gregJCB

JCB 2135 fastrac

Polecane posty

qqq    19

Te 3 przyciski są od zmiany półbiegów ,mają te same funkcje co na gałce od lewarka biegów B)


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas155    1

Dzięki, ale są chyba wersję z szybszą, sprzedawca mówił, że jechał za nim samochodem 75 km/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    90

nie w 2135 tu jest maks - na cały swiat 50 - tzn może lekko przekroczyć - ale na pewno nie 75 chyba że z przyczepą zjeżdżał z jakiejś wielkiej góry- ew. sprzedawca kupił od innego równie dobrego samochód z super licznikiem  :) -  tylko  w seri 3000 są szybsze  do 75(inny układ kierowniczy) - więc ktoś cie ściemniał...... :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas155    1

To nie wiem jak mógł takie informacje wymyślać, myślał jeszcze, że te zakresy na rewersie to regulator agresywności :P
A czy da się te wskazania na liczniku z mil/h zmienić na km/h ? Ciągnik niby sprowadzony z Holandii, ale widocznie angielska wersja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    90

da się bez problemu - mój też angielski :) musisz wejść w setup licznika - i tam jest pozycja imp/met. chyba jak będzie twój zapytaj to wsiądą ciągnika i ci napiszę jaka kombinacja klawiszy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas155    1

Jest właśnie mój, tylko nic nie wiem co w nim jak :(

1. Gdzie jest płyn hamulcowy, ponieważ podczas przyjazdu zapaliła się kontrolka od hamulców. Prawdopodobnie myślę, że mało płynu.

2. Jak dokładnie ustawić te imp/met, po przytrzymaniu Setup są tylko dwie nazwy, jedna w tłumaczeniu znaczy przyciemnienie, które ustawia się od 10-100, a druga to impwidth, nie wiem co tym się steruję, ale mam ustawione na 21,1.

3. Co oznacza ten traktorek ze strzałkami na małym wyświetlaczu ? Jak się jedzie to coś pokazuje jakby jakieś procenty. Jest również ten symbol na przycisku po prawej, do czego to ?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60b902eba05b40ed.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7c9adaa896bddf5e.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas155    1

Witam. Poradziłem sobie z opisanymi problemami sam, kupując instrukcję do Fastraca 2155/2170. Jest to nowszy model ale prawie wszystko jest tak samo.

1. 3 Zbiorniczki z płynem hamulcowym znajdują się koło akumulatora :)
2. Żeby wejść w ustawienia jednostek i czasu to trzeba trzymać przycisk Setup w momencie przekręcania stacyjki. Impwidth jest to szerokość maszyny.

3. Ten traktorek ze strzałkami to jest tzw. kontrola poślizgu kół, jak to się włączy to niby mniej paliwa zużywa.

 

Tylko nie mogę jeszcze rozgryźć panelu 4WS, czy da się zmienić tryb jazdy np. na dwie osie podczas odpalenia, bo za nic nie chce mi się zmienić, muszę zgasić i na włączonym kluczyku nacisnąć kłódkę i wybrany tryb. Po odpaleniu i przejechaniu kawałek tylne koła skręcają :) Jednak zauważyłem, że traktor mi go raz samoczynnie wyłączył z powrotem na 2WS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomster    73

jesli masz instrukcję to tam powinno byc opisane w jaki sposób przełącza się tryby pracy układu 4WS...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomster    73

może ktoś z uzytkowników Fastrac'a podzieli się swoją opinią

 

czy widzicie jakieś negatywne strony posiadania ciągnika który ma wszystkie koła jednakowej wielkości? czy widzicie większą skłonność do zagrzebywania się? w tradycyjnych konstrukcjach różna prędkość obracania się kół, wydaje mi się, pomaga w ciężkim terenie.

 

jak to jest z Fastrac'iem? Dodam że w największych maszynach JCB w tej chwili też już montują różne wielkości koła..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Myślę że podyktowane jest to nośnością opon- im większa tym ma większą nośność.

Bardziej zastanawia mnie jak to jest z amortyzacją tylnej osi jeżeli na ciągniku wisi np 5 skibowy pług? Czy wtedy tył cały czas 'siedzi'? Czy jest jakiś układ który utwardza zawieszenie z tyłu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomster    73

Są w necie filmiki które fajnie pokazują system poziomowania tylnej osi. Poszukaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

TUZ tylni jest zamontowany bezpośredni na tylnej osi i nie ma dużego  wpływu na system amortyzacji . Ziomster a w jakim cięgniku koła obracają się z różną prędkością ( obwodową) ???? A już wiem w tych co nie mają przedniego napędu i grzebią kołami w błocie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomster    73

faktycznie - zawieszone maszyny nie wpływają na amortyzację, inaczej jest jak coś (skrzynię, obciążnik, hds'a, opryskiwacz itp) załozysz na ciągnik (fajny filmik a propos

)

 

wydaje mi się że w każdym ciągniku z przednim napędem przednie koła obracają się szybciej niż tylne - inaczej na obrót jednego koła tylnego przypada ponad jeden (1,2; 1,5; 1,7 - w zależności od stosunku obwodów) obrót koła przedniego. 

albo jeszcze inaczej - jeśli koło tylne ma obwód 4 metry a przednie 2 metry to żeby pokonać drogę 10 metrów tylne obróci się 2,5 raza a przednie 5. Dobrze myślę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Toru    15

Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc napisze tutaj.

Czy ktoś może oglądał którąś z tych maszyn? Ewentualnie ktoś z właścicieli fastracka kto miałby nie daleko mógłby podjechać na oględziny, szczególnie zależy mi na tym z miejscowości Pakość bo mam do niego 600km, w drugim jest klika, to może coś by wybrał samemu. Szukam tak do 50-55tys netto.

 

http://otomoto.pl/oferta/jcb-fastrac-155-65-tuz-traktor-ciagnik-rolniczy-65km-h-155km-perkins-ID6ypXvT.html

http://otomoto.pl/oferta/jcb-fastrac-155-65-ciagnik-traktor-ID6ypk7w.html#48127d3c44

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas155    1

Czy mógłby ktoś zrobić dokładne zdjęcia jak są oryginalnie mocowane cięgła zapobiegające bujaniu się na boki tylnego TUZa w wersji 4WS ? Ponieważ danie dłuższych tych cięgieł(w miejscu gdzie jest ten otwór bliżej Euro haka) jest niebezpieczne po włączeniu tylnych kół skrętnych. Może ktoś już dorabiał te cięgła ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj