abuk14

Ładowacz czołowy do C-330 [połączone]

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Koledzy szukam podstawy do tura do 30 za informacje o takowej byłbym wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tur już jest, nie wie nikt o przeciw wadze, albo ma pomysł jak ją zrobić by była wygodna w użytkowaniu????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

Witam wszystkich forumowiczów. Mam pytanie odnoszące się do ładowacza do c-330 ponieważ mam przy nim ten ładowacz na linkę i chce założyć do niego siłownik tzn. łychę hydrauliczna, i nie wiem jakiej długości są montowane tam siłowniki. Żeby nie było problemu z wysypaniem piasku z łyżki przy podniesieniu na max do góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

weż metrówkę i zmierz odległość od mocowania przyszłego siłownika do lyżki złożonej i rozłożonej to będziesz widział jaki potrzebujesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

Myślisz że jest to lepsze sterowanie??? powiem szczerze że jeszcze nie widziałem takiego rozwiązania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Siłownik o skoku 50cm. Poszukaj na allegro.

 

Pneumatyka?? Do tego musi działać sprężarka.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bunio1997    1

gdzieś takie rozwiązanie widziałem w necie, dyło to przy turze przy Fergusonie 255

siłownik miał za zadanie wysunąc tylko ten sworzeń zabezpieczający

fajne i ciekawe rozwiązanie, myślę ze chyba tańsze od hydraulicznego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

No właśnie musi chodzić sprężarka i być wszystko sprawne. Więc myśle jednak nad tym hydraulicznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

50 cm?? Nie będzie za mało?? Bo wstępnie mierzyłem to wychodziło mi że ok. 60 cm na zsuniętym musiał by mieć. A nie wiecie jakie długie są przy tych oryginalnie już zamontowanych???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

Siłownik z linku powyżej nic a nic nie nie nadaje do wywrotu łyżki..

Chyba, że machać delikatnie łyżką w czasie jazdy do sąsiada.. ;-)

Albo sprzedający machnął się w wymiarowaniu (20cm skoku??? parodia..), albo zawyżył cenę.

50cm jest w sam raz, zależy gdzie przyspawasz uchwyt do łyżki..nie przesadzaj z grubością, bo będzie dłuuugo wywracać łyżkę, fakt, będzie sporo siły, ale przy udźwigu 500kg Ostrówka, czy Catepilara nie zrobisz.. to tylko C 330.

Edytowano przez Legat997

Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakub21    20

Witajcie koledzy :) Powiedzcie mi proszę co i jak podłączyć przy montażu tura 3-sekcyjnego na Ursusa C-330. Głównie chodzi o podłączenie rozdzielacza, gdzie w ciapku jest zasilanie na rozdzielaczu? Który wąż ma iść na zasilanie a który na powrót? Którą sekcje do czego dać ? :)

post-42949-0-82140700-1328295725_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas00    0

od lewej masz zasilanie a od prawej powrót obwodu a w ciapku jaki masz rozdzielacz?? na błotniku??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    972

Jeśli chcesz, żeby tur miał "pierwszeństwo" zasilanie podłącz pod rurkę która wychodzi ze skrzyni (prosto od pompy), a powrót z rozdzielacza przykręcasz w miejsce tej rurki, czyli do rozdzielacza pod siedzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakub21    20

Tak mam rozdzielacz na błotniku. A jakoś dokładniej bo się pogubiłem ta rurka czy ta :D :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek3125    41

Jeśli chcesz, żeby tur miał "pierwszeństwo" zasilanie podłącz pod rurkę która wychodzi ze skrzyni (prosto od pompy), a powrót z rozdzielacza przykręcasz w miejsce tej rurki, czyli do rozdzielacza pod siedzeniem.

 

 

Ja tak mam w C-360..

Super sprawa.. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakub21    20

Czy ktoś potrafi dokładnie odpowiedzieć na moje wyżej wymienione pytania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    972

@Jakub opisze najprościej jak mogę: 1. krok siedząc na siedzeniu patrzysz w dół, ze skrzyni wychodzi pod lekkim skosem metalowa rurka, która jest przykręcona od przodu rozdzielacza (tego pod siedzeniem), 2. krok odkręcasz tą rurkę od rozdzielacza i łączysz ją z wężem zasilania rozdzielacza tura, 3. krok wąż powrotu z rozdzielacza tura przykręcasz, do wejścia rozdzielacza pod siedzeniem (tam gdzie przedtem była przykręcona rurka idąca z pompy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Karol12
      To co w temacie
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj