Zaloguj się, aby obserwować  
racha

opony zetor Forterra

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
racha    3

Witam mam pytanie czy jeśli mam z tyłu opony 18.4 r34 a przód 13.6 r24 to czy mogę je wymienić na 20.8 r34 i 14.9 r24 ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agronom15    0

Ja w swoim zetorku też mam opony o tych rozmiarach , ale przy zakupie była opcja założenia szerszych opon oczywiście za dopłatą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    3

mnie nie chodzi o szerokość a o wysokość żeby prześwit był większy tochę bałem się tych felg 38' a teraz troszkę żałuję że nie wziąłem takich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    3

mnie nie chodzi o szerokość a o wysokość żeby prześwit był większy trochę bałem się tych felg 38' a teraz troszkę żałuję że nie wziąłem takich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Witam mam pytanie czy jeśli mam z tyłu opony 18.4 r34 a przód 13.6 r24 to czy mogę je wymienić na 20.8 r34 i 14.9 r24 ???

Jak już to na przód raczej 16.9R24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    3

nie wiem jak to dokładnie z tymi oponami jest czy 20.8 R 34 mają ten sam obwód co 18.4 R 38 bo jak mają ten sam obwód to na przód 14.9 R 24 bo do tych 18.4 R 38 takie są podane w książce a jeśli mają inny obwód to trzeba będzie zostać przy tych oponach co mama i nie kombinować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Dopiero teraz zauważyłem- czy jest w ogóle rozmiar opony 20.8R34??? Bo z takim się jeszcze nie spotkałem :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    13

Jest, o ile dobrze pamiętam to kiedyś jak poszukiwaliśmy ciągnika spotkałem się właśnie z ursusem 912 z ogumieniem 20.8 R34 :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj