PiotrekMTZ

TURBO w MTZ 82

Polecane posty

LTZ55a    118

To regulacja poduszki silnika wpływa na osiowość ze  sprzęgłem? 

Mani51, nie piłeś?

Edytowano przez LTZ55a

Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
Silnik do skrzyni jest przymocowany na cienkiej płycie która może sie poddawać i wtedy wałek sprzęgłowy może nie być w osi z wałem. Niestety, nie moge ostatnio spożywać, wątroba strajkuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

O tym nie pomyślałem, że aż tak wpływa jedno na drugie.

Współczuję wątroby, ja wybrałem abstynencji  dobrowolnie. :)

 


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He... a ja to współczuję wam obu :P:P:P  Ja tam zaś odmawiać sobie niczego nie będę tym bardziej że lubię a czasy takie że częściej się nie da niż da  bu ha ha ha. 

W każdym razie co do sprzęgła potwierdzenia nie mam ale taka jest opcja. Zaś co do wibracji ustawienie poduszki ma wpływ.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Seweryn, po twojej galerii na FB wywnioskować  można że lubisz. :D

Każdy na swoje powody.

  • Haha 1

Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nic na to nie poradzę że się ze smakiem urodziłem :P

 

  • Like 1
  • Haha 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
Niby nie na temat ale już tu zacząłem o tym to skończę. Może ktoś się zmobilizuje i sprawdzi u siebie. Wymieniłem tą poduszkę silnika i ustawiłem jak w instrukcji. Stara już była wygnieciona i nie dało się jej wyregulować. Efekt jest zauważalny. Jak bym wsiadł do innego ciągnika, prawie nic się w kabinie nie telepie a wcześniej to aż wajchy od hydrauliki podskakiwały takie byly wibracje :-)
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Ja miałem zerwaną, wstawiłem nową i oprócz pociągania sprzęgła nic nie zauważyłem, stara była bardzo miękka. No może mniejsze drgania na kierownicy, ale niezauważalna różnica.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
Ja wymieniałem też docisk więc może ten nowy akurat lepiej wyważony. Tak czy inaczej różnica jest spora. Stara poducha miała 38 mm i nie było żadnej podkładki. Nową ustawiłem na 39,5 i dałem 2 mm podkładkę więc przód silnika poszedł 3,5 mm do góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Panowie, Turbina mi się obluzowała. Wymieniałem rurkę spływową na większą, i zauważyłem że pojawił się luz między częścią środkową a gorącą i wydostaje się tamtędy dym. Śruby z dociskami są ciasno. Mieliście taki przypadek?

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Osobiście nie miałem ani w białoruskiej ani w ukraińskiej turbinie. Zalezie rdzą z czasem. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Ciekawe czy zdąży. W zachodnim tego by nie było, ale ja właśnie kocham ruska za te jego kaprysy. Jest jak kobieta, ciągle czegoś potrzebuje. A to coś pocieknie, a to trzeba dokrecić. Ursusy przy tym są nudne, tankujesz, jeździsz gasisz i tak w kółko aż do następnej kapitalki 😉
  • Thanks 1

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol1983    0

Witam moim zdaniem w takim ukladzie turbina pompuje w zasilanie sprezarki a w filtrze powietrza mozna odciac i przespawac w inne miejsca mocowania miski i go obrocic aby prosto polaczyc z turbina bez kolan gumowych 

 

Dnia 28.09.2014 o 23:43, JacoVR6 napisał:

U mnie  tak to wygląda

Do tej sróbki co pokazuje żółta strzałka na trzecim zdjeciu jest podłączony zegar doładowania manualny ( podcisnieniowy)

A przed ostatnie pokazuje co znajduje sie za zaślepka w bloku tóż za filtrem olejowym 

 

post-65912-0-11071800-1411940150_thumb.jpgpost-65912-0-58650700-1411940160_thumb.jpgpost-65912-0-46345100-1411940178_thumb.jpgpost-65912-0-86138100-1411940340_thumb.jpgpost-65912-0-46629600-1411940371_thumb.jpgpost-65912-0-10919600-1411940361_thumb.jpg

 

 

Edytowano przez karol1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad2510    98
witam ja pytanie z innej beczki, pronar 1025 przybywa oleju w silniku płyny nie ubywa to co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz3p    9

To jak płynu nie ubywa to możliwe że ropa idzie do oleju. Może być np. nieszczelny uszczelniacz na wale pompy wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

MTZ to nie 3p

Prawdopodobnie to będzie pompka paliwa , albo któraś sekcja, ewentualnie pompa wspomagania

Edytowano przez slawek80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825
19 godzin temu, karol1983 napisał:

Witam moim zdaniem w takim ukladzie turbina pompuje w zasilanie sprezarki 

 

 

Opowiadasz głupoty.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Panowie, dzisiaj dzwoniłem do Kani z Wałcza w sprawie korektora dawki. Mówią że korektory mają, gorzej z kpl regulatorem. Z przedłużoną dźwignią regulatora też kłopot. Pompa mi się skończyła i bym chciał zrobić to dobrze, a tu problem...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4pakplus    23

@seweryn20 pewno by wiedział...

W układzie paliowym na swe rece rozkrecałem jedynie kołpaki od wtryskiwaczy (i inne produkty) - mechanior nie założył nowych uszczelek miedzianych i ON sikał.

Aż wątpie, że ci jebnął korektor dawki paliwa. Ewentualnie jakiś "oringg" na sworzniu/ośce.

Edytowano przez 4pakplus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9229

W związku z tym, że nikt się nie wypowiedział na temat "turbo do MTZ-50" sam zaryzykowałem i od dziś jeżdżę ciągnikiem z silnikiem D-60 turbo

Napiszę tylko w skrócie - inny ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Czy zestaw naprawczy(tłok tuleja) od turba może na razie chodzić bez turbo, tuleje popekały(i pasuje całe zestawy wrzucic a na samo turbo bardzo groszem nie śmierdze).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj