kubaguzik

T-25, schemat biegów

Polecane posty

Grego525    0
Rozpędzałeś się do tyłu na każdym biegu? :mellow: Bez zgrzytów wchodzą :lol:

Szkoda tylko, że jedynką do tyłu nie można :D Przydałaby się czasami...

z czwórki ruszam i na szóstke przerzucam, bo jak sie jedzie do tyłu piątką to na szóstke nie zmieni, wiesz co sie dzieje ze skrzynią..


...............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

U nas co mają T-25 lub MTZ te małe (50) to sami do konca nie wiedzą jakimi biegami jezdzą, ja sam kiedys wsiadłem do T-25 i miałem schemat biegów obok i nie mogłem opanowac tego wynalazku, ci Rosjanie budują rakiety latają w kosmos a nie potrafią normalnej skrzyni zrobic jak w innych ciągnikach prosto i logicznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Te skrzynie są bardzo proste i logiczne tylko trzeba umnieć jeżdzić i znać schemat biegów na pamieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
trq    1
Rozpędzałeś się do tyłu na każdym biegu? <_< Bez zgrzytów wchodzą ;)

Szkoda tylko, że jedynką do tyłu nie można <_< Przydałaby się czasami...

A jaką ty masz skrzynię, że nie możesz jedynką do tyłu jechać?? Ja mogę jechać do tyłu każdym od 1 do 6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Ja nie wiem co dla niekórych jest ciezkiego w skrzyni w T-25 ja mam 2 wajchy i jakos przesiadłem sie pierwszy raz z C-330 i problemów z jazda nie miałem zadnych biegi sa dosc przejrzyste i dobrze zestopniowanie. Chociaz przed pierwsza jazda miałem obawy jak tym jechac to jednak były one bezpodstawne <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mi jakoś lepiej się pracuje gdy jest jedna wajcha jak miałem dwie to zawsze w większym zamieszaniu mi się myliły <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

1 wajcha biegi a druga rewers i wszystko jasne ja np w polu podczas orki to tylko używam rewersu i nie wajchyje podczas nawrotu tylko używam rewrsu.

 

^

Dlaczego z 2 wajch zmieniłeś na 1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Ten obrazek przedstawia skrzynie starsza niż 28 lat . potem była jedna wajcha , a potem znowu dwie ale innaczej niż u tych pierwszych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

1972-1978 - dwie wajchy taką skrzynie posiada @robuch6

1979-1984 - jedna wajcha taką skrzynie posiada @ursusczesio

1985-do końca- dwie wajchy ale skrzynia z rewersem taką skrzynie posiadam ja.

 

To tylko przypuszczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
trq    1
mogę np. dać 1 terenową dźwignię rewersora do tyłu i jedzie wolniej, dam na szosowe, troszkę szybciej jedzie <_<

jeżeli dasz 1 terenową dzwignią lewą wysunietą do przodu, a "rewers"dasz na prawą stronę, to masz jedynkę terenową, jak przerzucisz rewers na lewą stronę to masz 2 terenową. Zgadza się?? I w tych 2 biegach nie masz wstecznego. Oczywiste. Dopiero jak wrzucisz 1 szosową, a rewers dasz na prawą stronę na dół i jeszcze raz w prawo to masz wsteczny, i tak pózniej masz z każdym biegiem, że możesz mieć do przodu i tył. Chyba taką masz skrzynię. Zgadza się??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ciężko na "sucho mi to odczytać" <_<

 

jak przerzucisz rewers na lewą stronę to masz 2 terenową.

Nie, wtedy jest 1 szosowa. I nie ma wstecznego, tylko od 2 do 4.

 

O co chodzi z tym " na dół" nigdy jej nie wciskam tylko przesuwam na bok, a żeby jechac szosowym do tyłu, rewers do przodu i na lewo a potem w prawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

załóż skrzynie od 3512 <_< (lub podobnych)

kurde ludzie co wy piszecie jaki reduktor jaki zółw i zając nie ma czegos takiego w władymircach!!!!!!! <_< nie ma podziału na biegi szosowe i terenowe!!!!!!! musze to sprostowac bo nie wyrobie!!!

ludzie robia taki podział poniewarz jezdza innymi ciagnikami w ktorych wystempuje reduktor i to w reduktorze jest zakres zółw zajac ale nie we władymircu .we władymircu jest poprostu 8 przełozen do jazdy w przod i 6 wstecznych. a nie jakies terenowe czy szosowe!!! mozna to porownac to samochodu z tym wyjatkiem ze zmiana biegow staje sie utrudniona przez koniecznosc uzywania podwajacza. i to tyle mam nadzieje ze juz rozjasmiłem jak cos to pytac:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Taa, masz jedną dużą wajchę (skrzynia jak moja) a druga mała i w niej masz rewers i reduktor myślę, że dobrze to wytłumaczyłem... w instrukcji zwane także wzmacniaczem, zwalniaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grego525    0

@t25aaa świetnie to wytłumaczył, i jak widać nikt już nie ma żadnych wątpliwości ;)


...............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Są terenowe i szosowe. Nawet w instrukcji masz opisane tak. Tylko jak u ruskich nie oznaczasz tego jako np: 2 szosowa i polowa tylko oznaczone jest jako kolejny bieg. Bo przecież zmienaisz całkiem z przodu zakres polowe-szosowe oznaczone jako I-II


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dlaczego z 2 wajch zmieniłeś na 1.

 

Troszke :) czasu mineło ale po prostu nie widziałem tego pytania :) A więc tak orginalnie miałem jedną wajche dopiero puźniej przerobiłem na dwie jednak nie podobała mi się (bardziej ojcu) taka robota może z przyzwyczajenia do jednej albo po prostu nie było to takie dobre jak orginalnie, i po ok 2 miesiącach znowu została tylko jedna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dare0x    1

U mnie jest tak

Szybkie Wolne

3| |1

4| |2

przód tył


---->> Władymirec, nie ma to jak mieć wschód pod domem <<----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Dare0x co ty za bzdety wypisałeś :lol: Tak to oznaczają sobie biegi ci którzy nie mają pojęcia o tym schemacie. A wiesz czemu ruscy tak nie oznaczyli biegów? Bo by prędkości sie nie zgadzały np: mniejszy bieg był by szybszy od większego


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj