniej sie musza meczyc w takim aucie, bo przy wyborze przewazyly wzgledy stylistyczne i ekonomiczne (odliczenie podatku w pewnym okresie mozliwe praktycznie tylko dla taczek).



pytanie do tematu:
co lepsze w teren diesel czy benzin?
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Podobne tematy