tomash

czy warto kupić ten ciągnik???

Polecane posty

Matey    895

Psuc to się ma prawo, maszyna nie jest nowa, tylko pytanie co jest bardziej opłacalne, wydac raz większą kwote na remont takiego MFa, czy płacic po 200zł za rzemieślnicze części do starego Ursusa.

 

Swoją drogą wiem jak ciężko jest namówic człowieka starej daty na coś nowego...


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrursus    1

o boze dzieci co wy porównujecie jakiegos smiesznego belaruska do 914 zal mi was kolego nie zastanawiaj sie tylko go bierz


zbieram na mf255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1635

bierz go tylko trochę drogo to jest wersja eksportowa kolega takie sprowadza ze skandynawi wersje finn szły na tamten rynek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

o boze dzieci co wy porównujecie jakiegos smiesznego belaruska do 914 zal mi was kolego nie zastanawiaj sie tylko go bierz

 

to powiedz nam dzieciom, co jest w 914 takiego dobrego, ze jest o niebo lepszy od belarusa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    1

Myślicie że Ursus wytwarzał stare modele tylko na eksport chociaż już miał model 904 i 914 w 1989r? c385A to technologia z lat 60 nie wiem czy to byłby dobry pomysł, aby sprzedawać taki sprzęt za granicą.

Dużo zdjęć http://ursus.xwp.pl/ z prospektów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

ludzie!!! czy wy sie wogle znacie na cagnikacha?? przeciez to odrazu widac że to jest orginał... ja za taka kase bym go wziła bez zastanowienia i nie słuchał sie innych... bo taka okazja moze sie juz nie trafić... a to jest ciągnik zna 100 % z 89 roku... "znawcy " ursusa niech zobacza na pulpit... i gruby dach na kabinie, bo to jest orginalny ursusowski.. takie były już montowane pod koniec lat 80, a co do przebiegu to nie patrz... bo wiadomo że sciema... widac juz po tłumiku , ze jest wypalony u dołu... ja swojego FINN-a kupiłem za 40 tyś i wogle nie załuję... załem za niego tyle w 2006 roku i był raptem tylko 10 dni na placu u handlaza.. na prebieg nigdy nie patrz w ursusach.. bo nie wadomo który ma juz zegar... biez jak najszybciej , bo ktoś ciebie uprzedzi... a ursus to ursus.. ja swoja mam od 2006 i jak do tej pory to nic powaznego mi sie nie zepsuło, no nielicząc przednich zwolnic, bo to z mojej winy a nie złego materiału( uczyłem go pływac :) patrz galeria)ajest z 85 roku.. i gdybym miał jeszcze raz kupywac to tak samo bez zastanowienia wybrałbym Finna :)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

To jest 914 a naklejka to tylko naklejka. Przebieg nie ma znaczenia, trzeba sprawdzić jaki jest pod względem technicznym.

Na zdjęciu wygląda ładnie ale to nie wszystko. Był garażowany jak to w Szwecji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

ten napis na masce nie koniecznie musiał być zmieniony np. ursusy 6 cylindrowe z turbo na rynek hiszpański (na tren na pewno nie wiem czy jeszcze gdzieś też) jeszcze w 1995 roku były oznaczone jako 1604 a nie 1614 więc i ten może na tabliczce znamionowej mieć 385A, a co do przebiegu to fakt bardzo mały na zdjęciach ciężko to ocenić ale jeśli to siedzenie jest od niego oryginalne to może być realny, a co do ceny fakt nie jest mała tylko czy kupisz coś lepszego w tych pieniądzach, bo na te fergusony to byłbym ostrożny fajne są nie powiem ale z tego co o nich czytałem i się dowiadywałe bo sami się nad tą serią zastanawialiśmy to skrzynie lubią się psuć a części są drogi bardzo drogie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

ale koledzy przyjzyjcie sie tym naklejkom... przeciez widac ze napis URSUS i C385A maja inne odcienie... i wiadomo że napis C385A jest nie orginalny.. sam nie raz jak jezdzę po handlazach to tam nie stworzone napisy naklejaja... :) np na 1224 naklejaja 1222.. albo z z włąsnie C385, A , robia zwykłe 912 lun 914,, jak sie widzi takie manewry to mi sie normalne "scyzoryk w kieszeni otwiera" :) jak maja naklejać nie pasujące oznaczenia to niech lepiej nakleja samo URSUS wiec nie patrzcie na to , pewno ktos miał napis taki jaki jest i przykleił żeby nie było luki.. i tyle w tym temacie.. najwazniejsza jest tabliczka...

a o dziwo moja jest 914 turbo a n atabliczce jest 904.. no i w dowodzie tez tak jest :) choc chiałem aby było URSUS FINN 914... :) A JEST ZWYKŁY URSUS 904... :)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    535

a ja uważam że na 15-20 ha ciągnik mocniejszy niż 360 to bezsens. Chyba że do dekorowania podwórka. Dobrego ciągnika nikt nie sprzeda to po pierwsze. Po drugie do przebiegu przynajmniej jedno zero trzeba dodać. A kolejna sprawa to ciągnik od razu widać że uszykowany na sprzedaż - za granicą ciągniki z Polski to były woły do roboty - tanie i nikt specjalnie o nie nie dbał tylko jechał w pole- zaczynały się psuć to kupowali kolejnego a te przyjeżdzały do nas z powrotem jako wersje super nowoczesne. Pewnie że rodzynki takie jak kolegi 914 FINN się trafiaja ale ja wole kupić grata za grosze i go zrobić niż kupić cacko za kupe kasy i potem przekonac się że to grat. Takie moje zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Jeśli spuści ci z ceny i masz pieniądze to bierz.Z zetor może kabinę by miał lepszą z resztą to może się schować a hydrauliki balerusa to bym w życiu nie chciał mieć MF z lekka może mieć lepsze przełożenie ale elektronika icala reszta to troche kosztuje(wiem bo mam)a mój 385 3-obrotowa i śmiga nie narzekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

a ja uważam że na 15-20 ha ciągnik mocniejszy niż 360 to bezsens. Chyba że do dekorowania podwórka.

Mój ojciec też tak twierdził z 10 lat temu, potem zaczął mieć problemy z kręgosłupem i do tego doszło jeszcze parę chorób, a teraz w 360 siada jak już musi. Może i większy ciągnik jest zbędny (zależy od rodzaju ziemi) ale komfort musi być.

 

najwazniejsza jest tabliczka...

a o dziwo moja jest 914 turbo a n atabliczce jest 904.. no i w dowodzie tez tak jest :lol: choc chiałem aby było URSUS FINN 914... :D A JEST ZWYKŁY URSUS 904... :)

Najważniejszy jest dowód rejestracyjny i co w nim jest napisane jest święte i nie można tego zmienić więc to co w dowodzie to cała prawda o ciągniku. Jedynie co do stanu licznika można się czepiać.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomash    7

odpuściłem go sobie.. troche szkoda ale co tam... :blink:

Gość powiedział ze poniżej 36 tys PLN nie zejdzie.. a to jest nie mało..

chciałem poczekać aż zmięknie i po tygodniu przystanie na moje warunki

ale niestety widocznie znalazł się jakiś handlarz i na pewno za parę dni na allegro.pl będzie za 40-45 tys PLN :(

trudno.. szukamy dalej.... :rolleyes:

 

a co myślicie o zetorku 7245 wersja eksportowa

rocznik 1986

4400 mth

za 24tys PLN

 

byc moze spali więcej od tej 914..

nie za wiele $$$ jak na ten rocznik??


...Więc Protestuje, Więcej Nic Nie Wyhoduję!!! - Jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik Sam W Dolinie... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Wg mnie to nie tak dużo. W zetorze komfort jest ok wiec się ceni. i nie sądzę żeby spalił więcej od 914. Też 4 cylindry ale jednak ciągnik mniejszy o 16km wiec spalanie powinno być na porównywalnym poziomie.

Dziś w gazecie widziałem Ursusa 1614 za 33 tys i 1224 za 28 tys. Ciekawe w jak słabym stanie muszą być...


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

są raczej w stanie normalnym pewnie starsze roczniki na allegro to ceny kosmos są i nie ma co na nie uwagi zwracać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    89

 

 

a co myślicie o zetorku 7245 wersja eksportowa

rocznik 1986

4400 mth

za 24tys PLN

 

byc moze spali więcej od tej 914..

nie za wiele $$$ jak na ten rocznik??

te 4400 to pomnoz razy 2 lub 3 :rolleyes:

cena adekwatna do stanu. tyle w temacie.


SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

4400 godzin to w ciągniku 2006 rok może być , a nie w 24 letnim.

Używane maszyny i samochodu nie mają przebiegu - one mają stan licznika.

Cena chyba całkiem całkiem, bo nieraz za 7211 wołają więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

4400 to może być przebieg od jakiegoś remontu, może od wymiany licznika albo po przekręceniu się licznika .Opcji jest dużo.Mój MF255 z 85r ma 2800mth [plus 11000tyś ale jak to udowodnić ]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomash    7

a co myślicie o zetorku 7245 wersja eksportowa

rocznik 1986

4400 mth

za 24tys PLN myśle ze troche utarguje.

 

1.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/916570bb1d69d33b.html

2.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0adce7c3573ab9f.html

3.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fce0208be9e503dd.html

4.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d605fbb773e8012e.html

 

byc moze spali więcej od tej 914..

jak myślicie drodzy koledzy czy nie za wiele $$$ jak na ten rocznik i ten stan??


...Więc Protestuje, Więcej Nic Nie Wyhoduję!!! - Jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik Sam W Dolinie... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

On wygląda na 14 tys mth a nie na 4 tys... Chociaż w sumie może garażowany nie był...


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Dla mnie najbardziej śmieszni są ci co mają jakieś dziwne obiekce do ursusa jeśli ktoś kupuje jakieś szajsowne częśći to niech nie pisze głupot.Wszystko jest dobre jeśli chodzi tylko że ja wole naprawić ursusa niz ładować grube pieniądze w jakieś zachodnie masyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj