Polecane posty

jaro1916    1

może mi ktoś powiedzieć czy konstrukcja wsporcza od 398 bedzie pasowac do 390???


pieniądze to nie wszystko, ale wszystko bez pieniędzy to ch**

MF 390, ursus c-355:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo19922    0

Witam. w MF 399 pękła mi półośka od przedniego napędu, dzwoniłem pytałem i w sklepach i po różnych "złomowiskach" gdzie mają różne części zamienne ale nigdzie nic, i dlatego moje pytanie brzmi czy ktoś ma może jakiś kontakt do ludzi którzy mają jakieś części zamienne nie koniecznie muszą być nawet mogą być używane aby pasowały do tego modelu. Prszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Sprawdzałeś po sklepach z częściami do ursusa np. 4514, 5314 itp.? Mosty w tych Ursusach były na licencji Landini i jest duża szansa że są podobne do tych z MF serii 3xx. Agrorami koło Kalisza lub internet. 

Może coś dopasujesz: http://hurtownia.agrorami.pl/1/os-przednia-i-uklad-kierowniczy-41353.html

lub http://allegro.pl/polos-lewa-kompletna-kat-i-3426711m91-mf4-5314-i4909960842.html

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Chodzi o kpl.? czy wystarczy sam widlak i które czy te co wchodzi w zwolnice  czy ta długa i która strona


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo19922    0

Dziekuje za podpowiedź. Najlepiej komplet patrząc od tyłu to lewa strona przedniego mostu chociaż starczyła by ta dłuższa która wchodzi w zwolnice, od ursusa np. 5314  nie pasuje a mianowicie jest za krótka około 10 cm. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emill199008    0

Witam. Planuje zakup ciągnika MF 397T lub MF397, rocznik 91-92. Proszę opinie użytkowników tych ciągników, czy są  bardzo awaryjne, i na co zwrócic uwagę przy kupnie?? Z tego co zauważyłem to nie są tanie ciągniki, w dobrym stanie poniżęj 40000 zł nie znajdzie nic ciekawego.

Dziękuje za opinie i pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

MF 397 jest to MF z rodziny Landinii. Z takim MF 390 nie ma wiele wspólnego. Z reguły inna skrzynia i tylny most jedynie silnik Perkinsa taki sam jak w 390 czy 390T. Ja bym tego ciągnika powyżej 40 tyś nie kupił z racji na utrudniony dostęp do części. Wolałbym dołożyć 10 tyś i kupić 390. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emill199008    0

Przy oględzinach zauważyłem że MF 397, MF397T w roczniach 90-92 posiadają zwolnice w tylnich kołach, czy to jest dobre rozwiązanie?  Proszę o opinie użytkowników tych ciągników, ponieważ ten model zrobił na mnie dobre wrażenie i zastanawiam sie nad kupnem tego ciągnika. 

Dziękuje za pomoc!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Zwolnice mają również MF np. 390 tylko są to zwolnice planetarne które są dużo lepszym rozwiązaniem. Pisałem Ci wyżej że jest to Landini. Te modele to efekt współpracu landini z MF i ciekawe gdzie dostaniesz ewentualne części?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emill199008    0

W innych postach czytałem że nie ma problemu z częściami. Inni użytkownicy MF serii  3xx chwalą sobie te ciągniki.

 

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/32893-massey-ferguson-czy-landini-około-90r/

 

Jednym z minusów jest masa ciągnika zaledwie 3,6t

 

 Te egzemplarze przeglądałem:

Ten widziałem na żywo i tak za 40000 możę i bym go wzioł

 

http://olx.pl/oferta/massey-ferguson-397-CID757-ID8E0RB.html#9656969322

 

 A tego zamierzam obejrzeć: 

 

http://olx.pl/oferta/massey-ferguson-mf-397-t-1991r-z-turem-nowe-opony-CID757-ID9dyrp.html#dd4aa3ed92

 

a propo tego drugiego z ładowaczem, czy są to duże koszta żeby założyć 3 sekcje do chwytaka do bel??

Edytowano przez emill199008

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emill199008    0

Dziękuje za podpowiedz z tym dzielnikiem. A jeżeli uważasz że te ciągniki są za drogie to co byś mi zaproponował w przedziale  mocy 80-110 km, cenowo do 60000zł. Co by było mało awaryjne i dostęp do cześci doby i nie za drogi. Ciągnik mógłby być z turem trzysekcyjnym, ewentualnie bym go dokupił ponieważ potrzebny mi bedzie do balotów sianokiszonki. 

Z góry dziękuje za pomoc i podpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2343

ja widziałem ze w zetorach tura 2 sekcyjnego z chwytakiem do bel podpietego pod tylne wyjścia hydrauliczne nie wiem czy to dobre rozwiązanie


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Ja mam w MF390 podłączony tur pod oryginalny rozdzielacz i nie mam możliwości korzystania z dodatkowych wyjść. Zawsze można dokupić dodatkową sekcję do rozdzielacza ale dużo taniej wyjdzie z tym dzieleniem jednej sekcji na dwie. 

Co do ciągnika to każdy ma swoje preferencje ale jak coś z MF to najlepiej serii 3xx ale 390, 390T bo już 398 czy 399 mają inne silniki i nie wiele dobierzesz z Ursusa. Tylko masz cały tyly most taki sam jak w ursusie i jeszcze możesz trafić na skrzynię 12+4 która była w opcji ursusa np. 5314. Tylko jak chcesz mieć ładowacz to zdecydowanie lepsza będzie skrzynia 12+12 z rewersem przy kierownicy i jakbyś trafił ma wersję 30km/h to przełożeń spokojnie wystarczy. Przedni most też jest bardzo podobny do tych montowanych w ursusach ( wał z boku ). Do tego masz nieporównywalnie lepszą kabinę niż w np 397 która to jest z serii 600 MF. Myślę że jak z MF to najlepsze będą 390, 390T czy 399 ( silnik 6 cylindrowy ok 100KM).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emill199008    0

Dzięki za opinie i podpowiedz. 

Ale zrezygnuje z MF. Poszukując MF znalazłem całkiem ciekawy komis z John Deerami, polecił mi go znajomy, ciągniki są sprowadzane z francji. Ciągniki są w dobrym stanie i sprzedawca zapewnia serwis( jest delerem JD) jak by sie coś zepsuło. Zastanawiam się nad John Deerem  6200 (84km) lub 6400 (100km) obydwa 4 cylindrowe turbo rok 1996-2000 z ładowaczem, cenowo 60-70tys 

Co myślicie o tych typach JD??

Proszę o opinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Ten MF to Landini w kolorach MF. Jak chcesz taki to szukaj również Landini. Cena moim zdaniem za duża ale nie widziałem go i nie chce się jednoznacznie wypowiadać. Ja bym szukał 390 a nie 397 bo to zupełnie inne ciągniki - wspólny mają jedynie silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2343

jak dla mnie cena wygórowana
plusem są super opony bo nowe kosztują kupę kasy . jakie one mają skrzynie ?


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Cześć wszystkim. Mam pytanie jak włączyć WOM w Fergusonie 355 ponieważ nie wiem. W swoim mam trzy położenia od WOM-u tylko nie wiem na której jest wyłączony a na której włączony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Departament    266

Rozumiemy że z IQ kury ciężko sprawdzić te 3 położenia dźwigni... lepiej napisać kolejny durny post bo tak ciężko spojrzeć na końcówkę WOM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Spokojnie, spokojnie źle się wyraziłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj