Skocz do zawartości

Zdjęcie

dofinansowanie?

13 odpowiedzi na ten temat

#1 Share mf60hxturbo

mf60hxturbo

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 46 postów

Napisany 30 styczeń 2010 - 20:42

dofinansowanie? witam,
mam firmę usługową (posiadam samochód cięzarowy TATRA),w marcu minie rok jak mam firmę czy mógł bys sie starc o dofinansoowanie kupna koparko-ładowarki uzywanej lub nowej ile moge dostac dofinansowania
gdzie muszę sie udac aby cos takiego załatwic (jestem w tym ciemny).
Moze by mnie ktos pokierwał gdzie musze sie udac.Czy musze zatrudniac pracownika na pełen etap. W tej chwili samochodem jeżdzę sam.Nie ma zatrudnam nikogo jestem włascicielem i zarazem pracownikiem.Jestem rolnikiem.

pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
dofinansowanie? Dzisiaj, 15:54
  •  

#2 Share strzechu

strzechu

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 579 postów

Napisany 30 styczeń 2010 - 20:48

dofinansowanie? z tego co wiem to na uzywke nie masz szans na dofinansowanie . Takie rzeczy to na różnicowanie ale to musza byc nowki...

#3 Share mf60hxturbo

mf60hxturbo

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 46 postów

Napisany 30 styczeń 2010 - 20:51

dofinansowanie? Taki jeden z mojej gminy dostał dofinansowanie do koparko-ładowarki uzywanej.

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
  •  

#4 Share lukasz27

lukasz27

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 588 postów

Napisany 30 styczeń 2010 - 21:00

dofinansowanie? jeżeli chcesz skorzystac z modernizacji gosp. rol. i kupic koparkę to możesz wziąśc używke. nie może onabyc starsza niz 5 lat i nie mogła byc brana na program pomocowy. natomiast nie wiem czy ci dadzą na mgr. jest jeszcze działanie różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej. ale o tym programie nic nie wiem bo nie korzystałem
sprzedam kombajn fortschritt E 517

#5 Share mf60hxturbo

mf60hxturbo

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 46 postów

Napisany 30 styczeń 2010 - 21:05

dofinansowanie? ale ja mam tylko 4ha +lasy