Zaloguj się, aby obserwować  
samczyk1991

MF 255 stracił moc , pomocy

Polecane posty

pino93    0

miałem to samo w swoim tylko uszczelka pod głowicą.

u mnie teraz rzuca olej kominem mechanik go rozkręcił i pierścienie są prawie dobre ale i tak kupiłem nowe co moze byc innego???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

A waszym zdaniem jaka podkładka pod głowice jest lepsz miedziana czy taka ciemna, nie pamiętam nazwy tego materiału ale podobne są stosowane w samochodach. Wczoraj jak planowaem głowicę do swojego 3p to mechanik ten co szlifował radził założyć tą ciemną podobno lepiej się układa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniaczus    0

Czesc. To moja pierwsza wypowiedz na forum wiec przy okaij chcialem sie przywitac, a wiec witam Wszystkich. Nie zakladajac nowego tematu chcialem podzielic sie swoim problemem na temat uszczelki pod glowica w MF-255. Omawialem juz ten przypadek na PW z urzytkownikiem samczyk 1991 i podobnie jak u Niego problem tkwil w uszczelce pod glowica ktora zostala przedmuchnieta pomiedzy 1 a 2 cylindrem czego objawem bylo : dziwne odglosy z filtra powietrza tzn. takie " cmokanie" , "puchanie" , "dukanie",pukanie w wydech zwaszcza podczas gaszenia ,dosc trudny rozruch,nawet po wymianie wtryskiwaczy i regenaracji pompy no i oczywiscie to mozolne wkrecanie sie na obroty.

Jesli to komus pomoze w diagnozie to milo mi bardzo. Pozdrawiam.

Edytowano przez beniaczus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTD    0

Mam spadek mocy. Silnik oleju nie bierze nie dymi, ładnie zapala. Remont jakieś 600mth temu. Przy róbcie zauważyłem ze przy obciążeniu nie wkręca sie na obroty. Wymieniłem filtr paliwa. To samo. Jak jednoznacznie stwierdzić walniętą uszczelkę pod głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15287

Wpierw zanim zaczniesz coś grzebać odkręć rurkę zasilającą pompę wtryskową i niech ktoś pompuje ręcznie pompkę zasilającą a Ty patrz czy z tej rurki tryska pod ciśnieniem czy tylko leci. Bo może tak być że pompa wtryskowa dostaje mniej niż potrzebuje. Może gdzieś paproch siedzi i przytyka przepływ ropy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTD    0

Sprawdzę, ale raczej nie. Bo przed pompka mam wstępny filtr paliwa i juz wymieniłem filtr paliwa główny i wtedy sprawdziłem zasilanie miedzy pompką a zbiornikiem. Ale dzięki za sugestie- sprawdzę. A jakieś objawy uszczelki mówiące ze jest wydmuchana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

W pompie paliwowej jest siteczko na glownym zasilaniu pompy tym od filtra co idzie.

 


Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTD    0

Dziś sprawdziłem siteczko w pompie wtryskowej. Żadnego brudu. Jutro jeszcze sprawdzę zawory. I pomysły mi sie kończą. Ściągać głowice???wg Was??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Raczej to jest cos z układem zasilajacym albo pompa paliwowa a nie samym silnikiem. Zadzwoń do jakiegos pompiarza może cos doradzi lub spotkał sie z takim przypadkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

A filtr powietrza czysty? Jezeli ciagnik ma za malo powietrza tez jest slabszy i grzeje sie bardziej. Ja mialem tak przy kombajnie. Sprawdz filtr. Bo uszczelka to juz ostatecznosc jak niemasz zadnych przedmuchow ani do olej ani plyn, w razie potrzeby sciag kolektor ssacy i sprawdz czy przez wszystkie wloty zasysa powietrze a nie dmucha z ktoregos. To bedzie oznaka ze z tloka na tlok przepala. Gdy sprawdzisz co napisalem, napisz co znalazles, to w razie dalszego braku rozwiazania postaram sie cos jeszcze pomoc.

Edytowano przez nik23

Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTD    0

Filtr powietrza czysty. Ale jak sprawdzić po odkręcenie kolektora czy wydmuch*je a nie ssie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

Albo ogien przystawiac do kolektorai czy go pociaga czy odpycha. Tylko najlepiej palnik i i ladny plomien sobie ustawic, zaden patyk ze szmatazeby ci go nie wciaglo w glowice! Ja osobiscie reke przykladam do wloty i na czucie sprawdzam ale tobie nie polecam!

  • Like 1

Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez andrev1822
      Witajcie. Otóż mam problem z MF 690 83r. Dzisiaj byłem w polu z gruberem 2.2m na 9 łap. Niby wszystko ok ale nie wiem jak ten ciągnik powinien iść. Na 1 biegu głównym środkowa do przodu a prawa do tyłu. I tu moje takie zaniepokojenie tak jakby nie wkręcał się na obroty pod obciążeniem raz zbiera dobrze a raz dusi się i schodzą mu obroty. Druga sprawa to to że jak wracałem do domu gruber w górę i na asfalcie 3 bieg na najszybszym przełożeniu i w pewnym momencie jakby coś go zaczynało dusić. Schodził z obrotów. Zatrzymałem się sprzęgło i gaz do oporu i ledwo ledwo i zaczął się wkręcać. Ewidentnie brak mocy. Podobnie zauważyłem jak ciagalem przyczepę że zbożem że nie ma siły pod delikatne wzniesienie. Musiałem redukować. Co może być? Pompa wtryskowa wtryski? Luzy ustawiałem już zaworowe na 0.3mm a ompe chcialem oddać ale gdzieś po robotach polowych. Doradzcie może ktoś miał taki przypadek
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj