abuk14

Ładowacz czołowy do C-330 [połączone]

Polecane posty

GucioJUMZ    393

Tur na c-330 czy na podobnych wielością ciągnikach niema racji bytu przy sianokiszonce . Do słomy siana ok ale nie do czegoś co waży nie wiadomo ile .sam ma tura na MF255 i niestety ale muszę zmniejszać zgniot przy mokrym materiale np; żyto 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

Miałem kiedyś te modele pras, nawet nie ma się nad czym zastanawiać bo sprawa jest oczywista. Zmienić to by trzeba nie tylko pompę bo zaraz przednią oś najlepiej, koła, wspomaganie a hydraulike to trzeba by zrobić w ogóle zewnętrzną ( pompa dodatkowa gdzieś przy silniku, rozdzielacz itd), gra nie warta świeczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

Ja mam na c 330 tura 3sek przy wymianie pompy i odpowiednim podlaczeniu rozdzielacza spokojnie daje rade belki do 750kg oczwiscie wszystko z glowa robic bo jak bym chcial to dawno bym tura polamal. Posiadam dodatkwo wspomaganie i szerokie kola z przodu. Ale wiadomo ladowarka to to nie bedzie ale na razie u mnie daje rade, pracuje przy obsludze bydla i w tym roku wskoczylo dzisiaj akurat 500mth i tylko z turem nic pozatym. Sianokiszonek przerzuca okolo 600 rocznie ale tak jak pisalem wszystko robic z glowa i daje rade.

Edytowano przez Milosz27

Kupie Jonh Deere 6400, 6410, 6506, 6600, 6610.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maseey    79

witam wszystkich czy posiada ktoś joystick do sterowania turem w c 330 lub c 360 , koszt nie duży a chyba fajna sprawa , miał ktoś do czynienie z tym jakie są wady a zalety ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

Witam. Panowie mam taki dylemat a mianowicie chciałem kupić tura do c330m ale nie wiem czy podejdzie bo mam kabine hmm (starego typu) i boje się że wywale za tura np ze 2.5tyś i będzie lipa. Czy teraz robią np tury pod taką kabine jak teraz mam. attachicon.gif1.jpgattachicon.gif1.jpg. Pozdrawiam i Serdecznie Dziękuje za pomoc. 

I jak wyszło?

Mam starą kabinę która była montowana w każdej C-360 i też myślałem nad turem (załadunek bigbagów do rozsiewacza bo taniej wyjdzie jak nowy ładowacz bigbagów).

Witam, jaki ładowacz polecacie na C330 3 sekcyjny, musi podnosić big baga, chciałem kupić wolmet 2b ale nie mogę się dodzwonić

I co wybrałeś?

 

Pytam bo ciapek prawie nie używany stoi - czasem z przyczepką jakieś duperele robić i wozić.

A tak załadować bigbaga dałbym może radę, czasem coś przepchnąć, coś gdzieś podnieść np głupie dreny betonowe itp.

Cudów nie oczekuję.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rychu332    1

Witam, przerobiłem hydraulikę tura na osobny rozdzielacz z zasilaniem bezpośrednio z pompy i mam problem (być może był już wcześniej ale tego nie zauważyłem) chciałem odpowietrzyć tura lecz cały czas leciały pęcherzyki powietrza więc odkręciłem przewód hydrauliczny przy samym siłowniku z lewej strony i sprawdzałem czy dużo będzie jeszcze tych pęcherzyków. Rozdzielacz w pozycji podnoszenia, wiaderko pod przewodem i.... cały czas leci powietrze z olejem.... Przyczyny szukać przy pompie? Jakieś propozycje? Miał już ktoś taki przypadek? Dodam jeszcze że tur ma dobry udźwig a olej w skrzyni się pieni. Pozdrawiam

 

8c60232bbf03cb66med.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

zobacz czy filtr oleju jest czysty zazwyczaj to jest powodem pienienia oleju no chyba że zmieszałeś jakieś gromostwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rychu332    1

Filtr oleju czyściłem wczoraj, co do oleju to chyba były jakieś dwa zmieszane ale to raczej nie tłumaczy zapowietrzania układu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rychu332    1

Gdy pompa jest wyłączona to olej się nie pieni, może to jakieś łączenie od pompy pod korpusem podnośnika? i łapie powietrze

 

Edytowano przez Rychu332

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rychu332    1
 

 

Tak to wygląda, czyli to raczej przez olej takie zjawiska?

 

Edytowano przez Rychu332

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rychu332    1

Widocznie mało w życiu widziałeś.... hipol6 nie będzie zbyt gęsty do takiej hydrauliki? ponoć przy tak przerobionej hydraulice i gęstym oleju tur dość wolno opuszcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek5747    0

Witam. Też mam podłączony rozdzielacz bezpośrednio z pompy a powrót podłączyłem do zasilania rozdzielacza podnośnika. Siłowniki mam jednostronnego działania i zrobiłem "mostek" z jednego wejścia sekcji do powrotu i bardzo wolno opuszcza. Co może być przyczyną? post-70143-0-39962500-1492888119_thumb.pngpost-70143-0-01974900-1492888173_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rychu332    1

Ze względu że ma siłowniki jednostronnego działania od podnoszenia tura to zrobił jedną sekcje do powrotu łącząc trójnikiem i do rozdzielacza pod siedzeniem jako zasilanie jak dobrze widzę.

Edytowano przez Rychu332

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Ten  mostek musisz wpiac  w  wolny  spływ/ pod  korek  wlewowy  np  ,  inaczej olej  przy opuszczaniu  tura  musi  sie  przebic  przez  rozdzielacz  fabryczny -  dlatego  wolno opuszcza


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek5747    0

Mariuszd90 wpiąłem tak jak mówiłeś pod korek wlewowy, opuszcza może tylko ciut szybciej. Może to być wina zbyt gęstego oleju? Skrzynia zalana hipolem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheLukasTeam    59

W skrzyni mam wlany hipol gl-4 i nie ma problemu, że wolno opuszcza, a co do pienienia się oleju też już kiedyś przerabiałem temat. Pomoże wymiana oringu w tym gnieździe (nie wiem dokładnie jak to się fachowo nazywa), co wchodzi króciec od pompy przy filrze oleju.

Edytowano przez TheLukasTeam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rychu332    1

W skrzyni mam wlany hipol gl-4 i nie ma problemu, że wolno opuszcza, a co do pienienia się oleju też już kiedyś przerabiałem temat. Pomoże wymiana oringu w tym gnieździe (nie wiem dokładnie jak to się fachowo nazywa), co wchodzi króciec od pompy przy filrze oleju.

 

Ten tutaj?

 

e47b11db9ad15e30med.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

Mariuszd90 wpiąłem tak jak mówiłeś pod korek wlewowy, opuszcza może tylko ciut szybciej. Może to być wina zbyt gęstego oleju? Skrzynia zalana hipolem.

Wywal ten hipol i zalej porządny rzadszy olej i po problemie z opuszczeniem, mozolnym podnoszeniem i spadkiem udźwigu po rozgrzaniu. Hipol dobry do samej przekładni.

 

@Rychu332 Tak ten oring. Z resztą co nie robisz zawsze wszystkie oringi kładzie się nowe jak ma być spokój. Wymień wszystkie po drodze i będzie dobrze.


Kupie Jonh Deere 6400, 6410, 6506, 6600, 6610.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rychu332    1

Wywal ten hipol i zalej porządny rzadszy olej i po problemie z opuszczeniem, mozolnym podnoszeniem i spadkiem udźwigu po rozgrzaniu. Hipol dobry do samej przekładni.

 A propo hipol6 dobry będzie do takiej hydrauliki? bo z tego co piszesz to nie bardzo a  mam taki zakupiony ale nwm czy nie zamienić na inny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Karol12
      To co w temacie
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj