Zaloguj się, aby obserwować  
Czeladnik

Za co cenicie ulubioną markę samochodu?

Polecane posty

Stachux    6

audi a4 ale przy 180km/h zostawiłem go z tyłu i zaś sam folgowałem bo zakręt i szkoła


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

Stahu tak tak dziadek robił 10 tys rocznie tylko ciekawe skąd się wzieło te 240tys;p chyba że ten golf ma 24 lata! rakieta z tego golfa jak na 5 w fotel wciska ciekawe czy smok go pchał czy nie?

 

co do tematu

ja cenię seata za dobrą technologię przyzwoite wnętrza i przystępną cenę (używane) nie wiem jak nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

A jakie audi 1,9 tdi czy w benzynie??? Bo jak w 1,9 tdi 115 koni to nie wiem czy byś dał mu rady ;)

@damian15 a Strach w Polsce też chyba jeździ nie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

1.6 w benzynie z dieslem nawet bym nie startował bo z góry bym przegrał


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

10 koni różnicy ale to audi już też dostało w tyłek...


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Ale zawsze to 1,6 ja tam w życiu nie chce benzyny wole posłuchać tdi przy otwartej szybie jak się turbo załącza bezcenne nie to co w benzynie ryk i poszedł. W dieslu turbo się załączy jest co słuchać. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

a co do Twojego posta z 21:31 to ja mam go od 2008 roku i przez ten czas zrobiłem coś około 80tys.km więc stąd taka róznica... i zgadzam się z Tobą diesel to diesel ten dźwięk turbiny jest bezcenny a benzyny nigdy w życiu nie chce choćby mi za darmo dawali...


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

@Stachux, człowieku, myślisz że wczoraj odebrałem prawo jazdy? :D Zamieszczam opinie bo jeździłem nie jednym i nie dwoma dieslami, różnymi i wiem co nieco, także takie fantazje nie robią na mnie wrażenia ;)

 

Szkopuł w tym że takie TDI, oczywiście zupełnie sprawne, od prędkości ok. 120-140 zaczyna jechać jakoś słabiej od benzyniaka podobnej mocy, co nawet da się rzeczowo wyjaśnić B) Oczywiście zakładając optymalny dobór biegu, bo tą samą cyferkę na dźwigni można nawet małpę nauczyć wybierać - to odnośnie dziwnych porównań z cyklu auto świat przedstawia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

@Mirasek każdy ma swoje doświadczenie dla mnie diesel to diesel i pisze to co ja wiem miałem okazje jeździć innymi autami na benzynę i dla mnie nie ma porównania a jak umiejętnie się go przeciągnie na biegach to cały czas przyśpieszenie jest równie duże i mocne.. Dla Ciebie to fantazje a dla mnie realia dla mnie fantazją są mity o benzynowych silnikach a Twoje stwierdzenia że dawno tak się nie uśmiałeś nie robią na mnie żadnego wrażenia ja wiem swoje i nikt mnie nie przekona do Twojej racji a każde auto jest inne a że mi trafił się taki egzemplarz to moje szczęście a Ty nie musisz mi wierzyć w to co pisze i tyle a fantazje można przyrównać do innych rzeczy człowieku...


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

@Stachux I@damjan15, a moze byscie inne tematy poczytali zanim sie zaczniecie wypowiadac. na forum jest bardzo ciekawy temat diesel vs benzyna i tam sie produkowalismy.

nie mamy ochoty drugi raz na takie idiotyzmy jak tu piszecie odpowiadac, z drugiej strony nie chcemy zeby ktos z obserwujacych pomyslal, ze na AF same muly siedza i przyzwalaja na pisanie takiej nieprawdy.

 

diesel sie nadaje do ciagnika, ciezarowki i statku, a nie do auta osobowego, tymbardziej z jakimis aspiracjami do szybkiej jazdy. jak myslicie, ze wysoka wartosc momentu obrotowego (subiektywne uczucie wciskania w fotel) odpowiada za przyspieszenie auta to sie grubo mylicie. w mocniejszych dieslach ta sama eksplozja momentu obrotowego jest przeklenstwem niedoopanowania.

http://images42.fotosik.pl/175/09fac9cf191d1cf5.jpg mialem okazje organoleptycznie sie o tym przekonac.

 

ps. ja podobnie jak @mirasek dawno sie tak nie usmialem czytajac wasze banialuki, widac ze nigdy niczym mocniejszym nie jezdziliscie i nie interesujecie sie sportem motorowym, co najwyzej buraczeniem 90 KM pod swiatlami.

w tej chwili w czwartki o 21 na grunwald w gdansku zeby sie nie skompromitowac trzeba miec 300 KM ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

tak jak zauważyłem wcześniej nie jeśli nie miałeś z tym styczności to nie mów a to co przedstawiłeś to po prostu suche dane z schematu a nie praktyka a jedno odbiega od drugiego a możesz wierzyć lub nie...


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

@damian18 nie wiesz że każdy licznik trochę oszukuje??? @brzozak2 a ty myślisz że każdego stać na auto o pojemności 5,0 biturbo V8 które jara tyle co 10 1,9tdi??? Może co po nie którym diesel bardziej pasuje niż benzyna. A jak na przykład dla mnie 1,9 tdi 130 koni w zupełności wystarczy do dynamicznej i oszczędnej jazdy rodzinnym a6 avant.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

@Stachux, ja Cię nie przekonuje, tylko opiniuje Twoje stwierdzenie :D Wiem że i tak Golf wgniata w fotel, bo duża pojemność, duży moment, biegi szybko się zmienia, ma turbo, no i miękki fotel ;)

 

Szkoda tylko że jak wrzuci się trochę danych do excela to wychodzi że przy prędkościach tu omawianych tego momentu zostaje na kołach mniej niż w benzyniaku typu Corolla 1.3 (porównując Golfa 1Z ze skrzynią ASD). Może masz wrzuconą krótszą skrzynię skoro twierdzisz że 120 to optymalny moment do wbicia piątki? B) Poza tym teoria teorią ale w okolicy jest kilka śmiesznych samochodzików 1.3, 1.4, 1.5 które zwijają sie nieco szybciej od podobnych TDI 90KM na pasie zamkniętego lotniska... tak, na pasie, żeby przypadkiem kogoś nie zabić... ;[

 

Naturalnie nie neguję tu przyjemności korzystania z auta TDI, które jest np. bardzo oszczędne w stosunku do osiągów :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

@brzozak2 a ty myślisz że każdego stać na auto o pojemności 5,0 biturbo V8 które jara tyle co 10 1,9tdi??? Może co po nie którym diesel bardziej pasuje niż benzyna. A jak na przykład dla mnie 1,9 tdi 130 koni w zupełności wystarczy do dynamicznej i oszczędnej jazdy rodzinnym a6 avant.

kolega ma 5.0 V8 n/a w camaro i jechalem z nim do grudziadza to 11 litrow na 100 KM wychlal, wiec tragedii nie ma ;)

 

130 w a6 do dynamicznej jazdy, widac jak bardzo wzgledne jest to pojecie. kolega ma 130 z turbo od 150 i wirusem, schamowane 180 KM w golfie mk1 i mowi, ze to mol :D

tak jak zauważyłem wcześniej nie jeśli nie miałeś z tym styczności to nie mów

uwierz mi, ze mialem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

Seat hiszpanski temperamet niemiecka precyzja nic dodac nic ujac kto ma ten wie co to znaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

To te camaro to może tłoki zardzewiały jak zjarał 11 litrów. Pewnie jechałeś przepisowo i na obrotach trzymałeś oby nie zgasł ;) To wtedy może uwierzę ze tyle zjara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RSM32    0

PANOWIE

Rajd DAKAR wygrały VW TUAREGI z silnikami od traktorów

bo jest berdzo długodystansowy

a wyścigi na 1/4 mili wygrywają odkurzacze z turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

To te camaro to może tłoki zardzewiały jak zjarał 11 litrów. Pewnie jechałeś przepisowo i na obrotach trzymałeś oby nie zgasł ;) To wtedy może uwierzę ze tyle zjara

normalnie 120-130 km/h, chodzi mi tylko o to, ze sie da. w miescie przy katowaniu 25 udalo nam sie osiagnac, ale przynajmniej jest co katowac.

 

kiedys tez bylem zafascynowany swoim dieslem, ale w miare zglebiania tematu, podkrecania smierdzieli przez kolegow i wszystkich konsekwencji z tego wynikajacych, jestem za benzyna. tez myslalem tak jak wy, ze wgniata w fotel, ze super przyspiesza, ale to zgubne i subiektywne odczucie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Ja jak może za 20 lat będę zarabiał 20 000 miesięcznie to może wtedy kupię sobie RS6 w avancie i wtedy będzie mnie stać na utrzymanie takiego smoka. A dopóki co wole diesla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

kiedys tez bylem zafascynowany swoim dieslem, ale w miare zglebiania tematu, podkrecania smierdzieli przez kolegow i wszystkich konsekwencji z tego wynikajacych, jestem za benzyna. tez myslalem tak jak wy, ze wgniata w fotel, ze super przyspiesza, ale to zgubne i subiektywne odczucie.

 

No ale chyba nie powiesz, że w normalnej jeździe ulicznej diesel nie daje rady? Np. 320d 150 KM wg. autocentrum spala litr mniej niż 1.5 90 KM Hondy Civic. Do wyścigów krótkodystansowych, sprintów itp lepsza jest benzyna, ale jeśli ktoś chce mieć osiągi i stosunkowo niskie spalanie to tylko diesel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RSM32    0

Koledzy rolnicy!!!

do benzyniaków nie dają dopłaty do paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

A dla mnie nie chodzi o to żeby stówka na liczniku pokazała się w nie całe 5 s. Mi wystarczy 10 s. do setki i tak na światłach w tdi jest czym wystartować no pewnie że nie będzie to tak jak jakaś benzyna z 5 litrami ale zawsze jest czym wystartować. Ja wole posłuchać odgłosu załączającej się turbiny przy otwartym oknie niż dziurawego tłumika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

@damjan15 10 sekund do setki - pobozne zyczenia ;)

@Mariusz x powiem ci, ze w codziennej jezdzie jest wygodny, tylko ze ja nie lubie jazdy "codziennej", diesel dobry jest dla dziewczyn bo i tak nie kreca wyzej auta, to i wyprzedzic im latwiej i przyspieszyc. matka w hondzie zmienia bieg przy 3 500 obrotow i mowi, ze megane II 1.5 dci 80 KM sie lepiej zbierala :D ale jej nie bede tlumaczyl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez Nikkallo
      Co w obecnych czasach jest lepszą opcją? Najem długoterminowy auta czy jednak jego zakup? Mam obecnie dylemat, chcę kupić samochod. Mam 100 tysięcy gotówki (mam świadomość, ze przy obecnych cenach samochodów nie kupię niczego naprawdę konkretnego).
      Obawiam się, że już przy wyjeździe z salonu auto sporo straci na wartości. I po kilku latach eksploatacji będzie warte 50% tego co zapłaciłem.
      Jakieś opinie?
    • Przez kubakuba678
      Witam mam pytanie czy pamięta ktoś jakie był ceny ciągników kombajnów maszyn rolniczych w latach 90? Pytam z ciekawości możne porównać cenę do dzisiejszej. Jak ktoś pamięta niech podaje oczywiście nowego wtedy sprzętu
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj