Zaloguj się, aby obserwować  
samczyk1991

MF 255 stracił moc , pomocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pino93    0

miałem to samo w swoim tylko uszczelka pod głowicą.

u mnie teraz rzuca olej kominem mechanik go rozkręcił i pierścienie są prawie dobre ale i tak kupiłem nowe co moze byc innego???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

A waszym zdaniem jaka podkładka pod głowice jest lepsz miedziana czy taka ciemna, nie pamiętam nazwy tego materiału ale podobne są stosowane w samochodach. Wczoraj jak planowaem głowicę do swojego 3p to mechanik ten co szlifował radził założyć tą ciemną podobno lepiej się układa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniaczus    0

Czesc. To moja pierwsza wypowiedz na forum wiec przy okaij chcialem sie przywitac, a wiec witam Wszystkich. Nie zakladajac nowego tematu chcialem podzielic sie swoim problemem na temat uszczelki pod glowica w MF-255. Omawialem juz ten przypadek na PW z urzytkownikiem samczyk 1991 i podobnie jak u Niego problem tkwil w uszczelce pod glowica ktora zostala przedmuchnieta pomiedzy 1 a 2 cylindrem czego objawem bylo : dziwne odglosy z filtra powietrza tzn. takie " cmokanie" , "puchanie" , "dukanie",pukanie w wydech zwaszcza podczas gaszenia ,dosc trudny rozruch,nawet po wymianie wtryskiwaczy i regenaracji pompy no i oczywiscie to mozolne wkrecanie sie na obroty.

Jesli to komus pomoze w diagnozie to milo mi bardzo. Pozdrawiam.

Edytowano przez beniaczus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTD    0

Mam spadek mocy. Silnik oleju nie bierze nie dymi, ładnie zapala. Remont jakieś 600mth temu. Przy róbcie zauważyłem ze przy obciążeniu nie wkręca sie na obroty. Wymieniłem filtr paliwa. To samo. Jak jednoznacznie stwierdzić walniętą uszczelkę pod głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15356

Wpierw zanim zaczniesz coś grzebać odkręć rurkę zasilającą pompę wtryskową i niech ktoś pompuje ręcznie pompkę zasilającą a Ty patrz czy z tej rurki tryska pod ciśnieniem czy tylko leci. Bo może tak być że pompa wtryskowa dostaje mniej niż potrzebuje. Może gdzieś paproch siedzi i przytyka przepływ ropy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTD    0

Sprawdzę, ale raczej nie. Bo przed pompka mam wstępny filtr paliwa i juz wymieniłem filtr paliwa główny i wtedy sprawdziłem zasilanie miedzy pompką a zbiornikiem. Ale dzięki za sugestie- sprawdzę. A jakieś objawy uszczelki mówiące ze jest wydmuchana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

W pompie paliwowej jest siteczko na glownym zasilaniu pompy tym od filtra co idzie.

 


Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTD    0

Dziś sprawdziłem siteczko w pompie wtryskowej. Żadnego brudu. Jutro jeszcze sprawdzę zawory. I pomysły mi sie kończą. Ściągać głowice???wg Was??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Raczej to jest cos z układem zasilajacym albo pompa paliwowa a nie samym silnikiem. Zadzwoń do jakiegos pompiarza może cos doradzi lub spotkał sie z takim przypadkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

A filtr powietrza czysty? Jezeli ciagnik ma za malo powietrza tez jest slabszy i grzeje sie bardziej. Ja mialem tak przy kombajnie. Sprawdz filtr. Bo uszczelka to juz ostatecznosc jak niemasz zadnych przedmuchow ani do olej ani plyn, w razie potrzeby sciag kolektor ssacy i sprawdz czy przez wszystkie wloty zasysa powietrze a nie dmucha z ktoregos. To bedzie oznaka ze z tloka na tlok przepala. Gdy sprawdzisz co napisalem, napisz co znalazles, to w razie dalszego braku rozwiazania postaram sie cos jeszcze pomoc.

Edytowano przez nik23

Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTD    0

Filtr powietrza czysty. Ale jak sprawdzić po odkręcenie kolektora czy wydmuch*je a nie ssie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

Albo ogien przystawiac do kolektorai czy go pociaga czy odpycha. Tylko najlepiej palnik i i ladny plomien sobie ustawic, zaden patyk ze szmatazeby ci go nie wciaglo w glowice! Ja osobiscie reke przykladam do wloty i na czucie sprawdzam ale tobie nie polecam!

  • Like 1

Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj