PiotrekMTZ

TURBO w MTZ 82

Polecane posty

tomek73    579

no wysłał pompę kurierem do Pranaru i tam ją przeregulowali różnica jest tylko w pompie i filtrze powietrza ale filtru nie ruszał .Problem miał z kurierem bo czekał z trzy tygodnie a pompę robili dzień, ale jest bardzo zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

Może mi ktoś powiedzieć czy ciągnik z turbiną więcej pali i o ile?


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

chyba więcej nie pali moze parę gramów na więcej


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    29

Mtz pali coś koło 224 g/kwh

jeśli wzrośnie moc to i wzrośnie spalanie tylko że turbinie wynosi ono już chyba 227g/kwh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykfor    5

W nowych typach silnika mogą byc inne komory ale z roku 1996 niema nic innego w MTZ82 a MTZ82TS

 

Mam pytanie czy ktos wie jakie cisnienie powinna wytwarzyc turbosprężarka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

ok fotki będą tylko odbiore aparat z naprawy ciegła tez mam swojej roboty.

Czekam na zdjęcia.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lizzak2007    9

ja mam pytanie do tu taj kolegi patrykfora ile cie wyniosła taka przerubka czemu ją zrobiłeś i czy odczułeś jakąś zmiane po zamontowaniu spężarki?? ;[

a odnośnie ciśnienia to niewiem jak jest z ciągnikami i to wdodatku ruskami ale w samochodach do silników można zamontować spężarke do ciśnienia 0,5bara beż większych zmian w silniku ale większe zakłada się dopiero po obrubce bloku i głowicy ciśnieniowo żeby wytrzymały takie ciśnienie!!! ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykfor    5

Ile mnie kosztowała to juz nie pamietam ale chybo ok-1800zł a załozyłem bo chciałem troche wiecej koni pod maska a różnica jest odczówalna.

Ja założyłem wskaznik cisnienie doładowania i jest0,7bar wydaje mi sie ze to jest troche mało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

Podczas wystawy fabrycznej Pronaru rozmawiałem z osoba wykwalifikowaną w tym kierunku (Ten Chłopak stał przy silnikach w tej wiacie, gdzie była też maska pomalowana Kameleonem) i nie polecał tego typu przeróbek ze względu na podzespoły które trzeba wymieniać( pierścienie, tłoki, i teoretycznie wał mógłby nie wytrzymać). Więc ja na pewno nie będę do swojego turbinki zakładał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robwrob    0

czy do MTZa z silnikiem D240 też można założyć turbo?

patrykfor dlaczego uważasz że TKR7 jest za duża skoro jest montowana seryjnie w MTZach zdaje sie?

 

Po aukcji na allegro widzę, żę chyba można

http://allegro.pl/turbo-zestaw-kpl-mtz-belarus-pronar-kania-walcz-i1215230868.html

Dane przedstawione Ne tej aukcji, która za chwilę zniknie:

„ZESTAW TURBO do silników MMZ D-240 D50

pasuje np. do: MTZ 80, 82, Belarus 952, 820 itp., PRONAR 82A, 82SA, Farmer 80KM

Przeróbka daje około 20 KM (przy przesterowaniu pompy wtryskowej 25KM)”

Rewelacja – podawany przez sprzedawcę typ turbiny TKR6.

Dzwonie do innego sprzedawcy części do MTZ i w odpowiedzi słyszę że TKR7 daje większą moc niż TKR6 (tkr 6 kilka tkr 7 kilkanaście koni) i mówi, że takie są ich dane techniczne

Więc jaką sprężarkę zastosować?, Jakie wy stosujecie?

A może ktoś wie jakie sprężarki są montowane w poszczególnych modelach MTZów

82 ; 82TS; 920 1025 Proszę o jakąś pomoc – odpowiedź

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

A czy ta turbosprężarka (tkr-6 lub 7) nadaje się do turbodiesla 1,6 w osobówce (obroty max to 5450obr/min) zamiast k24 firmy kkk? Pytam, ponieważ nowa tkr kosztuje tyle, co regeneracja tamtej. Czy te turbiny są odporne na ciężkie warunki?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Myśle że spaliny przelecą przez nią a wirnik nawet nie ruszy. Pojemność silnika w mtz-cie to 4752 cm. Nawet przy największych obrotach twojego 1,6 nie wyprodukujesz tyle spalin żeby rozpędzić turbine. To nie będzie działać.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Ja mam MTZ 82ł Silnik d-240 moc ok 110km rok 198? (już zaponiałem) i czego chciec wiecej.

Wady sa takie ze ciezko dostepne sa czesci ale oblukalem juz sklepikk i nie maam wiekszych problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Kolego kukum o czym ty w ogle mówisz? Bo ostatni post czego innego tyczył.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo1525    0

czy ktoś ma zrobione turbo do 95 Km w mtz 82 bo ja bym chciał sobie zrobić a więcej niż 95 km mi nie potrzeba bo bym nie chciał zarżnąć silnika.

Prosze o odpowiedż od osób którzy przerabiali na 95 km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Myślisz, że ktoś mierzy moc po dołożeniu turbo? Hamowanie silnika podwoiłoby koszt operacji ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Ja chciałem osiągnąć z 90km(seryjnie) coś około 100km :D Nie wiem ile teraz ciągnik ma km ale z maszynami które ma ciagnąć daje radę i tyle mi wystarczy :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

a co zrobiłeś aby zwiększyć moc? ja mam belarusa 952 i zwiększyłem obroty z 1800 na 2200 i nie ten traktor ze 100 koni jest na pewno :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

1800 dla tego traktora to jest nie wypał ograniczyli tylko zeby zmniejszyć moc przy 2200 ten traktor jest o wiele mocniejszy wogle dla diesla obroty 2200 są optymalnymi obrotami, w kombajnach też cały czas jest 2200 i przy tych obrotach jest największa moc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj