Zaloguj się, aby obserwować  
samczyk1991

MF 255 stracił moc , pomocy

Polecane posty

samczyk1991    83

Wielkie dzięki , jutro lecę do miasta po uszczelkę. Rozmawiałem z ojcem to też podpowiedział ,że najprawdopodobniej uszczelka. Jutro poproszę znajomego to pomoże mi wymienić.

Edit: Słyszałem ,że po wymianie uszczelki trzeba głowice porządnie dokręcić , przejechać trochę mth i jeszcze raz ją dokręcić i tu moje pytanie po jakim czasie jeszcze raz ją się dokręca i jaka jest kolejność dokręcania (śrub bądź nakrętek bo już nie pamiętam)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Przed chwilą w googlach ten temat mi się wyświetlił, zapomniałem o planowaniu , to muszę zaczekać aż ojciec wróci. On kasę przywiezie i on wie gdzie ją oddać bo nie sztuką jest oddać byle jakiemu mechanikowi. Ferguson u mnie teraz tylko baloty wozi , poproszę sąsiada to mi przywiezie.

Jeszcze raz wam wszystkim dziękuje :blink:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

Słuchaj ja tak miałem na polu. Od razu moc stracił. Okazało się że nie wdusiłem do końca tego cycka od gaszenia i też siły nie miał :blink:


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Odkręcaj śruby w kolejności odwrotnej do ich dokręcania, czyli śrubę oznaczoną nr 18 jako pierwsza itd. Dokręcanie śrub następuje w trzech etapach (śruby dokręcaj wg kolejności, czyli zaczynamy od 1): pierwszy etap momentem 50 Nm, drugi 75 Nm, trzeci 100 Nm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Jeszcze nie robiłem, muszę pożyczyć klucz dynamometryczny , poza tym ojciec przez telefon mówił żebym mu fergusona rozkręcił a wymiany dokona sam, sam bym tego się podjął ale niech ma jak on chce :unsure:

Jeszcze głowice do planowania trzeba oddać. On będzie wiedział najlepiej gdzie ją oddać ;)

Sąsiadowi daliśmy "na paliwo" to mi baloty puki co przywiezie :P


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

A co może być przyczyną pojawienia się oleju w kolektorze ssącym. U mnie też powietrze się cofa w filtrze powietrza ale co do palenia to pali bez zarzutu nawet w te mrozy, siłę ma tylko ten olej i trochę nierówna praca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Spróbuj wymienić olej w filtrze powietrza i ten wkład, może to pomoże. A jak nie to sam olej, tam mało go trzeba wiec można spróbować, ja tam leje zwykły superol. :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

A świecę płomieniową masz?Może to nie olej tylko ropka ci leci ze świecy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Właśnie dzisiaj sprawdziłem trochę się poci ze świecy w kolektorze sucho. Zostaje tylko nierówna praca silnika ale to może tylko zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Ciągnik naprawiony, uszczelka puściła pomiędzy 1 i 2 garem. Na razie puki co ojciec postanowił nie oddawać głowicy do planowania ;)

Przy okazji sprawdziliśmy wtryskiwacze , są ok. Zobaczymy ile pochodzi :D

Blok już się nadaje na złom- stwierdziliśmy to z ojcem po oględzinach, miejmy nadzieje ,że jeszcze lat pochodzi bo są ważniejsze wydatki :D

ddb19c38006254bc.jpg


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deyu    0

a czy tuleje byly przy nim wymieniane bo jezeli tak to sa zanisko osadzone ,kuzyn miał to samo przy ursusie 4512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

O to może tu sie zapytam może mi ktoś powie co to może być :

A więc mam MF255 ma prawie 7 tyś mth wymieniłem mu końcówki pierścienie ale i tak jest lipa . Bo czasami jak jade to ma tak że sam siebie nie może 4 na szosie u ciągnąc a czasami chodzi i nic mu nie jest nie wim czego co to moiże być może ktoś wie coś albo miał taki przypadek ?


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

a czy tuleje byly przy nim wymieniane bo jezeli tak to sa zanisko osadzone ,kuzyn miał to samo przy ursusie 4512

 

No właśnie, one mają być równo w bloku ?

Bo u nas są za głęboko osadzone,- moim skromnym zdaniem ;)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

@Gago sprawdź filtr paliwa i pompę wtryskową.

Zagłębienie kołnierza tulei względem powierzchni bloku cylindrowego powinno wynosić 0,00-0,15mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

To naprawa na długo nie pomoże. Miałem to samo, dopiero jak wymienili mi tuleje, splanowali blok i głowicę to problem zniknął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Trudno się mówi, blok się na złom nadaje. Z tym 1mm to przesadziłem, ale tuleje są minimalnie za nisko osadzone. Już w planach jest zakup nowego bloku ,ale puki co są ważniejsze wydatki. Dobra koniec nabijania postów z mojej strony ;), już co chciałem się od Was dowiedziałem, jeszcze raz wam wszystkim dziękuje. :D


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj