Skocz do zawartości

Zdjęcie

c-385 remont kapitalny


39 odpowiedzi na ten temat

#1 Share lolor

lolor

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 11 marzec 2009 - 18:57

c-385 remont kapitalny nie mogę odpalic osiemdziesiątki po remącie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-385 remont kapitalny Dzisiaj, 01:03
  •  

#2 Share zbychu37

zbychu37

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 11 marzec 2009 - 19:04

c-385 remont kapitalny A może tak więcej szczegółów???/ Co się konkretnie dzieje??????

#3 Share lolor

lolor

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 11 marzec 2009 - 19:10

c-385 remont kapitalny na zaciag pali odrazu . a ze stacyjki to moge krecic az padnie akumulator

#4 Share Stasek

Stasek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:DST

Napisany 11 marzec 2009 - 19:22

c-385 remont kapitalny pewnie nie masz kompresji bez niej na rozruszniku to ciężko zapalić a na zaciąg pali bo jest bardzo duże uderzenie

#5 Share lolor

lolor

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 11 marzec 2009 - 19:25

c-385 remont kapitalny i co jest do zrobienia

//Kolego nie piszemy post pod postem tylko używamy narzędzia edycja. zapoznaj sie z regulaminem!!!! obowiązującym na forum

Edytowany przez Balzak, 11 marzec 2009 - 19:59.
Łączenie postów


#6 Share miszka31

miszka31

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1138 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:siedliszcze koło dubienki
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze

Napisany 11 marzec 2009 - 19:30

c-385 remont kapitalny co było w niej robione? panewki? szlif wału?

#7 Share Turbina

Turbina

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 880 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tuchola

Napisany 11 marzec 2009 - 19:32

c-385 remont kapitalny Nie mam pojęcia co ty tam remontowałeś, ale podejrzewam że zrobiłeś głowice i wtryskiwacze a nie dałeś pompy do naprawy i teraz efekt jest taki że wtryski są ustawione na 165bar a pompa nie daje rady na rozruszniku wytworzyć takiego ciśnienia.

#8 Share lolor

lolor

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 11 marzec 2009 - 19:50

c-385 remont kapitalny zgadza sie. remontowana byla głowica i wymieniane wtryski ale pompa byla regenerowana przed zimą

#9 Share raflik123

raflik123

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 styczeń 2010 - 22:31

c-385 remont kapitalny Mam problem chce się zabrać do remont kapitalnego c-385 i nie wiem czy są jakieś różnice między tłokami i tulejami wersji turbo a zwykłej c-385

#10 Share jaro1014

jaro1014

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 15 styczeń 2010 - 08:21

c-385 remont kapitalny W wersji turbo są 3 pierścienie a w zwykłej są 4 i takie są różnice

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-385 remont kapitalny Dzisiaj, 01:03
  •  

#11 Share marcinursus3512

marcinursus3512

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okol.Kazimierzy wielkiej
  • Zainteresowania:interesuje się maszynami rolniczymi,hodowla bydła mlecznego

Napisany 15 styczeń 2010 - 08:59

c-385 remont kapitalny ja tez mam c385 i tez mam 3 pierścienie na tłoku a nie jest w turbie,najlepiej to wziasc ze soba czesci do porownania,jak ja kupowalem czesci to okazało sie ze wszystkiego jest po 4 rodzaje i trzeba bylo dokladac droge dwa razy do sklepu

#12 Share PrzemekM

PrzemekM

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 styczeń 2010 - 10:18

c-385 remont kapitalny

W wersji turbo są 3 pierścienie a w zwykłej są 4 i takie są różnice


Jest odwrotnie, w wersji z turbo są 4 a zwykłym są 3, wiem bo w U902 było 3 a w 10045 są 4 ;)

#13 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7788 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 15 styczeń 2010 - 10:22

c-385 remont kapitalny na 4 pierścieniach powinna być silniejsza ma lepsze sprężanie bez turbo nie ma różnicy na czeskich silnik jest cichszy w turbo tłok jest inny na sforzniu na około otworu jest kwadratowy w zwykłej jest okrągły a pierścieni może być 3 lub 4 tu nie ma różnicy tłok musi być wytrzymalszy jak się odwróci tłok to się zobaczy

#14 Share raflik123

raflik123

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 styczeń 2010 - 17:24

c-385 remont kapitalny a czy do c-385 pasują jakieś tłoki i pierścienie z zetora tak jak do c 360 i wtedy zyskuje się jakieś dwa konie i jeszcze jedno jakiej firmy polecacie zestaw naprawczy do silnika

#15 Share jaro1014

jaro1014

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 15 styczeń 2010 - 18:43

c-385 remont kapitalny

Jest odwrotnie, w wersji z turbo są 4 a zwykłym są 3, wiem bo w U902 było 3 a w 10045 są 4 ;)


A ja w c385 miałem 4 pierścienie a w 1014 są 3 i jak to wytłumaczyć? Gość w sklepie też mi mówił że w turbo są 3 pierścienie ale ja tych ciągników nie produkowałem więc nie wiem jak to w końcu jest

#16 Share wojteczek11

wojteczek11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Damice k.krakowa

Napisany 15 styczeń 2010 - 21:46

c-385 remont kapitalny w wresjach bez turbo sa 4 pierscienie a z turbo 3

#17 Share Filemon2

Filemon2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 styczeń 2010 - 22:34

c-385 remont kapitalny Potwierdzam na 100 procent kolege powyżej.Tak jest.Sprawdzcie koledzy w sklepach

#18 Share jaro1014

jaro1014

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 16 styczeń 2010 - 08:54

c-385 remont kapitalny Ja bym polecał czeski komplet naprawczy jest w dobrej cenie zakładałem go do 80siątki i jeździłem na nim blisko 10 lat i wszystko było w porządku nic nie puchło nic się nie działo i teraz w 1014 też mam założone czeskie tłoki

#19 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7788 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 16 styczeń 2010 - 11:40

c-385 remont kapitalny do turbo można założyć 4 pierścienie i 3 pierścienie tu nie ma różnicy jakie dostaną takie przywożą różnica jest w tłokach przy sforzniach są inne odlewy korbowody też są inne miałem polskie z Krotoszyna pękła mi jedna a wymieniłem wszystkie na czeskie[chyba z Iczyna ]ciągnik jest cichszy i silniejszy ile nie wiem ale różnice czuć w sklepach mówią że 3 pierścienie są do turbo ale RÓŻNICA JEST W TŁOKU !!nie w pierścieniach

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-385 remont kapitalny Dzisiaj, 01:03
  •  

#20 Share zenon385

zenon385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 223 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kuj-Pom

Napisany 16 styczeń 2010 - 13:24

c-385 remont kapitalny Ja też proponuje kupowanie części czeskich są najbardziej wytrzymałe...jak robiłem kapitalny remont to tylko właśnie czeskie chodzi już 4 lata ez zarzutów.

Podobne tematy