michal16

DF 6.46 -Brak ciśnienia oleju na wolnych obrotach

Polecane posty

michal16    1

hej mam wielki problem mam zamiar kupic deutza 6.45 i mam pytanie czy nie wie ktos czy to jest normalne jak sie ciagnik nagrzeje i jest na niskich obrotach to swieci mu kontrolka o nie smarowaniu. Bardzo prosze o o pomac mam niewile czasu aby sie zasranowic nad kupnem :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio748    2

Jak mu się świeci kontrolka na wolnych obrotach , to nieźle już ten ciągnik jest wyeksploatowany. Ten silnik to jest w stanie przedzawałowym , następny stan to zgon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Normalne to to nie jest że się kontrolka świeci,ja bym proponował podpiąć manometr i sprawdzić ciśnienie na zimnym i rozgrzanym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal16    1

własnie mam jechac po niego w sobote. podłacze zegar i sprawdze cisnienie zobaczymy a moze wie ktos jakie powinno byc cisnienie??????

 

własnie do mnie jedzie sprawdzone było zegarem i wszystko gra . jak myslicie jaki pług do niego??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas    0

w moim Explorerze nie wysprzegla wałka. czy ktoś wie co może byc źle???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

jak masz serwis niedalkeo lepiej daj pare złoty podjedz nim niech podłacza kompa sprawdza godziny skrzyni odejmij od tego 20% i masz mtg na silniku. moze to byc czujnik a moze juz silnik. nie powinna swiecic absolutnie nawet na wolnych obrotach!!!

zobacz czy sprezarka sie smarka olejem bo jak tak to ktos zapomnał filtrów powietrza wymieniac. sprawdz poł biegi przy wysokich obrotach nie powinny załaczac sie z opóznieniem jezeli tak bedzie to znaczy ze tarczki w skrzyni dostały swoje. sprawdz poziomy oleju w zwolnicach jesli w którejs nei bedzie tzn ze jechała na sucho od X czasu moze cie to kosztowac naprawa nawet 10 tys. sprawdz funkcje ASM czy rozłącza blokade przy skrecie czy rozłacza ja przy przekroczeniu predkosci 13km/h czy rozłacza naped w tym samym zakresie. sprawdz ehr czy wszystke właczniki działaja włacz wom sprawdz czy rozpedza sie do danej predkosci na karzdym zakresie. napisz o nim cos wiecej jakie ma wysposazenie który roki jaki ma przebieg na budziku a powiem ci ile moze byc w tym prawdy nie spiesz sie z zakupem bo moze wtopic bardziej niz ci sie wydaje takich ciagników jest teraz opór


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

ja też tak mam w kombajnie deutyz jak sie nagrzewa to sie czasem olej włącza ale u mnie to pod kontrolkę oleju jest podpięty czujnik temperatury także niema z tym problemu może ty też tak masz silnik jest ok a to ze się włącza to poprostu za wysokiej temperatury dostaje spróbuj mu chłodnice wyczyscic bo jak się zabije brudem to cały czas sie ci tak będzie robic


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas    0
napisz o nim cos wiecej jakie ma wysposazenie który roki jaki ma przebieg na budziku...

 

No tak, proszę o pomoc a nie podałem podstawowych informacji.

Ciągnik Same Explorer 55; rok produkcji 1984; 5600mth.

Wygląda to tak: wyszystkie biegi są wysprzęglane ładnie, a wałka WOM za cholere nie wysprzęgli. Wciskam sprzęgło, ciągne za dzwignię od WOM-u, a on od razu zaczyna się kręcić, przy wciśniętym sprzęgle. Tak jakby załanczało go na "ostro".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218
własnie do mnie jedzie sprawdzone było zegarem i wszystko gra .

 

Czyli jakie ciśnienie było ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nikt933    3
sprawdz poziomy oleju w zwolnicach jesli w którejs nei bedzie tzn ze jechała na sucho od X czasu moze cie to kosztowac naprawa nawet 10 tys.

 

Możesz mi powiedzieć jak sie sprawdza olej w tych zwolnicach. Dzisiaj podpatrzyłem trochę na zwolnice (chciałem sprawdzić stan) mojego DF ale zauważyłem tylko jakąś śrubę na imbus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas    0
Ciągnik Same Explorer 55; rok produkcji 1984; 5600mth.

Wygląda to tak: wyszystkie biegi są wysprzęglane ładnie, a wałka WOM za cholere nie wysprzęgli. Wciskam sprzęgło, ciągne za dzwignię od WOM-u, a on od razu zaczyna się kręcić, przy wciśniętym sprzęgle. Tak jakby załanczało go na "ostro".

 

Czy przyczyną może być zapowietrzony układ? Jak można to sprawdzić czy nie jest zapowietrzony i ewentualnie jak się coś takiego odpowietrza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

@Nikt993 tak z przodu sa to duze korki na imbus tylko pamietaj ze korek musi byc w poziomie odrecasz i jesli jest olej zaraz przy korku jest ok jesli nie ma to nie masz na co czekac tylko lac nowy bo tam duzo nie wchodzi w przód ok 0,8litra z tyłu tez sa korki na immbus dokładnie na połowie wysokosci zwolnicy i takze do nich powinien byc poziom tak wchodzi troche wiecej bo ok 11 litrów na strone bynajmniej tak jest w 165 mk3. korki bedze ciezko odrecic zwłaszcza te przednie musisz miec mocny imbus i uderz kilka razy po korku młotkiem powinno pomóc. koszt oleju ok 23zł czy fuchs LS90 czy AKROS LS


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez JanuszG
      Witam! Mam Zetora 5341 w układzie pneumatycznym jest ciśnienie 2 atmosfery. Wymieniłem już sprężarkę, elektrozawory, czujnik ciśnienia i został wyczyszczony układ. Dodam że po odłączeniu przewodu od sprezarki i podłączeniu go do innego kompresora kontrolka ciśnienia gaśnie i pokazuje na wskaźniku około 6,5 atmosfery i działają załączenia przedmiego mostu, blokady różnicowej i wspomaganie hamulca. Po ponownym podłaczeniu sprężarki zapala sie kontrolka ciśnienia i nie załączaja sie blokady i blokuje hamulce. Za madre porady bardzo dziekuje
    • Przez Kamil723
      Witam,chciałbym wymienić olej w skrzyni w fendzie 304 89r.Zastanawiam się jaki olej wlać,na stronach z doborem oleju jest ich wiele,ale w większości to oleje STOU,czyli do wszystkiego i do niczego.Jaki olej polecacie do tej maszyny?
      Aa i jeszcze jedna sprawa,gdzie znajduje się filtr oleju skrzyni w tym modelu?
    • Przez Domek96
      Mam pytanie może ktoś wie dlaczego w renault 75.14 jak podnoszę sprzęt na podnośniku to po pewnym czasie drży czy podskakuje
    • Przez Paweł_478
      Witam mam problem z opryskiwacze hardi 1000l 15 m nie uzyskuje ciśnienia nawet do 2 bar nie wiem gdzie można szukać problemu pompa jest sprawna model opryskiwacza to LX1000/15 proszę o podpowiedzi gdzie mam szukać problemu z góry dzięki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj