Skocz do zawartości

Zdjęcie

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC)


35 odpowiedzi na ten temat

#1 Share siemens75

siemens75

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:North city :)

Napisany 22 styczeń 2010 - 17:18

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) Witam
Gdzie można taką grzałkę zlokalizować w JD, bo słyszałem że jest.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) Dzisiaj, 05:06
  •  

#2 Share JD5620

JD5620

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 22 styczeń 2010 - 19:43

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) a do czego ci ona przeciez on lekko pali po podgrzaniu
Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

#3 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 styczeń 2010 - 19:56

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) A zamawiałeś takową grzałkę? :rolleyes:

#4 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 22 styczeń 2010 - 20:26

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC)

a do czego ci ona przeciez on lekko pali po podgrzaniu

tu nie chodzi o lekkie palenie, tylko o zużywanie się silnika.
Grzałka jest płatna extra, zapłaciłeś to masz :rolleyes:

#5 Share JD5620

JD5620

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 22 styczeń 2010 - 20:30

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) Możecie wyjaśnic o co chodzi z tym zużywaniem silnika bo nie kapuje zbytnio?
Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

#6 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 22 styczeń 2010 - 21:16

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) podczas pracy z nieogrzanym silnikiem olej ma gorsze właściwości smarne, jest większe spalanie i większe wytwarzanie szkodliwych substancji. Po zastosowaniu grzałki czas pracy zimnego silnika diametralnie się skraca

#7 Share JD5620

JD5620

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 22 styczeń 2010 - 21:58

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) Dzięki wielkie :rolleyes:
Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

#8 Share siemens75

siemens75

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:North city :)

Napisany 23 styczeń 2010 - 00:00

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC)

Możecie wyjaśnic o co chodzi z tym zużywaniem silnika bo nie kapuje zbytnio?


Przeczytaj sobie w aktualnym AutoŚwiat - gazeta w formie wpinki do segregatora.

Podobno do oleju dostaje się paliwo(ścieka do miski olejowej), co pogarsza jego właściwości smarne.
eBay-grzałka JD

Pytałem gdzie się ona znajduje jak jest, a nie czy ją posiadam :rolleyes: ?

#9 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 23 styczeń 2010 - 08:54

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) Z tym paliwem przedostającym sie do oleju to chyba lekeka przesada zdaża sie w silnikach volvo ale to juz inna przyczyna. Co do grzałki działa na silnik jak webasto osbiście to drugie mam w aucie fajna sprawa silnik odrazu ciepły i faktycznie mniej pali. Ale żeby przy ciągniku za 200 tys z przedłużaczami latav raczej bym sie nie zdecydował oleje przeciez tez są coraz lepsze.

#10 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 23 styczeń 2010 - 09:15

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) oleje lepsze ale i tak mało który jest przystosowany do pracy przy -25 czy -30, i w zastosowaniu grzałki nie chodzi o olej a o tłoki i tuleje, bo to one najszybciej się zużywają na zimno, i lepiej polatać z przedłużaczem przy ciągniku za 200tys niż po kilku latach nażekać na niego że silnik za szybko padł

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) Dzisiaj, 05:06
  •  

#11 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 23 styczeń 2010 - 09:59

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) Jednak chodzi o olej który przy rozruchu jak najszybciej musi dotrzec do panewek i układu rozrzadu. Tłoki z cylindrami to sprawa drugorzędna. Nie przenoszą takich obciążeń jak panewki. To że grzałki sa montowane w blok a nie w mise nie oznacza ze muszą grzac cylindry poprostu przez ciecz chłodzacą można ogrzać caly silnik w tym głowice(komory spalania) co ma bezpośredni wpływ na łatwość rozruchu. Jeśli chodzi o temperatury -25 -30 to mimo ostrzejszej zimy jest to kilka dni w roku i póki co nie zauwazyłem czy niesłyszałem aby ludzie co kilka lat ciagniki robilia napewno wszyscy grzałek nie mają. Co dosprawności oleju w niskich temperaturach jesli miałes na mysli superol w c 330 to sie z toba zgodze. Tak na marginesie w nowoczesnych ciągnikach przy rozruchu przy -25 bardziej martwil bym sie o zuzycie pompy hydrauliki niz silnika.

#12 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 23 styczeń 2010 - 11:40

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) aby olej był w pełni funkcjonalny przy -25 st C to musi być 5W -30 st C 0W, a takiego to chyba nie zalewasz, jeśli już to 10W. Wiadomo że grzałka to nie jest konieczność, ale lepiej ją w czasie dużych mrozów mieć niż nie mieć

#13 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 23 styczeń 2010 - 12:10

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) Nie no jeśli ktos chce mozna sobie zamontować tylko ile dni w roku masz -25. Ludzie nie takie maszyny odpalają w różne mrozy i dobrze silniki ciężarówek np niekiedy dużo droższych nie mają grzałek i jeżdżą czyli innymi słowy jak kto sobie zyczy.
Argument, że z powodu braku grzałki cylindry się zuzyją i silnik po kilku latach będzie gorzej palił uważam za śmieszny.
Tak przy okazji b0gdan jak kupowałeś mfa ile za taki bajer?

#14 Share siemens75

siemens75

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:North city :)

Napisany 23 styczeń 2010 - 12:54

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) Jeśli ciągnik stoi ok. miesiąca, a ciężarówka max kilka dni to chyba jest różnica... te grzałki tylko pewnie 110v (i pewnie 60Hz -ale to chyba nie ma znaczenia w tym przypadku)to nie taka droga sprawa szukałem wczoraj to i za 40$ można znaleźć.

#15 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 23 styczeń 2010 - 12:59

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) grzałkę miałem za free (teoretycznie :rolleyes: ) Z tym odpalaniem w mrozy ciężarówek, to jest tak że kierowcy tirów w duże mrozy co 3h na 0.5h samochody odpalają. Man-y może nie stare, bo 4-5 letnie, ale tak zamarzają, że kierowcy wola mieć przepały niż stać w miejscu :blink:

#16 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 styczeń 2010 - 13:28

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC)

Nie no jeśli ktos chce mozna sobie zamontować tylko ile dni w roku masz -25. Ludzie nie takie maszyny odpalają w różne mrozy i dobrze silniki ciężarówek np niekiedy dużo droższych nie mają grzałek i jeżdżą czyli innymi słowy jak kto sobie zyczy.
Argument, że z powodu braku grzałki cylindry się zuzyją i silnik po kilku latach będzie gorzej palił uważam za śmieszny.
Tak przy okazji b0gdan jak kupowałeś mfa ile za taki bajer?

Ciężarówki często mają Webasto i mrozy im nie straszne. Ja chętnie wstawiłbym grzałki do ciągników, ale chyba nie ma takiej możliwości(Perkins 1006.T).

#17 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 23 styczeń 2010 - 13:32

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) jest chyba możliwość do tego perkinsa zaraz znajdę


Edit: oto ona http://www.defa.com/doc/100/154.pdf

a tu macie stronkę http://www.defa.com/...did=&aid=&tid=# po lewej jest wyszukiwarka

#18 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 23 styczeń 2010 - 14:06

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) Sa nawet na allegro widziałem w miejsce broku wstawiasz. Mój dobrze pali więc z grzałką dam sobie spokój. Co do webasto w ciężarówkach to nie wszystkie mają a problemy z odpalaniem są jak ktoś ma w zbiornikach niewiadomo co.
Co do webasto najlepiej jak ma pilota i mozna sobie przez okienko pstryknać a nie niegać z przedłużaczem.

#19 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 styczeń 2010 - 14:22

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC)

jest chyba możliwość do tego perkinsa zaraz znajdę


Edit: oto ona http://www.defa.com/doc/100/154.pdf

a tu macie stronkę http://www.defa.com/...did=&aid=&tid=# po lewej jest wyszukiwarka

Dzięki za link. Poszukam jakiegoś przedstawiciela, może coś z tego wyjdzie.
Na allegro też są grzałki do silników, problem w tym, że one muszą być dedykowane do silnika, inaczej nie będzie pasowała.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) Dzisiaj, 05:06
  •  

#20 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 23 styczeń 2010 - 14:27

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC) jakis czas temu ktos podawał linka na grzałi do perkinsa na allegor tylko nie wiem czy na tym forum czy na ppr.

Podobne tematy