Jozeph

Problem z odpaleniem Ursus C-330.

Polecane posty

Roki212    1817

sprawdz czy bedzie kręcił na krótko bez elektromagnesu.

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

połacz ze sobą jakimś srubokrętem te dwie śruby M 10 co są na elektromagnesie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

jak zakręci normalnie to elektromagnes do wymiany, a jak nie to wina w samym rozruszniku lub połaczeniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xXRedBullXx    0

Aha dziki jutro rano zobacze ten sposób on ma strasznie ciezko przekrecic wał przekreci 2 razy i sie zatrzymuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

winne mogą tez być aku, nic ze naładowane ciekawe ile pobiera prądu podczas rozruchu...

a rozrusznik czy elektromagnes jak juz sie zatrzyma robi się ciepły?

kontrolki na tablicy przygasają mocno czy normalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

mogła strzelić cela w akusie też tak miałem , troche lekko pokręcił i siad , miernikiem sprawdzałem prąd to pokazywał że jet dobrze ale kręcić nie chciał , wstawiłem inny akus i kręci super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xXRedBullXx    0

Ciepły się nie robi kontrolki naprzyglądałem się ale jutro zobaczę z wujem pogrzebie przy tym rozruszniku a jeszcze pytanko nie chciał nam odpalić i nas holował beczko do szamba i gdy ojciec chciał odpalać wtedy koło napędowe nie chciało się kręcić co to może być tak jak by się na wsteczny jechało albo hamulec był wciśnięty ale hamulce to nie bo on ma bardzo słabe:D

 

chciał!

Edytowano przez milanreal1
orty, literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Jak odpalasz ciapka na zaciąg to musisz na twardym gruncie, asfalt albo ziemia byle nie błoto i lód, bo jak nie to może łapać tylko jedno koło a drugie kręci się przeciwbieżnie przez mechanizm różnicowy, i na 6tym biegu na zaciąg odpalaj, będzie lżej. Hamulce to nie były.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przy odpalaniu sproboj kiedy rozrusznik stanie dluzej przytrzymac stacyjke w pozycji startu tak 2-3 sekundy niech druga osoba sprawdzi gdzie sie grzeja przewody. ostatnio mialem u goscia przyprowadzil mf 255 to zakreci 2-3 razy i staje . poczyscilem kable wymienilem mostek miedzy wlacznikem a rozrusznikiem i dziala . jak bylo 0 stopni to po podgrzaniu swiecy nie mogl odpalic (przed remontem).

poczyscilem przejzalem rozrusznik i pomierzylem pady podczas rozruchu na kablach i wszystko git. jak go w sobote zrobilem i odpalalem to wszystko chodzilo a bylo - 12 stopni.po niedzieli poszedlem do warsztatu rano rozpalic w piecu to w srodku bylo po niedzieli az -16 ale cos podkusilo mnie go sprawdzic i podgrzalem swiece to tylko pare razy zakrecil i zalapal az sie zdziwilem ze ktos daje ciagnik do naprawy z takim banalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Eh.. szkoda, że większość ludzi zakładających tematy pisze jak ma problem, a później nie wiadomo co i jak.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xXRedBullXx    0

Sorry ze niepsiałem ale miałem konto zablokowane a tak wgl to z moim c-330 to wymieniłem kabel od akumulatorów szczotki i tuleki w rozrzuszniku i działa ale ma cizko odpalic bo mrozy w nocy pozdr:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Kup sobie nagrzewnice9taka suszarka jak do włosów ale nie do włosów) to ci pomorze. Dmuchaj nią w kolektor, po uchyleniu filtra, na najwyższej temperaturze i niema bata musi zastęknąć, ode mnie sąsiedzi nie mogą tego nachwalić i sami mają zamiar kupić, na rynku kosztuje grosze bo 50zl w sklepie nie opyla się kupować bo Boscha to ponad 200zl. W sumie to teraz u mnie jest 5 stopni, w dzień 11, więc mrozów już nie ma.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Witam.Panowie mam taki problem .Wczoraj mnie sąsiad rano zawołał jak palił c-330 , było +9 czyli ciepło.Palił bez świec i jak odpalił to złapał na 1 tłok a na drugi dopiero po chwili.Mówi że jak go podgrzeje to pali na oba równo.Moje pytanie brzmi---------- co jest tego powodem? u mnie zaraz poszłem i bez swiec równiutko zapalił.A tu silnik zrobiony nowy zestaw naprawczy , nowa głowica , zawory dotarte , wtryski oki , pompa robiona tam gdzie moja..........więc co jest nie tak? myślałem nad zaworkami w pompie że nie trzymają ale jak by nie trzymał któryś to i po podgrzaniu by nierówno palił , bo paliwo by sciekło , więc myśle ze to odpada.Co proponujecie? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Wtryski chyba nie są oki ,najczęstsza usterka


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

układ paliwowy szczelny , wtryski sprawdzane są ustawione na 135 podają idealnie. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Po ustawieniu wtrysków na odp wartość chodzi, pyli git, ale gdy dokręci się kołpak zazwyczaj ciśnienie spada o 3-5atm , końcówki nawet te markowe wytrzymują kilkanaście czy kilkadziesiąt godzin i trzeba od nowa je ustawić a później pochodzą ze 100 i to samo...


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Ja też to mam ale tylko jakieś 5 sekund więc mi to nie przeszkadza. Pompę robiłem ale to pozostało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

pasiu66 dokładnie.Czyli pompe nie bierzemy pod uwage.........więc co?Wtryski oki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Ty nie pisz ze to czy tamto jest idealnie, bo gdyby tak było to by chodził jak zegarek :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez pawelk2002
      Dzień dobry chciałbym prosić o pomoc w budowie mojej nowej przyczepki jednoosiowej do C-330 która będzie mi służyła do przywiezienie drzewa,ziemniaków oraz różnorodnych ładunków jak to na wsi wszystko się trafi. Aktualna moja przyczepka ma wymiary szerokość 1m długość 1,75m wysokość 0,6m. Jest to niewielka przyczepka po moim dziadku która służyła mi do końca tego roku i niestety już jej czas minął. Planuję zrobić przyczepkę o wymiarach szerokość 1,5m długość 2,5m wysokość 0,4m. W przyczepce przydały by mi się hamulce na korbkę tzw. hamulec ręczny który będę mógł zaciągnąć podczas zjazdu drogą polną jest niestety u nas dość stromo a drogi zaniedbane i zarośnięte i nie wiem od czego taki układ jezdny zaadoptować. I zastanawiam się od czego mógłbym wykorzystać układ jezdny do mojej przyczepki?? Oraz nie jestem pewien co wybrać na ramę by nie było za dużo ani za mało.  Z góry za pomoc oraz cenne wskazówki byłbym wdzięczny co pomogło by mojemu tacie wykonać taką przyczepkę 
      Dziękuje i pozdrawiam Paweł :) 
    • Przez lukasz9741
      Witam.
      Na początek chciał bym się przywita bo to mój pierwszy post na forum.
      Mam na imię Łukasz i posiadam ursusa c330m z1991r.
      W dniu dzisiejszym urwało mi się ramię kierownicze prawe coś takiego: http://allegro.pl/ramie-kolumny-kierowniczej-c330-ursus-oryginal-p-l-i5480372251.html
      Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać aby samemu to wymienić?
      z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj