Polecane posty

akmaly    701

Nie ma sprawy. Pamiętaj tylko że filtry hydrauliczne na zasileniu pomp ( zew. i w tylnym moście ) są w oleju i aby je wymienić musisz wcześniej spuścić olej hydrauliczny:)

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Na błotniku masz dwa przyciski?

Jeśli tak to pierwszy jest od blokady a drugi od załączania przedniego mostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A na jakiej pozycji masz wyłączony WOM? Bo mi się kręci na każdej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Rocznik 1994 jedna dźwignia i są trzy pozycje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelpzo    0

Mój MF jest z 1992 i ma dwie dźwignie. Na razie wszystko działa prawidłowo. Mam też starszą wersję tych ciągników mf 590 i w nim też się cały czas kręcił WOM i musiałem zrobić sprzęgiełko a dokładniej wymienić tarczki o sprzęgiełka od WOM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Kolego MF355 - jeśli poczepisz maszynę pod wom ( oczywiście na zgaszonym silniku ) to powinien znaleźć się ten luz:) Czasami tak może robić się na gęstym oleju lub jak wyżej. W większości przypadków ten wałek kręci bez większej mocy, można ręką zatrzymać ( oczywiście nie polecam :)).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Pokrętło służy do ustawiania reakcji podnośnika ( szybciej - wolniej opuszcza i przy orce pływającej dynamiczniej lub mnie reaguje ).

Przycisk - masz dwa przyciski wyżej na tym błotniku co widać? Zrób większe zdjęcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelpzo    0

na błotniku nie mam przycisku, jest tylko ten co na zdjęciu. Od przedniego napędu przycisk znajduje się pod kierownicą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelpzo    0

Chyba tak, to może być przycisk od mechanizmu różnicowego. Tylko gdy go wcisnę to nie zapala mi się żadna kontrolka informująca o załączeniu mechanizmu różnicowego, to jest normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Tak, ewentualnie może być podświetlany przycisk

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Kontrolka zapala się dopiero gdy zazębi się blokada,nie zawsze na postoju, trzeba ruszyć.Czujnik jest w tylnym moście ,ew.żarówka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelpzo    0

Witam,

W moim MF 390 jak wciskam sprzęgło do końca nie wyłącza się wałek wom. Wom rozłącza się tylko dźwignią. Czy to normalne w tych ciągnikach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelpzo    0

Witam, 

Mam problem z odkręceniem filtra paliwa w MF 390. Może mi mi ktoś doradzić jak to zrobić nie uszkadzając tej nakrętki od spodu?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid381010    1

Witam kolegów ... 

Jestem od niedawna posiadaczem Mf 390 T i do was pytanie na co zwrócić uwage itp nie ma kalamitek smarowanie (bynajmniej nie rzuciała mi sie w oczy są gdzieś  ? 

do czego służa dźwignie z prawej strony wszystkie te na obrazku która od podnośnika itp http://sprzedambyka.pl/instrukcje-ciagniki/instrukcja-obslugi-mf-340-350-355-360-362-365-39985.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

    • Przez Mopsiu
      Witam. Mam mały problem a mianowicie - nie świeci mi stop. Gdzie znaleźć czujnik stopu w tej maszynie? 
      Z góry dziękuję za każdy pomocny komentarz🤗
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj