Skocz do zawartości

Zdjęcie

czy warto kupić ten ciągnik???

48 odpowiedzi na ten temat

#1 Share tomash

tomash

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 101 postów
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 17 styczeń 2010 - 18:28

czy warto kupić ten ciągnik??? doradźcie mi drodzy użytkownicy czy warto zakupić mi ten ciągnik??

http://www.fotosik.p...571597af5e.html
http://www.fotosik.p...df0e9e90d2.html

miałby pracować wraz z c-330 na 15- 20ha.
sprzętu do niego żadnego bym nie miał ale to z czasem się uzupełni :)
<młody rolnik PROW>:)

ciągnik URSUS 385A de luxe
rocznik 1989
1180 mth
cena 37 tyś zł do negocjacji

może fota trochę rozmazana ale stan wizualny i techniczny super
...Więc Protestuje, Więcej Nic Nie Wyhoduję!!! - Jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik Sam W Dolinie... :)

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
czy warto kupić ten ciągnik??? Dzisiaj, 17:32
  •  

#2 Share korbi555

korbi555

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 297 postów

Napisany 17 styczeń 2010 - 18:34

czy warto kupić ten ciągnik??? A ten przebieg to napewno orginalny??;/
bo coś malutki ten przebieg jak na 89rok;/
chyba ze Ciągnik praktycznie nic nie robił:)

#3 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 17 styczeń 2010 - 18:35

czy warto kupić ten ciągnik??? 37tys, trochę za dużo jak na c385 za te kasę możesz kupić 914 powyżej 90r, albo zetora z komfortą kabiną np 8245

#4 Share tomash

tomash

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 101 postów

Napisany 17 styczeń 2010 - 18:40

czy warto kupić ten ciągnik??? @korbi555 przebieg i lakier oryginał :) więc to mnie skłania do zastanowiena.

@zenekc330 troszkę dużo ale cena do negocjacji wiec myślę ze za około 35 bym go wydostał
...Więc Protestuje, Więcej Nic Nie Wyhoduję!!! - Jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik Sam W Dolinie... :)

#5 Share EppS

EppS

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 302 postów

Napisany 17 styczeń 2010 - 18:49