Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56


310 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Gumis32

Gumis32

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie
  • Zainteresowania:?

Napisany 01 czerwiec 2007 - 21:05

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 Dużo pali??
Jak jest wyposazony??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 Dzisiaj, 22:03
  •  

#22 Share michal16

michal16

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 83 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:.

Napisany 02 czerwiec 2007 - 10:12

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 srednio pali mi 20 l na godzine polecam wersjie hydro+ bo ona jest bogato wyposazona ja mam zaso hydro ale i tak nie nazeakm jedyne co to mogła by byc wieksza kabina i dwa siedzenia .

#23 Share Gumis32

Gumis32

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie
  • Zainteresowania:?

Napisany 02 czerwiec 2007 - 14:17

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 Powiedz coś jeszcze o nim

#24 Share michal16

michal16

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 83 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:.

Napisany 02 czerwiec 2007 - 14:42

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 co wiecej według mnie jest najlepszym kombajnem w swojej klasie kolega ma 14 jd i i miał w tym roku pare awari

#25 Share Gumis32

Gumis32

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie
  • Zainteresowania:?

Napisany 02 czerwiec 2007 - 14:46

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 A jak z czyszczeniem zbuz i rzepaków??

Edytowany przez krolikNH, 30 listopad 2008 - 11:11.


#26 Share michal16

michal16

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 83 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:.

Napisany 02 czerwiec 2007 - 14:46

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 a i jeszcze jesli ktos chce stól do rzepaku do niego lub przystawke nie orginalna to musi sobie zakupic dodatkowy 3 siłownik koszt to 1800zł bo na 2 ma problemy z podnoszeniem a jesli kupujesz orginalny to masz siłownik w komplecie

z tym to nie ma problemu bardzo dobra jakosc czyszczenia jest opcja ruchomych sit to jeszcze lepsze sa wyniki

#27 Share Gumis32

Gumis32

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie
  • Zainteresowania:?

Napisany 02 czerwiec 2007 - 14:49

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 To juz lepiej oryginalny, zawsze to ktos lepiej dopracuje :D

#28 Share michal16

michal16

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 83 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:.

Napisany 02 czerwiec 2007 - 14:54

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 ja kupiłem stół z Wagrowca i zapłaciłem 13500 zł a orginalny kosztuje 38tys
a z wagrowca jest z 2 kosami jedynie sie rózni ze mój ma napet mechaniczny kos a w orginalnym elektronicznie

#29 Share Gumis32

Gumis32

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie
  • Zainteresowania:?

Napisany 02 czerwiec 2007 - 14:58

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 Nom troche różnicy jest, ale kto woli mieć wszystko w oryginale i dopiete na ostatni guzik to raczej by dopłacił :/

#30 Share michal16

michal16

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 83 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:.

Napisany 02 czerwiec 2007 - 15:15

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 ja sieje 30 ha rzepaku to lepszego mi nie trzeba a i tak jestm z niego bardzo zadowolony :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 Dzisiaj, 22:03
  •  

#31 Share mav

mav

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolskie

Napisany 02 czerwiec 2007 - 16:45

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 złuzcie nowy temat z TC56, a nie piszcie o nim tutaj bo to o nie ten model chodzi.

Wogóle nie rozumie czemu nie ma kategorii NH ? Niech któryś z adminów dołoży kategorie bo chyba wypadałoby?


żeby już tak centralnie na temat nie było to:

new holland jest łatwy w obsłudze i co warzne prosto zbudowany kazdy co miał kontakt z bizonem moze sie połapac w nim


otwórz sobie klapę boczną w CX i znajdź mi tam cokolwiek wspólnego z bizonem... :D

#32 Share Gumis32

Gumis32

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie
  • Zainteresowania:?

Napisany 02 czerwiec 2007 - 19:11

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 Tez tego n ie rozume są najpopularniejsze marki a tej nie ma!!
Jakim cudem ta ja nie wiem?? :D

#33 Share zajac

zajac

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 04 czerwiec 2007 - 17:39

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 Jaki jest najwaszy heder w TC54?

#34 Share Gumis32

Gumis32

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie
  • Zainteresowania:?

Napisany 04 czerwiec 2007 - 17:48

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 Chyba 3.0 m, ale nie jestem pewny :/
A jak jest z serwisem??

#35 Share Tc56

Tc56

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Torunia
  • Zainteresowania:Maszny rolnicze, uprawa ziemii.

Napisany 07 czerwiec 2007 - 16:50

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 Najwęższy stól do TC 54 to 3,6 m. Ja mam orginalny stól do rzepaku do mojego TC56-sieję 50 ha tej ośliny. Ten stól wyróżnia się tym że jest najdłuższy w jaki jest produkowany seryjnie i ma 91 cm długośc. Te sita to fajny bajer tylko że kosztują okolo 15 tys. Polecam rotor do TC 56 dobra sprawa. Ja mam wersję hydro i nie narzekam-potwierdzam najlepszy sprzęt w swojej klasie.

#36 Share Gumis32

Gumis32

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie
  • Zainteresowania:?

Napisany 08 czerwiec 2007 - 19:37

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 @Tc56 ile dałeś za swojego NH??

#37 Share tvt

tvt

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:centrum polski

Napisany 08 czerwiec 2007 - 23:07

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 jak montujecie stol do rzepaku to jaki macie naped z kosy czy elektryczny bo spotkalem sie juz z takimi tylko niewiem czy te elektryczne kosy sie spisuja mam nadzieje ze po sezonie akumulatory sie jeszcze nadaj do dalszej eksplatacji

#38 Share Tc56

Tc56

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Torunia
  • Zainteresowania:Maszny rolnicze, uprawa ziemii.

Napisany 09 czerwiec 2007 - 08:15

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 Ja mam napęd kos elektryczny i jest ok. Przed tem miałem w Bizonie hydrauliczny i ciągle coś się działo(to przewód nieszczelny to łańcuch spadł i co roku prawie zawsze było coś). Te kosy aż tak dużo nie pobierają prądu, z resztą rzadko chodzą dwie na raz(chyba że zaczyna się pole i przy wykaszaniu słupów czy studni). Pozatym na koniec w rekordach też NH montował kosy elektryczne i było dobrze(a aletnator był ten sam). U mnie jest jeszcze tak że obie kosy się ruszają co powoduje mniejsze szarpania i wstrząsy a tym samym mniej rzepaku się osypuje. A ile dałem za swojego to na prawdę dokładnie nie wiem. Kumpel w tym roku bierze Hydro plusa to kosztuje go 350netto.

#39 Share Gumis32

Gumis32

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie
  • Zainteresowania:?

Napisany 09 czerwiec 2007 - 20:57

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 W sumie nie jest aż tak drogo :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 Dzisiaj, 22:03
  •  

#40 Share nigger nigger

nigger
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 05 lipiec 2007 - 19:37

Kombajny New Holland TC 54 i TC 56 Michal16 czy ten twoj tc56 rzeczywiscie pali w granicach 20 litrow na godzine czy sie chwalisz? , pytam się dlatego ze mialem rekorda i przy 120 km w rekordzie spalanie jest na poziomie tez 20 litrow na godzine a ty masz silnik 205km , pytam z ciekawosci bo w sobote odbieram od wronskiego tc 54 ze 170km silnikiem i ciekaw jestem ile bedzie palił??? skoro twoj spali jakies 20 litrow to tc54 ze 170 koniami powinien jeszcze mniej.

Podobne tematy new holland tc 54 56