Polecane posty

paatrykk    0

ja bym wyprowadził od przełącznika kierunków. od wszystkich podłączył bym dodatkowe 3 kable. dwa z nich które wychodzą po bokach przełącznika (prawy i lewy ) odpowiadają za doprowadzenie prądu do żarówek połączył bym je razem a ten który był wyprowadzony z środkowego kabla z przełącznika bym zrobił jako doprowadzenie prądu do awaryjnych a dalej już podłączyć je do odpowiednego przełocznika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rokes    0

Witam!

Polecam lekturke: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/13663-awaryjne-ursus-c330/

A jeśli chcesz zrobić coś na szybko wystarczy wyprowadzić dwa kabelki z przełącznika kierunków. Lewą i prawą strone, następnie dajesz te kabelki na włącznik i masz gotowe awaryjne. Żeby je włączyć przełączasz kierunki w lewo lub prawo i dodatkowy włącznik i światła świecą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3828

drogie zarówki do kierunków? to ja do jaśka za 10 zarówek (tak zeby był zapas) dałem 45zł :)

do jakiego ciągnika chcesz zrobić awaryjne?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1531

ja za opakowanie 10 szt. pomaranczowych zarowek firmy Hella dalem 30 zl a z przesylka wyszlo mnie 60 zl :) kupowalem je za pieniadze z wlasnej kieszeni. swiatla awaryjne chce zrobic w ursusie 1224. powiedzcie mi czy wlacznik od siwatel awaryjnych od malucha sie nada? bo mam takie wlaczniki i moge je wykorzystac http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=172085 dodam ze instalacja jest na 24V i boje sie o to ze wlacznik moze sie spalic... stanie sie cos??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Pomarańczowe żarówki zakłada się przy przeźroczystych szkłach, a nie do pomarańczowych szkieł. Nie łatwiej i taniej byłoby kupić w CPN-ie. Gdzieś je kupował, że taka cena przesyłki? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1531

http://www.motozakupy.com.pl/index.php?p701,zarowka-24v-21w-pomaranczowa-opakowanie-10-sztuk przeciez wiem ze sa to zarowki do bialych lamp :) w moim 1224 mam takie lampy http://sklep.wesem.pl/7/6665/Lampy_przednie_pozycyjno_kierunkowe_typu_LA5

 

w zadnym CPNie i sklepie motoryzacyjnym nie moglem kupic takich zarowek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Bieda-cepeeny na tym pomorzu, słabe zaopatrzenie. Pisałeś o ursusie i jakoś ciapek mi się skojarzył :). Takie lampy znacznie podniosą wartość tego ciągnika :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

mi w 1224 podłączył awaryjne elektryk to nie jest taka łatwa sprawa do włącznika kierunkowskazów jest podłączonych chyba z 7 kabli kierunkowskaz jest tak zrobiony że przy podłączeniu przyczepy jak włanczasz lewy to prawy jest potrzebny żeby działały kontrolki już teraz nie pamiętam o co to chodziło bo robił mi to parę lat temu przynajmiej nie jest to łatwa sprawa mi podłączył dwa razy i dopiero mu się udało pierwszym razem nie było dobrze z drugim razem założył dwa przekażniki a włącznik od skody z awaryjnych działa już parę lat i jest dobrze tak jak inni piszą to można podłączyć w 60 ja w MTZ82 założyłem włącznik z MF255 w podobny sposób i działa ale zawsze się mogę mylić może tak podłączysz pamiętam że u mnie miał duże problemy

 

teraz po włączeniu awaryjnych przekażniki się włanczają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

tutaj nie chodzi o przyczepy chodzi o instalacjie w ciągniku najlepiej mieć schemat instalacji wtedy każdy elektryk da rade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Ej, ej bo zapapraliście pół tematu, a Heniek dalej nie wie co i jak. :lol: Najlepszy będzie wcześniej wspomniany przerywacz od Fiata Cinquecento albo 126P. Kosztuje około 15-20zł.

Przerywacz:

31 - masa pojazdu

LR - wyjście + pod kierunkowskazy

C - lampka kontrolna

+ - biegun dodatni akumulatora(może być z wyłącznika elektromagnetycznego rozrusznika, bądź zacisku 30 stacyjki).

 

Teraz wyprowadzasz z zacisku LR przewód na złączkę, tam gdzie są kierunkowskazy(wpinając po drodze jakiś przełącznik). Ot co, cała filozofia. Można jeszcze zastosować przekaźnik, aby odciążyć wyłącznik.

 

A, i nie wiem czy kondzior w przerywaczu i reszta elementów się na Ciebie nie obrazi jak im podasz 24V. :D

 

P.S Jak będę w domu, to postaram się zrobić jakiś godny schemat.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

można założyć przerywacz z MF255 ma on wyjście na trzy kontrolki ciągnik 1 przyczepa i 2 przyczepa i od razu włącznik awaryjnych z MF255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Matusp85
      Witam wszystkich. Jestem świeżym właścicielem Case IH CX80. Potrzebuje paru wskazówek mianowicie bolączka przewody półbiegów. W gałce jest zastosowany zwykły przełącznik i gdzieś pewnie przewody niestykają. Jak rozebrać tą obudowę. I drugi temat wentylator nawiewu działa tylko na 3 biegu. Help
    • Przez Krawi
      Orientuje się ktoś co to za rodzaj złączki?
      4 otwory, używane 2 piny ale w ciągniku występują takie same z wszystkimi pinami.
      Ciągnik Same Explorer3 90.
      Chcę do niego założyć dodatkowe lampy robocze do których muszę dorobić takie wtyczki, bo wolałbym nie przerabiać oryginalnych gniazd .


    • Przez Wojciech15
      Witam forumowiczów, czy ktoś z was orientuje się, czy jest możliwa regeneracja elektrozaworu do opryskiwacza? Elektrozawór marki TeeJet 460BEC Manifold (załączony na zdjęciu). Jeśli jest taka możliwość, to czy ktoś z was kojarzy może w obrębie województwa opolskiego / dolnośląskiego kogo zajmującego się takimi regeneracjami? Z góry dziękuję za odpowiedzi 

    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam,
       
      Panowie powiedzcie mi ile placiliscie lub ile bierzecie za wymiane instalacji elektrycznej do np C360 i Bizon i ile wam to zajmuje? Mowimy oczywiscie o polozeniu nowej instalacji zrobionej z linek a nie o gotowym szmelcu. Cena oczywiscie robocizny bo mam do zrobienia troche sprzetu bo sam sie nie wyrobie a musze wykalkulowac ile szykowac $$$
       
      Pozdrawiam
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam.
      Obecnie rewers jest mechaniczny na linkę i pytanie czy da się jakoś przerobić żeby podłączyć elektryczny siłownik przy skrzyni biegów. Tak żeby zmieniał on kierunek jazdy oczywiście sprzęgło trzeba nacisnąć ale żeby nacisnąć guzik i się zmieni kierunek jazdy? Czy może jakieś inne rozwiązanie było by lepsze?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj