abuk14

Ładowacz czołowy do C-330 [połączone]

Polecane posty

Nikita_Bennet    314

a możesz powiedzieć ile Cie kosztowało?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    30

i mozesz kolego pietrasek podac jakieś szczególy odnośnie tego wspomagania i fotki wrzucić jak coś to prosze na emaila: boss1-1984@o2.pl i jaki rozdzielacz jeśli tur dwusekcyjny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseon    1

Mam pytanie z innej beczki czy da sie przerobic tura od c-360 do c-330 ? czekam na odpowiedzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Znajomy to przerabiał ale cały problem w tym że do c 360 przydały by się sanki a do c 330 nie ma zrobił to bez sanek i zaraz połamał c 360

 

ja mam pytanie dotyczące wzmocnienia udzwigu w ciapku czy wymiana pompy hydrauliki na nową jakąś wydajniejszą jest lepsza czy od razu bawić się w pompe zewnętrzną na wałek wom, bo chciałbym żeby ciapek dzwigał żwawo na wolnych obr :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

Pewnie ze się da :D Ja na C330 mam Tura z C360, dorobione mam tylko mocowania. Jutro postaram się dodać fotki tych mocowań.

 

 

 

 

@Ferdek07 - jak już się bawisz hydraulika to rób od razu zewnętrzną pompę. Tyle że ja bym dał tą pompę na wałku kardana przymocowanego do koła zamachowego, wtedy będziesz miał hydraulikę niezależna od sprzęgła :D


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17

Przeciwwaga dużo daje.Ja mam prawie komplet obciążników na tylnych kołach i na polu z przeciwwagą mieli a co dopiero bez.Po bele nie używam skrzynki bo ciągam nim przyczepe.A co z firmą Pomarol?.Mój jest z tej firmy z 1996 roku.


-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Ja przeciwwagi używam praktyczne tylko do kiszonek :) Na turze mam udźwig 700kg :)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stas25    1
Napisano (edytowany)

u mnie dzwiga i 1000kg tyle że nie da się jechać :P

 

 

 

 

 

Nie cytujemy ostatniego posta, a swoje przemyślenia piszemy w górnym okienku

Edytowano przez lysyrolnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    30

koledzy będę do C330 zakładał tura w garażu mam rozdzielacz ten na błotnik orginał od C330 jedno sekcyjny nie używany od dawna. Teraz moje pytanie tura 1 sekcyjnego podpiąć pod ten rozdzielacz czy pod rozdzielacz pod siedzeniem????? zakładając dodatkową rurkę na wyjście hydrauliki, co jest w praktyce lepsze, bo słyszałem opinie że ten na błotniku często leje olejem mimo jego uszczelniania, dodam że do niczego innego hydrauliki zewnętrznej nie wykorzystuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrys    0

ja mam ciapka z turem i mam podpietego pod siedzeniem. podnoszenie jest na srodkowej pozycji. prawda ze ten rozdzielacz ciagle leje olejem i wiecznie błotnik brudny. a nie wiesz jak sie podkreca zawór w c-330? bo nie wiem gdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hunter    0

Ktoś kiedyś pisało założeniu dodatkowej pompy do c-330 na pasek w miejsce sprężarki.Patent został przetestowany i działa.Zastosowałem pompe od Bizona tyle ze zmieniłem kierunek obrotów, kółko pas0we o średnicy 17 cm.Udżwig i wydajnosc tura zwiększyła się sporo.

Ale o ile to narazie nie wiem bo jestem w trakcie przeróbki.Jutro zamierzam założyć siłowniki ( o większej średnicy tłoczyska) zamiast tych oryginalnych .Rama wzmacniająca cały ciagnik jest przygotowana ale jeszcze jej nie załozylem. Jak skończę przeróbkę to zrobię fotki.Zaznaczam, iż przerabiam tura w c-330 z czystej ciekawosci gdyż do większych ciężarów mam większy ciągnik z turem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz345    0
Przeciwwaga dużo daje.Ja mam prawie komplet obciążników na tylnych kołach i na polu z przeciwwagą mieli a co dopiero bez.Po bele nie używam skrzynki bo ciągam nim przyczepe.A co z firmą Pomarol?.Mój jest z tej firmy z 1996 roku.

 

Przedwczoraj kupiłem tura t 210 z pomarolu biskupiec , wcale nie opłaca sie kupować starewgo tura bo wysięgnik idzie za blisko reflektorów ok 1cm co by sie szturchło to po reflektorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mac9366    0

Witam chciałbym skastrułować tura 2 sekcyjnego do c 330. I mam takie pytanie czy ktoś mógłby mi zrobic kilka fotek mocowania go do ciągnika i wszystkie wymiary takie jak naprzykład długość ramy(podnoszacej).Proszę mi nie pisac ze lepej kup gotowy poprostu szkoda mi wywalić 4 tys na coś co będe używał raz w roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    30

co do pompy od c360 do c330 to raczej marny pomysł bo mocowania nie będą pasować wyjścia hydrauliczne itd jeśli chcesz mocniejszą, wydajniejszą to lepiej kupić raczej od c330 tylko ze wzmocnioną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiu95    9

Witam

 

Wczoraj założyłem tura do mojego ciapka i pojawił się problem, ponieważ w tłokach chyba zostało powietrze i nie wiem jak sie go pozbyć...

 

Gdy nacisne na tura to on sie poprostu ugina i wraca do poprzedniej pozycji tak jakby w tłokach było jeszcze powietrze..

I gdy go opuszcze to musze chwile czekac aby się podnosił..

 

Może ktos wie czy to jest wina tego powietrza, jeśli tak to jak sie go pozbyc??

A mozę coś innego zawiniło??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz345    0

mam identyczny problem a ponadto podczas szybkiej jazdy buja go w gore i w dół co powoduje zniszczenie siłowników w jednym miejscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

Miałem to samo, ale zrobiłem. Więc stań ciągnikiem tak żeby tur opadł a tłoki schowały się do oporu. Przyda się pomoc drugiej osoby wsadzasz kogoś do papaja. W tym samym czasie poluźnij przewód przy jednym z tłoków podłóż jakieś czyste wiaderko lub pojemnik. Każ operatorowi by na małych obrotach zaczął podnosić tura. Gdy olej z bąbelkami powietrza przestanie lecieć zakręcasz przewód idziesz do drugiego tłoka i robisz dokładnie tak samo, a olej który wyleciał wlej z powrotem do skrzyni biegów. Niech wyleci dużo tego oleju, da to większą pewność dobrego odpowietrzenia :( pozdrawiam


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mac9366    0
Ktoś kiedyś pisało założeniu dodatkowej pompy do c-330 na pasek w miejsce sprężarki.Patent został przetestowany i działa.Zastosowałem pompe od Bizona tyle ze zmieniłem kierunek obrotów, kółko pas0we o średnicy 17 cm.Udżwig i wydajnosc tura zwiększyła się sporo.

Ale o ile to narazie nie wiem bo jestem w trakcie przeróbki.Jutro zamierzam założyć siłowniki ( o większej średnicy tłoczyska) zamiast tych oryginalnych .Rama wzmacniająca cały ciagnik jest przygotowana ale jeszcze jej nie załozylem. Jak skończę przeróbkę to zrobię fotki.Zaznaczam, iż przerabiam tura w c-330 z czystej ciekawosci gdyż do większych ciężarów mam większy ciągnik z turem:)

 

 

 

Możesz dać fotki tej ramy do ciągnika ? Z jakiej firmy masz tura?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiu95    9

WItam.

Mam tur'a w moim ciapku ale strasznie wolno podnosi... Podnosnik podnosi dobrze a tur nie mało ze bardzo wolno reaguje to jeszcze wolno podnosi... Gdy go opuszcze to musze czekać z 10s zeby załapał i zaczoł podnosić.

 

Czy tak jest w każym siapku czy tylko u mnie?? i jak temu zaradzić??

 

 

Sorry za bład w temacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Karol12
      To co w temacie
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj