kubaguzik

T-25, schemat biegów

Polecane posty

pawel807    102

Witam.

 

Jestem nowy i nie chciał bym zakładać nowego tematu jak mogę tu napisać, a więc.

 

Mam T-25 z 84 roku z jedną dźwignia i mam pytanie czy ktoś ma z tego roku ciągnik ? i z jedną wajchą ? Prosił bym o zrobienie zdjęcia tabliczki zmiany biegów, bo chciał bym sobie wydrukować.

 

Bo już nie wiem czytałem już dużo tematów o skrzyni biegów w T-25 i nie wiem już gdzie jest 3, a gdzie 2.

 

http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/1197749780/gallery_3905_235_11637.jpg

 

Podaje zdjęcie i tam gdzie jest niby 2 to ja robię w polu i szybciej ciągnik jedzie niż na szosowej 3. Więc jak to jest ?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Ja mam najprawdopodobniej podobnie tak jak ktoś napisał na 1 stronie. Poczekam jak ktoś się wypowie kto ma z 84 roku.

 

 

szosowe------------polowe

 

 

 

polowe:

 

3-----------żółw

 

5-----------1

 

szosowe:

 

4-----------żółw

 

6-----------2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Witam.

 

No i miałem rację. Dziś jeździłem Włądimircem z 83 roku i on ma tabliczkę i 3 jest tam gdzie mówiłem czyli na polowym i na miejscu 4 szosowej.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Tabliczka bała nie wyraźna do zrobienie zdjęcia. Trza była się lepiej przyjrzeć i było widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Byc może masz już wersje ze mienioną 3 i 2 :rolleyes: ja mam 83 rok i tak jak na tabliczce mam


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Czyli jednak były takie skrzynie ?

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paspartou    140

Co wy ludzie mowicie ja mam ruska z takom skrzyniá ijest tak

 

szosowe--------polowe

|

3,4-------H---zolw 2,1

|

5,6-------H---2,1

Edytowano przez Paspartou

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grego525    0

Japie**ole..

po pierwsze niezły odkop

po drugie nie było takich skrzyń

koniec kropka.


...............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Chyba śmieszny jesteś !

@ Grego525

 

Udowodnić Ci ?

 

Proszę :

Na szybko zanim coś wyskrobię:

Zdjęcia wersji jednowajchowej:

1. Tabliczka ze schematem biegów:
Uwaga biegi w wersji z fabrycznym rewersem są nieco inaczej rozmieszczone.

https://picasaweb.google.com/Bolszewik3/Biegi?authkey=Gv1sRgCN2FvsLst6OUOQ#5628719790059778962

2. Lewarek zmiany biegów niestety już po przeróbce (jak ktoś ma oryginał to proszę o fotkę):

https://picasaweb.google.com/Bolszewik3/Biegi?authkey=Gv1sRgCN2FvsLst6OUOQ#5628719927050076722



Schemat biegów z fabrycznym rewersem:

https://picasaweb.google.com/Bolszewik3/Biegi?authkey=Gv1sRgCN2FvsLst6OUOQ#5628719311480955154

Jak widać

I -> Nieparzyste
II -> Parzyste

 

Zobacz schemat biegów z fabrycznym rewersem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorH    0

A ja mam taki problem:

 

złamałem raczkę zmiany biegów kupiłem nowa i niechcą mi sie zmieniać biegi

 

 

dlaczego tak sie dzieje

 

mam traktor władimirca T25

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Masz jedną tylko wajchę do zmiany biegów czy dwie? Jak dwie to którą złamałeś? Pewnie zakleszczyłeś biegi.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorH    0

Masz jedną tylko wajchę do zmiany biegów czy dwie? Jak dwie to którą złamałeś? Pewnie zakleszczyłeś biegi.

jedną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

@gregorH . Miałem to samo nic nie jest zakleszczone tylko pewnie kupiłeś złą wajchę , są 3 rodzaje . ja gdy kupiłem złą to biegi wchodziły normalnie tylko ciężko było zmienić biegi szosowe - polowe , weź tą starą wajchę do sklepu i powinni Ci dać taką jak się należy :) .


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    458

T-25 rok 1985, jedna wajcha

szosowe - polowe

4/3 - II/I redukcyjne

6/5 - 2/1

przód - tył


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Koledzy nie ma co się spierać, że ten ma biegi tak a drugi inaczej. Niestety kiedyś takie wersje były i ja również taką posiadam, a mianowicie w moim T-25A dwójka jest w tym samym miejscu co piątka. Władek jest z 1980r. po roku 1984 chyba to się zmieniło, ruskie tak mają koniec i kropka.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

To może być po prostu otwór technologiczny, czyli potrzebny do obrabiania korpusu skrzyni na obrabiarce lub lepszego montażu elementów skrzyni. Bo żadnego wałka tamtędy się nie wyciąga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

albo jakis wałek tam szedł w tych ciekawych jak że maszynach do przewozu materialów różnorakich T-16 bo silnik z t-25 z tyłu sądze że reszta podzespołow też a że silnik był za skrzynia więc wszystko możliwe


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145

Myślałem aby połączyć skrzynie ze zbiornikiem oleju podnośnika,bo w zbiorniku też są jakieś otwory?Co o tym myślicie,rozwiązał by się problem z brakiem ojeju by wywrocie przyczep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj