abuk14

Ładowacz czołowy do C-330 [połączone]

Polecane posty

TheLukasTeam    59

@Rychu332 tak, o to właśnie chodzi. Możesz dla pewności wymienić cały ten środek i dać nowy oring. U mnie po jego wymianie skończyły się problemy z pieniącym się olejem i "pływającym" turem, co było bardzo uciążliwe ze względu na brak precyzji podczas pracy i niekontrolowane skoki ładowacza po wyrzuceniu ładunku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

A propo hipol6 dobry będzie do takiej hydrauliki? bo z tego co piszesz to nie bardzo a mam taki zakupiony ale nwm czy nie zamienić na inny...

Hipol dawno wywaliłem. Teraz mam zalane Tedex Agra UTTO 10w30 problemów żadnych. Cena to około 170 za 20l.

 

@Tomek5747 jak wyżej. Przerabialem to samo. Jak nie wierzysz to pod czas opuszczania wyłącz pompę napewno poleci szybciej, u mnie teraz praktycznie nie widać różnicy czy jest pompa włączona czy nie.

Edytowano przez Milosz27

Kupie Jonh Deere 6400, 6410, 6506, 6600, 6610.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

Tak, będzie dobry. Stou to chyba jest olej uniwersalny, który możesz lać do hydrauliki, silnika, skrzyni. UTTO to typowo hydrauliczno-przekladniowy do zsynchronizowanej przekładni z polbiegami itd. Ja mam taki zalane żeby już nie mieszać w jd.


Kupie Jonh Deere 6400, 6410, 6506, 6600, 6610.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

30 litrów to chyba do pełna ;) wg instrukcji 23 litry bodajże.


Kupie Jonh Deere 6400, 6410, 6506, 6600, 6610.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rychu332    1

Kupiłem 25l hipol 6 bo chciałem zalać do skrzyni w c 330 ale z tego co widzę to nie wszyscy polecają go do hydrauliki (jest typowo przekładniowy) kupować agrola czy zalać hipolem? jakie mogą być tego konsekwencje? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

Zalałem olejem Utto i problem z powolnym opuszczaniem zniknął. Dzięki panowie za pomoc.

Widzisz, jesteś koleją osoba na af i nie tylko, która na to na mówiłem i każda pisze, że problem znika.B) Edytowano przez Milosz27

Kupie Jonh Deere 6400, 6410, 6506, 6600, 6610.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin90    0

Witam serdecznie,
Szukam w internecie i na forum od kilku dni i nie moge znaleźć odpowiedzi .
Zastanwiam sie co dokladnie daje podlaczenie tura bezposrednio z pompy omijajac standartowy rozdzielacz (ten pod siedzeniem) . zwiekszy to udzwig czy tylko szybkość pracy? czyż nie to samo daje podlozenie podkladek pod zawor przelewowy w standartowym rozdzielaczu ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z ciapkiem  problem polega na tym ze tur podczas podnoszenia podnosi bardzo powoli i reaguje na podnoszenie dopiero po ok.3 minutach , również opada bardzo wolno( bez osprzętu) . Po wymianie rozdzielacza na nowy  problem pozostał bez zmian , jedynie tylne lagi zaczęły  normalnie podnosić pod obciążeniem bo przed wymiana rozdzielacza też słabo podnosiło ponieważ gniazdo było już wyrobione , dlatego postanowiłem wymienić rozdzielacz na nowy . Proszę o porady co może być przyczyną 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

zła średnica przewodów zapowietrzone siłowniki dławiki słaba pompa stary olej brudny filtr hydrauliki itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daryjusz10    2
Stawiam na filtr hydrauliki... I koniecznie wymień oring w obudowie filtra...

Jeśli pomogłem klikaj w zieloną strzałkę obok mojego posta :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Jest prosty sposób na udrożnienie filtra hydrauliki :D Bierzesz na tura np belę słomy, unosisz i nie puszczając dźwigni wciskasz sprzęgło do podłogi - odkryte niechcący przy ładowaniu obornika a myślałem że już pompa słaba , oczywiście na zdrowie to skrzyni nie pójdzie raczej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr był czyszczony , oring wymieniałem jakieś 2 miesiące temu . Może fakycznie to olej ale gdyby był to olej to tylne lagi też by podnosiło opornie a dodam że podnosi bez problemu . Jakoś na wiosnę wymieniałem uszczelniacze na siłownikach bo strasznie się pociły  , nie jestem do końca pewien ale to zaczęło się gdzieś od tego czasu ze tur słabo podnosi , najpierw myślałem że zapowietrzony ale  po próbach odpowietrzania dalej to samo nic nie pomaga , znajomy mówił że w ciapku tur sam się odpowietrzy po jakimś czasie ale tu już minęło dobre parę miesięcy i dalej lipa . A czy jest różnica jeśli się zamieni siłowniki stronami L z P ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiec dlatego tak podłączyłem jak na filmiku bo  miała byc szybsza praca hydrauliki i przy takim rozwiązaniu ze omijając rozdzielać pod siedzenie a podłączajac bezpośrednio pod rozdzielacz od tura mógłbym ustawić na nim 180bar nic nie ruszając pod tym co jest pod siedzenie bo jak wiadomo nie można na nim zbyt dużo bar ustawic ale jest tak ze praca nie jest wcale szybsza tylki ledwo podnosi słowniki bardzo bardzo wolno sie ruszaja nawet jak olej jest rozgrzany a pompę mam taka sama jak ten gościu na filmie 32l hylmet a mimo to strasznie wolno podnosi tez podnosnik ze trzeba dużo gazu dac zeby podniósł sie czemu tak sie dzieje ? 

Edytowano przez Makis2111111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    728

Z tą szybszą pracą to jest taka bujda ze szkoda gadać. Jak masz dwustronne siłowniki to powrót i tak przez rozdzielacz idzie i tłumi. Jak jednostronnego, to przy opuszczaniu ta sama sytuacja. 

Jak podnosnik zle działa to mogłeś coś sknocić. Pompa wczesniej byla założona i działała, czy nie?  A może wyczyść filtr oleju poprostu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem z moim ursusem c330m. mianowicie jakiś czas temu zauważyłem na bloku olej, poszła uszczelka pod głowicą. wymieniłem uszczelkę, po założeniu, dokręceniu kolejnością i odpowiednim momentem uszczelka puszcza w tym samym miejscu. Ciągnik pracował 3 min, woda w oleju, na zaworach. Uszczelka była 1,2 a założyłem miedzianą 2mm. Głowica przepuszcza? Głowicę mam oddać do planowania i sprawdzenia szczelności ale to koszt 500 zł+, dwa tygodnie czekania i nie wiadomo czy to przyczyna. Jak sprawdzić szczelność tulei? ciągnik potrzebny na sobotę a tutaj takie mankamenty, ok, 3500h przebiegu, żadnych zarysowań na bloku, stara uszczelka zeszła praktycznie sama, silnik ogólnie w dobrej kondycji, nie bierze oleju.  jestem praktycznie pewien że to nie wina bloku tylko tulei lub głowicy, jakieś sugestie?
    • Przez Kamil2710
      Witam!
      Otóż mam problem, na zimę wlałem płyn chłodniczy zamiast wody i w zimę było wszystko w porządku, ale na wiosnę przy przy pracy na działce zauważyłem że temperatura urosła. Okazało się ze płyn trafił do oleju. Jak się dowiedzieć którędy? Bo wlałem wodę zimną i nawet kropla nie ubyła, a jak wlałem gorącą i ciągnik był odpalony to coś ale bardzo mało ubyło.
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj