abuk14

Ładowacz czołowy do C-330 [połączone]

Polecane posty

jaco512    1003

Jaką masz pompę? Można podkręcić do 140bar, powyżej już jest ryzyko. Możesz podłożyć kilka podkładek pod zawór w rozdzielaczu pod siedzeniem, choć jeśli dużo pracujesz turem najlepiej jest podłączyć rozdzielacz tura prosto pod rurkę która wychodzi ze skrzyni, są nawet zdjęcia w galerii, filmy na youtubie jak to zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tylko z turem w oborze i czasem w jakimś pająku czy coś. Uprawy nie widzi. Opryskiwacz jak 360 mam zajętą. Ale 90% czasu to tur. Pompę mam hylmet aluminiową podobno wzmocnioną kupioną dwa lata temu razem z turem. Czyli ten zawór nisko ma wpływ na rozdzielacz ładowacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Na początek daj 2-3 podkładki (wielkość 1 grosza) pod sprężynę zaworu i zobaczysz czy coś się poprawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Zmień zasilanie rozdzielacza tura według instrukcji z internetu. Ustaw na nim 160bar i tyle w temacie. Będzie działać żwawiej i podniesie to co trzeba.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Czyli wejście od pompy do rozdzielacza tura i powrót z tura do zasilania rozdzielacza ciągnika tak? Bo jedni piszą że tak działa, inni że nie działa. Jeszcze inni piszą o tulei ciśnieniowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

U siebie nie mam żadnej tulei. Ze skrzyni wychodzi przewód od pompy do rozdzielacza tura (1-sekcyjny 40L Waryński), przez niego idzie olej na org. rozdzielacz ciągnika, ale nie na powrocie, tylko na dalszy przepływ (po przeciwnej stronie od zasilania). Powrót (chodzi mi o opuszczanie) jest poprowadzony do skrzyni zamiast czujnika od luzu na skrzyni biegów. Pompa jakaś zwykła siedzi. Dźwiga wszystko, kilkadziesiąt bel sianokiszonki rocznie.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Sprawa wygląda tak, że podłożyłem trzy podkładki pod dolny rozdzielacz i ciśnienie wzrosło do max 150 bar. Balota nie podniosę, ale obornik szedł o niebo lepiej. Pomyślałem jeszcze, żeby założyć grubsze siłowniki, bo teraz mam 40 mm. To jak to powinno być fachowo podłączone? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Jeżeli podłączysz z pompy od razu zewnętrzny rozdzielacz tura to musi podnosić.  Podkładki wtedy nie mają znaczenia bo na tura idzie pełna moc pompy podczas podnoszenia.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    51

Ktoś z was ma u siebie takie rozwiązanie z pompą o większej wydajności żeby to sprawnie chodziło? Chciałem wykorzystać zbiornik na powietrze jako zbiornik na olej do hydrauliki do tura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    640

Możesz na WOM założyć pompę od ładowacza Troll. Zbiornik może być od powietrza. Do tego filtr oleju, odpowietrznik do zbiornika oleju, połączyć przewodami i gotowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    51

A pompa na pasek klinowy? W miejsce sprężarki. 

Edytowano przez tomn95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Pasek nie przeniesie takiego obciążenia, będziesz zmieniał co kilka dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, koledzy. Pacjent c330m 

Tur nie podnosil big baga 500 kg tylko na 10 cm max i to z pomocą, więc wymieniłem pompę na wzmocniona hylmet 32l oraz nowy filtr. Po wymianie wszystko to samo, a nawet jeszcze słabiej jak się da gazu i chce podnieśc to buczy i ciśnienie widać, że chce aż te przewody rozwalić co ida do tych wajch sterujących turem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, atrol123 napisał:

Jak podłączony tur ? Bezpośrednio z pompy ? .

Pod siedzeniem. Tak go oryginalnie zamontowali Ci od których kupowałem kilka lat temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, superfarmer02 napisał:

Może zawór w rozdzielaczu się zaciął? 

 

2 minuty temu, superfarmer02 napisał:

Może zawór w rozdzielaczu się zaciął? 

Jak to sprawdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Zacznij od manometru i pomiaru ciśnienia w hydraulice, zamiast na ślepo wymieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atrol123    20

Ogólnie 500kg   udźwigu c330 ma w dolnym zakresie ruchu tura tzn od ziemi dźwignie 500kg im wyżej tym słabiej  a że bb jest dosyć długi to na tej wysokości ma pewnie z 400kg udziwigu .Nie bardzo zrozumiałem jak to masz podłączone . U siebie mam w c 330 klasycznej tak podłączone . Bezpośrednio z pompy idzie na rozdzielacz tura powrót na rozdzielacz orginalny . Orginalny rozdzielacz na błotniku mam odłączony . Wcześniej podłączyłem w miejsce tego na błotniku rozdzielacz od tura i średnio to się sprawdzało. Teraz jest dużo lepiej te 500kg w całym zakresie jest a z ziemi podejrzewam że w granicach 700kg jest .Tur jednosekcyjny pompa standardowa

IMG_20220319_195155.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Gdyby , ten tur miał siłowniki większej średnicy, to wtedy tak ,

inaczej tylko podniesienie cisnienia może pomóc ale pytanie czy pompa wtedy nie powie pa pa 

Edytowano przez V12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem z moim ursusem c330m. mianowicie jakiś czas temu zauważyłem na bloku olej, poszła uszczelka pod głowicą. wymieniłem uszczelkę, po założeniu, dokręceniu kolejnością i odpowiednim momentem uszczelka puszcza w tym samym miejscu. Ciągnik pracował 3 min, woda w oleju, na zaworach. Uszczelka była 1,2 a założyłem miedzianą 2mm. Głowica przepuszcza? Głowicę mam oddać do planowania i sprawdzenia szczelności ale to koszt 500 zł+, dwa tygodnie czekania i nie wiadomo czy to przyczyna. Jak sprawdzić szczelność tulei? ciągnik potrzebny na sobotę a tutaj takie mankamenty, ok, 3500h przebiegu, żadnych zarysowań na bloku, stara uszczelka zeszła praktycznie sama, silnik ogólnie w dobrej kondycji, nie bierze oleju.  jestem praktycznie pewien że to nie wina bloku tylko tulei lub głowicy, jakieś sugestie?
    • Przez Kamil2710
      Witam!
      Otóż mam problem, na zimę wlałem płyn chłodniczy zamiast wody i w zimę było wszystko w porządku, ale na wiosnę przy przy pracy na działce zauważyłem że temperatura urosła. Okazało się ze płyn trafił do oleju. Jak się dowiedzieć którędy? Bo wlałem wodę zimną i nawet kropla nie ubyła, a jak wlałem gorącą i ciągnik był odpalony to coś ale bardzo mało ubyło.
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj