Skocz do zawartości

Zdjęcie

TURBO w MTZ 82


416 odpowiedzi na ten temat

#161 Share arab1

arab1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 luty 2014 - 19:46

TURBO w MTZ 82 Nad fotkami pomyślę i coś wstawię ,dzisiaj dzwoniłem za tymi wtryskami i w sklepie mówi że wuzetem może przywieżć za coś koło 40 zł sztuka ,a ma Firds i Techmot po 20 zł i mówi że biorą tylko krócej wytrzymają

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
TURBO w MTZ 82 Dzisiaj, 12:32
  •  

#162 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 14 luty 2014 - 20:01

TURBO w MTZ 82 Ja bym tam nie kombinował. Wcześniej stracą utrzymywać ciśnienie to poleci ci to 20 zeta oszczędności kominem w paliwie.
KPK Kumurun Team

#163 Share arab1

arab1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 luty 2014 - 16:29

TURBO w MTZ 82 Uziu92 a czujnik powietrza ma dwa styki ,jeden idzie na kontrolkę a drugi to masa pewnie ? ,nic tam nie zaznaczone który plus a który masa ,więc chyba obojętnie?

#164 Share arab1

arab1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 luty 2014 - 17:05

TURBO w MTZ 82 Pytałem się faceta ze sklepu z częściami o wtryski do turbo i zwykłego mtz i on mówi że turbo mają inny kąt wtrysku ,znaczy pewnie o otworki mu chodziło ,no chyba że jest wtryskiwacz pod innym kątem ustawiony w głowicy ,no bo komory w tłokach do zwykłego a turbo są takie same raczej ,i teraz zastanawiam się jakie kupić czy zwykłe czy od turbo i czy rzeczywiście jest między nimi różnica ?

#165 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1306 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 16 luty 2014 - 18:15

TURBO w MTZ 82 czujnik faktycznie ma 2 piny , ja u siebie zaznaczylem markerem i tak potem podpielem jak bylo na poczatku , jak podepniesz inaczej to nie wiem czy bedzie dzialac ,nie sprawdzalem u siebie wiec Ci nie powiem ale prawdopodobnie ze jeden idzie na kontrolke a 2gi to masa. Co do koncowek to nie kombiinuj i bierz wuzetem, ja jak swoje bralem to powiedzialem ze bede turbo zakladal wiec jezeli jest jakas roznica to chce te do silnikow uturbionych, za koncowki i ustawienie na stole dalem chyba 160 czy 170 zl. 4 sztuki

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#166 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 16 luty 2014 - 19:40

TURBO w MTZ 82 Kąt wtrysku to raczej powiedział bym o ustawienie początku wtrysku paliwa. 90-konne mają obroty ograniczone do coś koło 2000.
Książkowo występują dwa rodzaje końcówek wtryskiwaczy i oba stosowane zamiennie w silnikach wolnossących i turbo, 1198534-4121 i 171.1112110.
Tak to wygląda według katalogu a faktycznie jak to jest nie mam pojęcia.
KPK Kumurun Team

#167 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1306 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 16 luty 2014 - 20:26

TURBO w MTZ 82 znajac zycie to pewnie jeden pies. Ja juz nie pamietam bo swoje koncowki robilem prawie rok temu co pan w skelpie mowil, ale jak bede ponownie to dopytam.

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#168 Share arab1

arab1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 luty 2014 - 22:24

TURBO w MTZ 82 Faktycznie sprawdziłem teraz w moim katalogu i rozpylacze do d243 i do d245 turbo mają takie samo oznaczenie ,przynajmniej w moim katalogu tak jest,strasznie to zagmatwane wszystko

#169 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1306 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 16 luty 2014 - 22:28

TURBO w MTZ 82 wychodzi na to ze jednak nie ma duzych roznic w czesciach uzytych do budwoy silnika d 243 i d 245 .

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#170 Share arab1

arab1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 luty 2014 - 08:30

TURBO w MTZ 82 Seweryn ,ja też mam w katalogu takie oznaczenia ,na jednej stronie ten pierwszy numer a na drugiej ten drugi ,i że ten silnik i ten takie same ma ,a jak patrze na aukcje to sprzedawcy mają numer o początku 145 ,ja nie wiem kto tak namieszał z tą numeracją

chyba że silnik d240 miał rozpylacz o początku numeru 145 w katalogu

a wezmę te WUZETEM

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
TURBO w MTZ 82 Dzisiaj, 12:32
  •  

#171 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1306 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 17 luty 2014 - 20:23

TURBO w MTZ 82 wlasnie moze w starszym d240 bylo inne oznaczenie.

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#172 Share arab1

arab1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2014 - 18:04

TURBO w MTZ 82 Kupiłem podkładki pod wtryski z wkładką teflonową i teraz zastanawiam się jak to mocno dociągnąć,bo klucza dynamometrycznego nie mam ,miedziane to się dokręciło i spokój,a te to nie wiem,?

#173 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1306 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 18 luty 2014 - 18:22

TURBO w MTZ 82 ja krecilem na wyczucie, mniej wiecej tak jak bulo wczesniej, potem jak silnik pochodzil , znow wszystkie podokrecalem. Tylko sprawdz czy w otworach na wtryskiwacze nie zostaly CI stare podkladki.

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#174 Share JacoVR6

JacoVR6

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 113 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LHR, Werbkowice ,lubelszczyzna

Napisany 20 luty 2014 - 10:17

TURBO w MTZ 82 Witam dzisiaj się ciekawostki dowiedziałem ze silniki przerabiane pod turbo lub też MTZ TS mają dodatkowy natrysk na tuleje żeby lepsze zmatowanie było.Jeden z kolegów pisał o tym , może to i prawda.

#175 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 20 luty 2014 - 11:13

TURBO w MTZ 82 Ale jak zmatowienie? Po co?
W bloku silnika TS-a na drugim i czwartym nadlewie panewki głównej są otwory którymi olej z magistrali omywa denko tłoka od spodu.
KPK Kumurun Team

#176 Share arab1

arab1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 luty 2014 - 16:31

TURBO w MTZ 82 Założyłem wtryski i do turbo są inne ,końcówka jest dłuższa o ok mm i otworki są pod innym kątem.Teraz moje pytanie ,którą stroną zakładać te podkładki z wkładką teflonową,bo z jednej strony teflon wystaje bardziej a z drugiej mniej?, i drugie pytanie jak odkrecałem przewody wysokiego ciśnienia te od pompy do wtryskiwaczy ,to krociec przy pompie ten do którego jest przykręcony przewód mi się cofnął,dokręciłem go z powrotem bo to raptem pół obrotu ,tylko czy nic się nie przestawiło przez to?

#177 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1306 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 20 luty 2014 - 19:44

TURBO w MTZ 82 co do pompy to nic nie powinno sie przestawic a co do podkladek to kurcze juz dobrze nie pamietam jak wsadzalem to u siebie ale wydaje mi sie ze gdzie mniej teflonu to szlo w strone wtryskiwacza.
a co do koncowek to masz racje , bo bylem w sklepie i te od turbo podobno sa wlasnie troszke dluzsze i maja jeden otworek wiecej , bynajmniej tak twierdzil ten pan.

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#178 Share arab1

arab1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 luty 2014 - 20:05

TURBO w MTZ 82 Nie liczyłem otworków ,jutro przeliczę ,kąt to jest inny ,no i dużo dłuższe nie są ,mm może odrobinę więcej

#179 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 21 luty 2014 - 11:29

TURBO w MTZ 82 No widzisz. Dobrze wiedzieć. I news..... dzisiaj przywieźli mi turbinkę :)
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
TURBO w MTZ 82 Dzisiaj, 12:32
  •  

#180 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 21 luty 2014 - 14:17

TURBO w MTZ 82 Widzę że co raz więcej osób zakłada turbo, może to jakaś zaraza jak ASF tylko jeszcze nie nadano jej nazwy :lol:

Edytowany przez Junkers, 21 luty 2014 - 14:18.

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy