AdamZetor12145

Co zrobić by paliwo nie cofało się do baku przy zetorze 12145 i pochodnych ?

Polecane posty

marek74    0

Ja rozwiązałem to w następujący sposób, a mianowicie po zjeździe z pola tankuję ciągnik i problemu brak, po prostu nie dopuszczam aby było pusto w górnym zbiorniku podczas dłuższego postoju.

 

ja mam 16245 i robię podobnie

jak nie tankowałem po skończonej pracy tylko na drugi dzień to miał problemy z zapaleniem nawet jak go przepompowałem ręcznie

albo zaglądam do górnego zbiornika

jeśli jest jeszcze trochę paliwa to też zapali na drugi dzień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale jak na przykład kończysz prace późnym wieczorem np o 22.00 i jesteś zjechany jak koń po westernie to wątpię żeby ci się chciało lać paliwo ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek74    0

o 22.00? tak wcześnie jeszcze nie kończyłem pracy w polu ;[ dopiero jak zjeżdżam po 3.00 nad ranem to już nie tankuje i nie zaglądam w zbiornik, tylko pukam w niego jaki da odgłos ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tak późno nie muszę kończyć pracy bo aż tyle jej nie mam ;[ jedynie w żniwa to się parę dni zdarzy co idę spać koło 2-3 w nocy ;[ a propo zaworka to jutro już będzie zamontowany ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

no własnie myslałem ze ten problem mnie nie bedzie tyczył ale zimą ciągnik stał dobre dwa tygodnie bez ruszania chciałem jechać na zwiady na pola i co, nic właśnie nic krecę rozrusnikiem nawet dymka nie puścił paliwo zeszło czyli gimnastyka z pompką ręczną odpowietrzyłem na pompie no ale co z tego jak aku wydojony na maxa. Da się temu zaradzić wymieniając uszczelnienia pomy ręcnej?? bo to ona trzyma wszystko. wsiadłem do c-330 dwa obroty silnikiem i chodził, nie ma to jak poczciwy Ursus c-330 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

W moim 12145 jest tak, że zazwyczaj mam paliwo tylko w dolnym zbiorniku i przed każdym pierwszym odpaleniem codziennym muszę przepompować pompką ręczną. Tylko, że ja tą odkręcaną wymieniłem na pompkę Boscha, ją po prostu się przyciska i jeszcze mi się nie zdarzyło żeby na tej pompce się zapowietrzył, zawsze pali elegancko, natomiast ta stara pompka była tak nieszczelna, że paliwa podać nie dała rady.


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj