Zaloguj się, aby obserwować  
siemens75

Grzałka silnika JD 5620ADV (230VAC)

Polecane posty

pawelJD    17

Mój zapalił pochodził i zgasł.... ;) paliwo zamarzło :D a grzałka w serii 5020 jest w okolicy rozrusznika umiejscowiona w miejcu gdzie znajduje się zaślepiony korek o średnicy około 5-6 centymetrów i nie sa montowane w stanrardzie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Na zimę polecam paliwa premium czyli Lotos Dynamic, Orlen Verva itp. Nie mają biokomponentów jako dodatków. Dziś rano było u mnie -27 st.C, kanister stał na mrozie, a dolewane paliwko było rzadkie jak przy +27 st. C ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Najlepszy jest "wynalazek" który chroni paliwo przed zamarźnięciem tak do końca nigdy nie wiesz co lejesz a lać verwe do ciagnika to chyba lekka przesada lepiej do auta nalać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

no czy ja wiem czy lekka przesada, my mamy w ciągnikach pozalewane zwykłą ON z lotosu i jest problem bo przy -15 robi się za gęsta i jazda staje się trudna, a jak zaleje Verwe to tak jak @b0gdan pisze nie ma problemów z zamarzającym paliwem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Nie wiems skąd bierzesz ten zwykly on stacja stacji nie równa. Ja zawsze tankuje zwykły on na orlenie i nigdy problemów nie ma czy to w aucie czy ciagniku czy busie. Jednak jak się zbliża do - 30 to poprostu dolewam płyn który zapobiega zamarzaniu i problemów nigdy nie ma zreszta nawet n ainnych stacjach mówią ze mają np do -29 i wiesz co kupujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

kupowany był (bo już stację zmieniliśmy) na największej stacji w okolicy, dodatek też był dolewany ale jakiś kiepski chyba bo też duże mrozy galareta z niego wyszła, i to nie tylko u nas tak się dzieje bo u znajomego który kupuje paliwo z innej stacji też 3-4 letni JD zgasł na polu bo paliwo mu zamarło

 

ps. co dolewasz do paliwa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Kupuje dodatki nazwy ci nie powiem bo generalnie biore jaki jest ale działa jak się galareta zrobiła to nie wiem co to za paliwo u mnie w okolicy nie słysząlem zeby komuś zamarzałono ale skoro jest aż tak źle to może faktycznie verve zalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    20

W Skandynawii we wszystkich sprzętach mają grzałki i nie mają problemu z uruchomieniem ciągników i samochodów. A druga sprawa to że nawet w nowych Valtrach zakładają takie grzałki nie ze względu że nie odpali tylko żeby silnik się tak nie zużywał. Także widzicie że tam seryjnie to montują. U nas też powinni tak robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

witam, ma ktoś grzałkę bloku firmy DEFA ? lub inna np. CALIXA ? pytam bo chcę do johna taką zamontować, jak to się sprawuje ile trzeba grzać itp.


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj