Skocz do zawartości

Zdjęcie

Za co cenicie ulubioną markę samochodu?


157 odpowiedzi na ten temat

#101 Share szmergiel

szmergiel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 440 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:malopolska

Napisany 08 marzec 2010 - 20:11

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? A Ja poza dyskusja kolegow wyzej napisze za co cenie pewne autka, vw-audi za jakosc, komfort.vw za cene,audi za brak korozji i obydwa za cudowne tdi dajace ogromne mozliwosci do tuningu,super ekonomike i elastycznosc choc tylko do 2000r bo nowsze na pf to juz nie to samo,niby nowoczesnosc a nie ta jazda i spalane :blink: z checia bym chcial z powrotem nowke passata 110 tdi na pompie bo to idealne baza do zrobienia 145km i zuzycia opalu 5 l.przy ostrej jezdzie :huh:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Za co cenicie ulubioną markę samochodu? Dzisiaj, 19:18
  •  

#102 Share Lukaszjarm

Lukaszjarm

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1438 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2010 - 20:22

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? ze wszystkim sie gadzam ale przy ostrej jezdzie w passacie nie bedzie spalania na poziomie 5 l to jest bajka , marzenie

czemu 15 letni najlepszy kierowca juz sie do mnie nie odzywa?

#103 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 08 marzec 2010 - 20:32

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? @lukasz nie bądz taki nachalny.

#104 Share szmergiel

szmergiel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 440 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:malopolska

Napisany 08 marzec 2010 - 20:33

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? w fabrycznym masz racje bo tak ok 7.5 wychodzi ale po wymianie sterownika, ukladu dolotowego,sportowy filtr powietrza stozkowy,opony stsndart czyli 195/65 zmina oprogramowania ukierunkowana na podnisienie cisniena turba o ok 38% i dobre paliwo lub opal to 5 litrow na serjo wychodzi.Mialem identycznie zrobone przed passatem audi a4 ale z 90km baza to uzyskalem 120 i srednio 5.5spalanie a nie jezdze wolno.Na pf to juz kicha bo identycznie zrobilem i 2.0tdi 140km baza passat ,wyszlo 187km ,jazda nawet jest ale spalanie takie samo pozostalo jak na bazie czyli 8l i gdzie ta nowoczesnosc :blink:

#105 Share Lukaszjarm

Lukaszjarm

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1438 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2010 - 20:37

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? skoro tak mowisz to moze tak jest

#106 Share damjan15

damjan15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 572 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 08 marzec 2010 - 20:57

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? No pewnie koni ubywa jak się na każdych światłach pedał w podłogę i opony wymiana co rok na nowe to się chyba nikt nie z dziwi że koni ubędzie. No ale jak się jeździ tak jak Niemcy jeżdżą to się nie dziwię że koni nie ubywa. A ja jestem ciekaw czym ty Łukasz jeździć polonezem truckiem??? I jak ty niby 40 tys km robisz rocznie to ciekawe gdzie ty jeździsz chyba liczysz wraz z jazdą ciągnikiem po polu???

#107 Share Lukaszjarm

Lukaszjarm

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1438 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2010 - 21:15

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? widze ze 40 tys km to dla ciebie bardzo duzo jest
a sprawdz swoja , przepreaszam tatusia fure na chamowni ile kon i ma
jak bys chcial wiedziec to mam scenica i lagune
a ty jak jezdzisz do sasiada i spowrotem to nie dziwi mnie twoja wypowiedz na temat mojego przebiegu rocznego ale nie odpowiedziales na poprzednie pytania skad jestes

a opony zmieniam dla twojej wiadomosci 3 lub 4 razy na rok bo stac mnie na to

i kup sabie auto z niemiec 10 letnie i tez mozesz na hamowni sprawdzic

#108 Share Stachux

Stachux

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 377 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska( Pyrlandia)
  • Zainteresowania:Produkcja roślinna i zwierzęca nowinki techniczne i praca w gospodarstwie...

Napisany 08 marzec 2010 - 21:17

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? 40tys. km na rok to jest na spokojnie do zrobienia mi też coś koło tego wychodzi może i troche więcej...
KPK Kumurun Team...

#109 Share Lukaszjarm

Lukaszjarm

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1438 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2010 - 21:18

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? ale dla 15 latka to jest kosmiczny przebieg widocznie :blink:

#110 Share damjan15

damjan15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 572 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 08 marzec 2010 - 21:19

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? Tak kosmiczny uuu chociaż wiem ile to jest 40 tyś km

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Za co cenicie ulubioną markę samochodu? Dzisiaj, 19:18
  •  

#111 Share Stachux

Stachux

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 377 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska( Pyrlandia)
  • Zainteresowania:Produkcja roślinna i zwierzęca nowinki techniczne i praca w gospodarstwie...

Napisany 08 marzec 2010 - 21:25

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? damjan15 uwierz to naprawde jest do zrobienia i nie trzeba dużego wysiłku...
KPK Kumurun Team...

#112 Share Lukaszjarm

Lukaszjarm

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1438 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2010 - 21:25

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? no to co sie dziwisz ze tyle podalem
a skad jestes bo chcem rozwalic ta piekne za***iscie szybki i z pelna liczba kon i pod masa audi nie bede musial przynajmniej szukac kupca na swoje auto :blink:

#113 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2010 - 21:26

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? @szmergiel co tu za bzdury wypisujesz, ze podniesieniu mocy auto mniej pali i to jeszcze przy katowaniu :blink: :huh:
pompowtryski (dla mnie to PD), charakteryzuja sie duzo wyzsza sprawnoscia i lepszymi charakterystykami od modeli diesli napedzanych przez pompy z tlokorozdzielaczem, co prawda sa bardziej ekologiczne, ale z wlasnych doswiadczen nie zauwazylem, zeby wiecej paliwa zuzywaly, a jezdza lepiej.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#114 Share szmergiel

szmergiel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 440 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:malopolska

Napisany 08 marzec 2010 - 21:26

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? pozwolicie ze wypowiem sie w kwestji ubytku mocy bo troche jestem w temacie. Przy normalnym urzytkowniu benzyna nie wykazuje spadkudo przebiegu ok 200000km a pozniej systematycznie o ok2% na kolejne 10000.Diesel nie ma spadku do ok 300000km a nawet paradoksalnie czesto jest zwyzka o 1-2% ale spada moment przez co silnik dotaje tzw.zadyszki i wolniej sie wkreca na obroty.Sam robie ok 30tysi na rok i uwazam ze to nic wielkiego bo nawet sie czlowiek nie obejrzy jak kazdy tys leci.Co do tego ze bzdury gadam to kazdy tak mowil dopoki nie przejechal sie i popatrzyl na komputer jaki jest spalanie.jezeli pf sa ekologiczne to tylko na papierze bo wicej pala i w efekcie wychodzi na to samo,zresza juz sami sie przyznali ze to byl bubel a robia na CR.Popytaj w warsztach sportowych to przyznasz mi racje ze mnie pala po tzw.chipie.zasada jaest taka ze motor pracuje na ubozszej mieszance z max cisnieniem z turbiny przez co przy mniejszych obrotach jest wieksza moc

#115 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2010 - 21:52

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? jak cisniesz autem to jezdzisz z malymi obrotami!!!!!!!??????? zastanow sie co piszesz.
PD to nie byl bubel, CR do tej pory nie moze uzyskac takiego cisnienia wtrysku jaki byl z pompowtryskach, jednak normy ekologiczne wykonczyly PD. chodzi o to, ze jednak pompowtrysk jest ukladem mechanicznym i nie da sie idealnie zamodelowac przebiegu wtrysku paliwa, by zmiejszyc toksycznosc spalin, co jest mozliwe w CR poprzez stosowanie silownikow wykonanych z plytek piezoelektrycznych.
ekonomia nie rowna sie ekologia, czytaj dokladnie!!!!!

ty moze sie nasluchales glupot w garazach, a ja pomodzone silniki tdi widuje, grzebie i jezdze nimi na codzien - jakos nikt nie zauwazyl zmniejszenia zuzycia paliwa zarowno w PD jak i z pompa rozdzielaczowa.
http://images42.foto...9cf191d1cf5.jpg 3maj wykres kolegi z bialego corka, potrafi 25 litrow na setke chlapnac bez zadnego zastanowienia.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#116 Share szmergiel

szmergiel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 440 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:malopolska

Napisany 08 marzec 2010 - 22:15

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? napisalem ze przy mniejszych obrotach uzuskujez wiksza moc a to roznica.w silniku 110 na pompie po zrobieniu na hamowni moc max byla przy3700 obrotow 144KM a moment przy 2500 WIEC JAK WIDZISZ przedzial zawezony i tu kryje sie tajemnica mniejszego zuzycia bo jadac np 140mk/h masz 3000obr/min ale moc wieksza i moment tez w stosunku do oryginalu.zeby jechac tyle musisz mniej wcisnac gaz bo masz wiecej mocy i dlatedospada zuzycie.Gdybys jechal na maxa spalilbys wiecej ale jechalbus szybciej,to samo s przyspieszeniem,chwilowe masz wieksze ale srednie mniejsze bo szybciej osignoles dana predkosc.mam juz 3 auto tak zrobone i dlatego uwazam ze PDm sa do kitu bo fabryczni wiecej pala i nie da sie tego obnizyc ,choc moc bez problemy na prawie 190 sie dalo ale jak palil 8 tak pali.DUzo znajomych odemnie co przesiedli sie z pompy na 1.9 130km na PD nie ma dobrego zdania o spalaniu.ps,miales kiedys do czynia z zmodyfikowanyn tak silnkiem lub jechales takim autem bo duzo ludzi tak mowi ale zaden nie jezdzil?

#117 Share Pietras892

Pietras892

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 489 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice siedlec
  • Zainteresowania:kopanie w ziemi

Napisany 08 marzec 2010 - 23:07

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? wg mnie diesle są dobre ale nie nadają się do ostrej jazdy jednak nie każdy się z tym zgadza...

mój kolega kupił 1.5 roku temu bore 110km ma opony 205/40/18 nie mógł sobie darować że robią mu lipe na swiatłach itp. a chłopak lubi delikatny lans itp.
postanowł podniesć potencjał -jego przeróbki większa turbina i intercooler inne wtryski bodajże od 2.5, zmienił wydech, zachipował, hamulce, sprzęgło,zawieszenie,być może cos pominełem:rolleyes:

był ostatnio na hamowni podobno jest ponad 200kucy i zadowalajacy moment,spalanie na poziomie 11litrów
zrobiliśmy próbe na 500m i mój civic już chyba poraz 4 go wciągnął. teraz usilnie chce na dłużdzy dystans i mam dylemat bo boje się że mnie pochłonie:lol:...włożył w ten samochód lekką ręką 10tyś, fakt zbiera się ładnie ale nie ma rewelki i chmura z tyłu

diesel wg mnie jest jak najbardziej ok ale po 40... mój ojciec lata 20TDI i nie chce słyszeć o benzynie jednak jak dla mnie "diesle nie mają jaj"

#118 Share damian18

damian18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 671 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ryki

Napisany 08 marzec 2010 - 23:52

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? Lukaszjarm co tak na niego naskoczyłeś daj sobie spokój....

#119 Share Lukaszjarm

Lukaszjarm

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1438 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2010 - 23:56

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? bo mnie wkorwil kozak jeden
jakby mieszkal blisko to bym pojechal i spowodowal stluczke z nim jak bez prawka jezdzi to by se nauczyl pokory

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Za co cenicie ulubioną markę samochodu? Dzisiaj, 19:18
  •  

#120 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 08 marzec 2010 - 23:58

Za co cenicie ulubioną markę samochodu? W IV generacji CR znacznie przewyższa - cytat

IV generacja Common Rail do samochodów osobowych HADI (Hydraulically Amplified Diesel Injector)
Właściwości Common Rail IV generacji:
* Maksymalne ciśnienie systemowe: do 1350 barów
* Wzmocnienie ciśnienia ~ 1:2
* Maksymalne ciśnienie wtrysku: 2500 barów
* Parametry zabudowy w silniku identyczne jak dla wtryskiwacza drugiej generacji
* Liniowe narastanie ciśnienia

Podobne tematy