abuk14

Ładowacz czołowy do C-330 [połączone]

Polecane posty

Gość murtek   
Gość murtek
a jakie macie opony z przodu bo dzis sie przednimi zapadlem prawie po oś

 

Ja do swojego założyłem w zeszłym roku opony od żuka, ile wytrzymają to się okaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Tylko, że średnica tłoka roboczego (równa średnicy wewnętrznej cylindra) jest większa niż średnica tłoczyska... Niestety, trzeba zdemontować siłownik, aby dokładnie to zmierzyć.

Zakładając, że siłowniki posiadane przez Kolegę mają cylindry o ściankach tej samej grubości to przyrost udźwigu powinien być w granicach 32-33%, więc sporo...

Rozbierałeś kiedyś siłownik jednostronnego działania?? Ja tak i to całkiem niedawno bo w sobotę. W takim siłowniku tłoczysko na całej długości ma taką samą średnicę. W siłownikach dwustronnego działania jest inaczej.

 

Co do opon to mam standardowe. Owszem zapadają się ale na szerokich to nie skręcisz kołami.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Witajcie

 

Mam przy C330 taki oto widlak - nie znam producenta, tabliczka jest nieczytelna, rok prod 1985 :

 

66810378.jpg

 

Mam problem z uszczelnieniem jego silownika glownego - leje sie nieco olej pomiedzy tlokiem a nakretka na gorze silownika:

 

77917326.jpg

38222525.jpg

 

Na drugim zdjeciu nakretka nie jest dokrecona - bo sie nie da (krecilem kluczem hakowym i 1metrowa rura) - wlozylem pierscien jak ponizej uszczelniajacy. Wlozylem go ta gumowa "wkladka" do gory - czy poprawnie ? Puscza bardziej jak przed naprawa.

 

Wczesniej byl tam taki uszczelniacz jak ponizej - z tym ze byla wlozona tylko czesc ta powleczona grafitem, tego gumowego pierscienia nie bylo ...i bylo w miare dobrze - przez jakies 5 lat. Nakretka byla wtedy dokrecona do konca. Ten pierscien na wewnetrzne scianki jak widac na foto pochylone . Pierscien byl tak wlozony ze byl mniejsza srednica wlozony do dolu - co wydawalo mi sie dziwne. W miare dobrze- tzn w zime (gestszy olej) jednak troche oleju pusczal. W lato nic.

 

Mam pytanie - jak poprawnie zalozyc ten pierscien poprawnie, a moze czym innym to uszczelnic ?

 

92379361.jpg

78321536.jpg

18882646.jpg

 

Z gory dziekuje za pomoc !

 

pozdrawiam

Piotrek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

ten nowy uszczelniacz, kompletny, środkowe zdjęcie musi być założony odwrotnie, tj. tym pierścieniem z napisem UT 60X80X12,5 do dołu siłownika, ten pierścień rozchyla warg uszczelniającą ale ciśnienie oleju dopchnie ją jeszcze bardziej i powinno byc ok

jak będzie leciało dalej to pisz na pw lub na gg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

ten nowy uszczelniacz, kompletny, środkowe zdjęcie musi być założony odwrotnie, tj. tym pierścieniem z napisem UT 60X80X12,5 do dołu siłownika, ten pierścień rozchyla warg uszczelniającą ale ciśnienie oleju dopchnie ją jeszcze bardziej i powinno byc ok

jak będzie leciało dalej to pisz na pw lub na gg

 

Aha no czyli wlozylem go odwrotnie ;/

 

Zrobie jak piszesz i dam znac (dobrze ze kupilem 2szt tych uszczelniaczy ;) ). Jest sens uszczelniac gwint ten duzej nakretki silikonem uszczelkowym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

nie rób tego, ponieważ później możesz nie odkręcić

nie ma tam jakiegoś oringu który by to uszczelniał, powinien chyba być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

nie rób tego, ponieważ później możesz nie odkręcić

nie ma tam jakiegoś oringu który by to uszczelniał, powinien chyba być

 

Oring to by sie sprawdzil jesli uda sie dokrecic ta nakretke do konca...a takiej pewnosci absolutnie nie mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

a tą tuleją co nie możesz dokręcić do końca to dociskasz ten uszczelniacz?

jeżeli tak to żaden oring nie jest potrzebny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filip94lemken    122

Ja do swojego założyłem w zeszłym roku opony od żuka, ile wytrzymają to się okaże.

 

ja miałem koła z żuka u siebie, dobre były, tylko nie pasowały do międzyrzędzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

Opony od żuka są takie same jak standardowe, jeśli chodzi o szerokość. Różnią się tylko minimalnie pod względem wysokości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

On miał całe koła. Tam jest inna felga wiec będzie inny rozstaw.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Ciekawe. Ja mam mniejszy udźwig i mi się wyginają wypory tura (te od słupka do przedniej osi). Poza tym bez obciążnika to tylne koła idą do góry.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
momek    27

Ja kupiłem tura 1 sekcje teraz dorobiłem krokodyla a niedługo będzie łycha hydrauliczna:)

oczywiście mam wspomaganie tylko że nie na orbitrolu bo jak pompa nie pracuje to kołami bym nie skręcił

pompę zewnętrzną chce zrobić na WOM a zbiornik będzie w miejscu akumulatora bo mam tylko 1 12v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Zamiast akumulatora nie będzie za mały?? Wykorzystaj zbiornik na powietrze.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
momek    27

akumulator wystarcza bo mam chyba 170ah bo przerobiłem troszkę mocowanie i 1 strona jest wolna :) jade po wsi to odrazu widać że ja jade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Mi nie chodzi ze jeden akumulator będzie za mały tylko zbiornik w miejscu akumulatora. Poza tym po co robić zbiornik skoro jest oryginalny??


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
momek    27

ja mam butle od gazu z samochodów to jak wrzuce jakąś to mmi wystarczy bo jak będe miał pompe od trola to będe miał krótkie wężę od pompy do zbiornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filip94lemken    122

tur nie problem jade do agromy i biore jaki jest (ale dobry) co to wszystkiego to czekam na wiosne i w pelni odwalenie capka, narazie to sie bawie na bizonem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinmax    6

zgadza się tani w eksploatacji i jak na swoją moc to se pięknie radzi

ja to z samozbierającej zrobiłem przyczepę do balotów 22 bale słomy i wio do przodu

byłem zaskoczony jak załadowałem słomę i ruszyłem radził se pięknie bo przyczepa jest na dolny zaczep

a w ciapku mam rzadko spotykanego hicza jak by kogoś interesowała taka przyczepa to mogę doradzić

zwróćcie uwagę na układ kierowniczy :)

post-26182-0-33709300-1296507949_thumb.jpgpost-26182-0-34343800-1296508083_thumb.jpg

Edytowano przez marcinmax

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz582    17

Witam wujek planuje kupić tura do C-330 ale tak żeby był 3 sekcyjny bo chce także krokodyla do obornika.

I chciałbym się dowiedzieć co o tym sądzicie. Czy są w ogóle takie tury do tych modeli ciągników.

Znalazłem na allegro kilka turów:

1. http://allegro.pl/nowy-ladowacz-czolowy-tur-3b-2-lub-3-sekcje-euro-i1435003506.html

Lecz ten jest do 360 ale czy dało by rade doczepić go do 330?

2. http://allegro.pl/ladowacz-czolowy-tur-do-c-330-c-360-mf-255nowe-i1430623878.html

 

Co o nich sądzicie i jakiego wybrać.

Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    141

Teraz firmy robią tury 3 sekcyjne ze zwykłem mocowaniem do c330 i do tego osprzęt czyli krokodyle, chwytaki itp i nie musisz szukać żadnych "cudów" tylko poszukać na allegro zwykłego tura do c330 a za dopłatą na pewno ma 3 sekcje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lawa3p    8

tak są takie tury jest w drugim linku co podałeś za 6600zł. ciężko ta 330 bedzie miała z tym krokodylem ja mam przy 360 3p tego tura co jest w pierwszym linku i kiedyś pożyczyłem krokodyla ( bo się jeszcze nie dorobiłem ) to czasami tył podnosiło a co dopiero 330 co jest krótsza i lżejsza. szkoda przodka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz582    17

Łe to by się dorobiło jakąś przeciwwagę. A jakie firmy dokładnie robią do 330 tury 3 sekcyjne. A jakie szkody może zrobić tur a przodek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Karol12
      To co w temacie
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj