tomash

czy warto kupić ten ciągnik???

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomash    7

doradźcie mi drodzy użytkownicy czy warto zakupić mi ten ciągnik??

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/335334571597af5e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/329754df0e9e90d2.html

 

miałby pracować wraz z c-330 na 15- 20ha.

sprzętu do niego żadnego bym nie miał ale to z czasem się uzupełni :)

<młody rolnik PROW>:)

 

ciągnik URSUS 385A de luxe

rocznik 1989

1180 mth

cena 37 tyś zł do negocjacji

 

może fota trochę rozmazana ale stan wizualny i techniczny super


...Więc Protestuje, Więcej Nic Nie Wyhoduję!!! - Jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik Sam W Dolinie... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korbi555    70

A ten przebieg to napewno orginalny??;/

bo coś malutki ten przebieg jak na 89rok;/

chyba ze Ciągnik praktycznie nic nie robił:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

37tys, trochę za dużo jak na c385 za te kasę możesz kupić 914 powyżej 90r, albo zetora z komfortą kabiną np 8245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomash    7

@korbi555 przebieg i lakier oryginał :) więc to mnie skłania do zastanowiena.

 

@zenekc330 troszkę dużo ale cena do negocjacji wiec myślę ze za około 35 bym go wydostał


...Więc Protestuje, Więcej Nic Nie Wyhoduję!!! - Jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik Sam W Dolinie... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EppS    91

Czyli wychodzi ok. 60 mtg na rok :) (na jakiej powierzchi on pracował- 5 ha?) Jeżeli przebieg jest oryginalny, to wytarguj ile się da i bierz go lepszego nie znajdziesz.


NAPIS ćWICZEBNY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomash    7