tvt

T6050 Range Command i Power Command

Polecane posty

tvt    0
Napisano (edytowany)

Nastapily zmiany w ciagnikach serii T6000 RC i PC

Mowa kabina a przede wszystkim wyglad

 

piszcie co wiecie a moze jest ktos juz szczesliwym posiadaczem tego nowego dziecka koncernu CNH New Holland

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakubj0072    1

nie wiem ale w rolserwisie nic mi nie mowili ze beda jakies zmiany

a co bedziesz prał takiego nh :)

 

tylko maska ma sie niby zmienic prawdopodobnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek26    4

Podłokietnik z Seri T7000 Auto Command Sidewinder II. :)


sprzedam 5 działek budowlanych po 7a każda. tel 509983145

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldas    0

Witam

jeszcze nie mam ale za ok.miesiąc będę miał T6050PC. wersja z elektrozaworami.

będzie miał nowy podłokietnik (właśnie z serii t7000)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    4

Na angielskiej stronie NH jest już do pobrania broszura odnośnie nowej serii T6000 RC i PC. Wyskoczył z niej ciągnik 6030 na którego było małe zapotrzebowanie. Wyświetlacz i ten nowy podłokietnik będą dostępne razem z elektrozaworami. Ciekawa jaka będzie róznica między starym podłokietnikiem a nowym z wyświetlaczem takim jak w AC może ktoś już wie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszCh    0

W tej chwili jest jeden podłokietnik dla ciągników serii T6000 i T7000 wyposażonych w rozdzielacze elektrohydrauliczne EHR. Jest on wyposażony w kolorowy, dotykowy monitor IntelliView III. Nowy T7.210 Auto Command i T7.270 Auto Command pokazywany na AgroShow w tym roku tez miały ten podłokietnik z wyświetlaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ereksio    321

oprócz podłokietnika jest też zmiana dotycząca prawych drzwi. W standardzie są one nieotwierane i pozbawione poprzeczki srodkowej co ma zwiększyć widoczność. Drzwi obustronnie otwierane są w opcji.

Własnie czekamy na dostawę T6050RC . Os amortyzowana, podłokietnik Side Winder, jedno i dwuobwodowa pneumatyka, szerokie ogumienie - cena wynegocjowana 222.000 netto (umowa z września). W ciagniku będzie już montowany monolityczny obciążnik przedni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj