abuk14

Ładowacz czołowy do C-330 [połączone]

Polecane posty

Maniek323    4

kolego dobrze myślisz ten korek trzeba wyjąć i to się rozkręca tak samo te ucho tam jest zabezpieczenie na imbusa i tez się wykręca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Bez przesady ile takie ustrojstwo ważyć może. Wczoraj rozładowywałem 20 ton widłami do palet ważone co najmniej 120 kg łapałem w połowie długości wideł wiec big bag był mniej więcej tak daleko przed maską jak w TUR1 itp. najmniejszych problemów nie było

Edytowano przez ukasz

sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

dzięki za podpowiedź, jak sie troche ociepli to spróbuję to rozebrać bo dzisiaj jakoś zimno troche u mnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Gdzie widzisz powrót w siłowniku jednostronnego działania?


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam zamiar kupić tur1 do mojego ciapka jak ktoś orientuje się kto ma na sprzedaż proszę o kontakt . A i jeszcze żeby te ogłoszenia były z wielkopolski najlepiej powiat kaliski.

Dzięki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREXX85    333

mam zamiar założyc tura z wywalaniem hydraulicznym. I tu jest moje pytanie który z tych traktorów bedzie lepiej sie sprawował przy nawalaniu obornika na rozrzutnik. Słyszałem że trzeba balonówki opony zakładąc bo standardowe zapadają sie?

Edytowano przez Marcin91
literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28757

3512 ma szybszy wsteczny i bardziej wydajną hydraulikę, ale według mnie c-330 będzie się mniej grzebała przy większych ciężarach na turze

lekarstwem na to byłaby dobra przeciwwaga na tył do 3512 i/lub obciążniki na koła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

w jednym i w drugim przypadku przodek bedzie wpadac na miekiej nawierzchni i kierowanie czy to 330 i 3512 bedzie meczarnia czy to z łądunkiem na turze czy bez ja osobiscie bym sobie darował tura na te małe ciagniki i założył lepiej na proxime.

Ale jak bym nie miał wyboru i musiał zakładac czy to na 330 /3512 to montowałbym na 330 spalanie malutkie 3512 bedzie mało. zwrotnosc takze na korzysc 330 i te biegi przy ciapku wydaja mi sie lepsze masz naprzecic 4 i R wiec tak jakby rewers mechaniczny miedzy nogami :) mialem tura na 255 i nie polecam TUR+3512

Tur to mus 4x4 wspomaganie bo inaczej praca nie staje sie przyjemnoscia a wrecz przeciwnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym wykonać tura do ursusa c330. Mój brat jest spawaczem statków więc tur to nie będzie problem dla niego. Mam do Was prośbę czy ktoś byłby w stanie wycenić mi zrobienie takiego tura. tz. materiały na niego + siłowniki..

Z góry dziękuję

Pozdrawiam . :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturooo    126

zalezy kolego jaki to ma byc tur (ile sekcji), wiadomo 3 sekcje koszt większy jak tez konstrukcja bardziej skomplikowana, nastepna rzecz poziomowanie(dotyczy 2 i 3-sekcyjnego) i jakie to maja byc materiały? Jakies uzywki czy nowe? ogólnie za dwa siowniki mysle że sporo zostanie z tych 800 co pytałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREXX85    333

witam :rolleyes:
Mam problem ponieważ nie wiem jaki tur 2 sekcyjny wybrać. Interesuje mnie firma wol-met.Czy może jakaś inna firma robi lepsze tury.Doradźcie jaką firme wybrac?

Edytowano przez ZETOREXX85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkoza    10

do tura z ursusa c330 bigbagi niesą zacięzkie oni mają udzwik największy 700kg a na paletach nawozu jest 1200kg i da sobie radę mysłę ze nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

Bez przesady ile takie ustrojstwo ważyć może. Wczoraj rozładowywałem 20 ton widłami do palet ważone co najmniej 120 kg łapałem w połowie długości wideł wiec big bag był mniej więcej tak daleko przed maską jak w TUR1 itp. najmniejszych problemów nie było

piszesz o widlaku zaczepianym na tył ciągnika czy paleciaku do tura, bo to zmienia postać rzeczy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

Cześć u mnie w c 330 mam wzmocnioną pompę podnośnika Tucholi i siłowniki zwykłe i ledwo podnosi big baga , a jak podłożyłem podkładkę pod to zawór bezpieczeństwa to nic nie zmieniło :mellow: da się coś więcej z niego wykrzesać? :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skalpel97    1

Witam. Planuję zakup tur'a 3-sekcyjnego na trzydziestkę. Zastanawiam się nad modelami Wol-met 2b i Tur 4. Co o tym myślicie? Polecilibyście któryś z tych turów? Trzydziecha nadaje się do takiej inwestycji? Dodam, że mam fabryczną pompę hydrauliczną... Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

jeśli chcesz sprawnie pracować turem 3 sekcyjnym, zapomnij o fabrycznej hydraulice, niezbedna jest pompa zewnętrzna i osobny zbiornik, bo po piersze pracujesz na niższych obr które i tak ciapek uwielbia, po 2 gie na standardwej hydraulce praca 2giej i 3ciej sekcji będzie trwała wieki i ktoś zwykłym turem 1no sekcyjnym zrobi szubciej bo Ty będziesz stał i gazował aż się krokodylek zamknie czy wydły wychylą, kolejna sprawa to układ kierowniczy, przydało by się wspomaganie i opony 750/16 a dlaczego takie, bo masz przód nieco wyżej a to automatycznie przesuwa środek ciężkości do tyłu, przednia oś "ucieka" te 2cm do przodu, także do tura przednie koła jakie by nie były wcale nie muszą być szerokie, najważniejsze żeby były nieco wyższe od standardowych, szerokie "pływają" w błocie za to lepsze na torfy, podsumowując, jeśli chce ktoś cieszyć się z zakupu tura i nie pluć sobie w brodę po co ta kupa złomu nad maską się telepie, to do tura obowiązkowo pompa zewnętrzna wydatek około 900zł, zbiornik na olej można zrobić z beczki od powietrza od hamulców od przyczepy, do tego wspomaganie około 2 tyś, dopiero na to tur 2 lub 3 sekcyjny, bez tego, nie będzie frajdy z tych 3 sekcji, jak ktoś nie ma dużo pracy to wcale takim złym rozwiązaniem nie będzie tur na linkę, bo wydajność może być nawet wieksza niż hydraulicznym, a jak komuś i to za wiele są ładowacze na tuz na linkę i tym można jeszcze sprawniej ładować coś w błocie bo jest dociśnięta oś napędowa przednie koła nie grzęzną, także to już każdy sam musi ocenić na co kogo stać czy na ładowacz na tuz za 1200zł czy tur na linkę za 4 tyś, czy ma chęć zainwestować około 10 tyś i zrobić z ciapka ładowarko spycharkę, tylko te 30km to może być trochę malo żeby pociągnać pompę zewnetrzną wspomaganie kierownicy i uciągnąć to wszystko z przeciwwagą w błocie, dla mnie za mało w mf 255 47km i zdycha także wiem że ciapek dostawał by ostro wpie*dol

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

@Ferdek ma rację

Zwykły jednosekcyjny tur do c330 jak najbardziej , 3 sekcyjny mija się z celem co z tego, że więcej weźmiesz na krokodyla niż na zwykłe widły , jak nie ma czym jechać :o

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem z moim ursusem c330m. mianowicie jakiś czas temu zauważyłem na bloku olej, poszła uszczelka pod głowicą. wymieniłem uszczelkę, po założeniu, dokręceniu kolejnością i odpowiednim momentem uszczelka puszcza w tym samym miejscu. Ciągnik pracował 3 min, woda w oleju, na zaworach. Uszczelka była 1,2 a założyłem miedzianą 2mm. Głowica przepuszcza? Głowicę mam oddać do planowania i sprawdzenia szczelności ale to koszt 500 zł+, dwa tygodnie czekania i nie wiadomo czy to przyczyna. Jak sprawdzić szczelność tulei? ciągnik potrzebny na sobotę a tutaj takie mankamenty, ok, 3500h przebiegu, żadnych zarysowań na bloku, stara uszczelka zeszła praktycznie sama, silnik ogólnie w dobrej kondycji, nie bierze oleju.  jestem praktycznie pewien że to nie wina bloku tylko tulei lub głowicy, jakieś sugestie?
    • Przez Kamil2710
      Witam!
      Otóż mam problem, na zimę wlałem płyn chłodniczy zamiast wody i w zimę było wszystko w porządku, ale na wiosnę przy przy pracy na działce zauważyłem że temperatura urosła. Okazało się ze płyn trafił do oleju. Jak się dowiedzieć którędy? Bo wlałem wodę zimną i nawet kropla nie ubyła, a jak wlałem gorącą i ciągnik był odpalony to coś ale bardzo mało ubyło.
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj