abuk14

Ładowacz czołowy do C-330 [połączone]

Polecane posty

Jakub21    20

@Jakub opisze najprościej jak mogę: 1. krok siedząc na siedzeniu patrzysz w dół, ze skrzyni wychodzi pod lekkim skosem metalowa rurka, która jest przykręcona od przodu rozdzielacza (tego pod siedzeniem), 2. krok odkręcasz tą rurkę od rozdzielacza i łączysz ją z wężem zasilania rozdzielacza tura, 3. krok wąż powrotu z rozdzielacza tura przykręcasz, do wejścia rozdzielacza pod siedzeniem (tam gdzie przedtem była przykręcona rurka idąca z pompy).

 

O i o taką mi odpowiedź chodziło a czy tą rurkę mogę całą wymontować czy tylko od rozdzielacza odkręcić ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    972

Prościej tylko odkręcić i lekko przegiąć żeby pasowała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    972

Chcesz sobie utrudniać? Zrób tak jak wcześniej jest opisane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakub21    20

Czyli tak ta rurka co jest z przodu rozdzielacza czyli ta krótka co wychodzi ze skrzyni to jest co zasilanie powrót tam jest ciśnienie czy jak to jest ?? Pod te wyjścia co wyżej to mam podłączony rozdzielacz na błotniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
idzkos    14

1-zasilanie

4-zasilanie

3-powrót

2-powrót

Powrót możesz jeszcze dać do korka wlewu oleju

 

Najlepiej jak byś dał 1 z 2 tak podobno szybciej działa tur bo zasilanie jest podłączone bezpośrednio z pompy, powrót musisz dać na 2 bo inaczej podnośnik tylni nie będzie działać

post-25889-0-41920000-1328640156_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakub21    20

Tak podłączyłem w ten sposób lecz to nie działa pompa zaczęła wyć a tur podnosił się obojętnie jak ruszyłem dzwignią rozdzielacza tura !!! Podłączone było 100% dobrze jak pisaliście !

 

Później podłączyłem go tak jak chciałem zamiast rozdzielacza na błotniku i teraz działa więc dziwny ten wasz sposób !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
idzkos    14

Tego pierwszego sposobu bezpośrednio od pompy nie próbowałem ale wydaje mi się ze powinno być dobrze, aż sam muszę spróbować.

To od razu było ten rozdzielacz zamienić z tym na błotniku a nie cudować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakub21    20

Tak tylko że ten rozdzielacz na błotniku jest mi również potrzebny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakub21    20

Dokładnie miałem tak jak było pisane czyli zasilanie rozdzielacza Tura pod tą rurkę co wychodzi ze skrzyni od pompy, a powrót podłączyłem w miejsce gdzie wcześniej podłączona była ta rurka. Zaraz po odpaleniu i włączeniu pompy ciągnik zszedł lekko z obrotów pompa zaczęła głośno chodzić tak jakoś dziwnie pracować i ciężko wyło wyłączyć dzwignie od włączania pompy. Tur zaczął pracować ale tak to wyglądało jak by w obydwie strony podawał olej na wysuwanie tłoków obojętnie jak ruszyłem dzwignią tyle że nie miałem ramion od tura. Podnośnik pracował tylko bardzo ale to bardzo głośno chodziła pompa i ciągnik miał ciężko. Nie mam pojęcia dlaczego ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

a jesteś pewien że węże rozdzielacza tura nie podłączyłeś odwrotnie ?


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakub21    20

Ja zakupiłem i jestem świeżo po zamontowaniu na Ursusa C-330 Tura 3-sekcyjnego i pracuje nim intensywnie przy oborniku radzi sobie bardzo dobrze mam oryginalną pompę i podnoszę pełnego krokodyla bez problemu. Jeśli będziesz miał dobrą pompę i tak jak ja mam wzmocnione siłowniki o udzwigu do 1000kg to dasz rade sobie z sianokiszonką. Kupiłem go za 7500 zł. Jeśli masz pytania pisz. Wiele osób mówiło że gdzie 3-sekcje do ciapka a ja jako użytkownik bardzo polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

@Ferdek07 niedługo przekroczy magiczną liczbę 1000kg wagi tura do większych ciągników..

Skąd masz taką wagę ładowacza? I co ta waga jakie elementy ładowacza obejmuje?

Ja mam na C 330 krokodyl 1,3m (160kg) i powiem że na krótkim wysięgniku udźwigu jest na styk, 3x i pełny rozrzutnik, niestety to jest urok siłowników nurnikowych. Mogę brać ile da radę złapać, ale podniesie na metr od ziemi i dalej stop.

Testowałem załadunek przy swoim drugim krokodylu (1m) to ile tylko da rade "złapać", tyle podniesie do max wysokości, jest lekki niecałe 100kg wagi i dlatego ciągnik nie odczuwa, nie warto przesadzać z wagą osprzętu, każdy kg się liczy przy takim ciągniku i udźwigu.

A sianokiszonkę też wożę krokodylem 1,3m, ale bez przeciwwagi to sport extremalny, podniesie, lecz próby ruszenia skutkują tylko przerzucaniem śniegu albo lewym albo prawym kołem.

Podsuszoną sianokiszonkę da się ładować, (takie wilgotne prawie siano), gorzej z trakcją na mokrej łące..

Na długim wysięgniku krokodylek max 1m...1,2m nie za ciężki i to będzie max możliwości C 330. Tak samo chwytak np.

http://allegro.pl/chwytak-do-bel-c-330-c-360-mf-zetor-okazja-i2114776848.html


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

Sprawdź czy masz u siebie tak podłączone w rozdzielaczu od podnośnika,

>> http://www.agrofoto....elacza-w-c-330/

i popatrz na te objaśnienie na zdjęciu rozdzielacza. Olej podlączenie bezpośrednio z pompy, ten rozdzielacz nic a nic nie blokuje przepływu do rozdzielacza na ładowacz, musisz mieć tylko sprawny zawór bezpieczeństwa ustawiany nie "na Wojtka oko" tylko z manometrem!

Podłączenie które Ci podaje musi działać i kropka. ;-)

post-2064-0-78889100-1330031431_thumb.jpg


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli chcesz 2 sekcyjny to ok. 6500zł a jak chcesz tura mechanicznego(na linkę) to ok 4500zł

 

ale najtaniej jest kupić tura na linkę i przerobić go samemu na 2 sekcyjnego bo dać ok. 2000zł za głupi siłownik,trochę węży i rozdzielacz to lekka przesada a jak sobie przerobisz samemu to rozdzielacz kosztuje 250zł( dwu sekcyjny) plus siłownik ok 450zł i trochę węży do tegopomysł na umocowanie siłownika i gotowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do 6 tys to nie kupisz hydraulicznego,przerób sobie sam,kup tura na na linkę i rozdzielacz na błotnik 2 sekcyjny,siłownik i wyjdzie ok 4500zł tur plus niecałe 1000zł przeróbka ;)

 

przerób słupki w kabinie i po kłopocie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pos    0

dołączam się do tematu i mam pytanie bo chce kupić mniejszy ciągnik i tani myślę nad ursusem c328 :D i do niego założyć tura :D , wiem że muszę wymienić przednią oś :( , jaki jest koszt tej osi :wacko: ? i trzeba jeszcze cś wymienić ? :wacko: POMOCY :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pos    0

dołączam się do tematu i mam pytanie bo chce kupić mniejszy ciągnik i tani myślę nad ursusem c328 :D i do niego założyć tura :D , wiem że muszę wymienić przednią oś :( , jaki jest koszt tej osi :wacko: ? i trzeba jeszcze cś wymienić ? :wacko: POMOCY :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Czemu 28?? Skoro masz kupować to odrazu 30.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pos    0

tylko trochę cienko z kasą :( (jaki i wszędzie :( )a znalazłem tanio 28 z papierami a 30 jest trochę droższa (z papierami ) :( i patrze kupić coś taniej :rolleyes:

Edytowano przez pos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Sam mam 28ke, fajna maszyna :) i też planowałem zrobić do niej tura ale raczej zrobię mini ładowarkę.

Już nawet nabyłem przednią oś od 30stki tylko brakuje mi wspornika, nie ma nikt na zbyciu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2701    2

dołączam się do tematu i mam pytanie bo chce kupić mniejszy ciągnik i tani myślę nad ursusem c328 :D i do niego założyć tura :D , wiem że muszę wymienić przednią oś :( , jaki jest koszt tej osi :wacko: ? i trzeba jeszcze cś wymienić ? :wacko: POMOCY :rolleyes:

Kolego pos potrzeba wykonac małą przeróbke przy mocowaniu do skrzyni i jeśli jest od 28 wymienić rozdzielacz . pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Karol12
      To co w temacie
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj