Polecane posty

keroms77    1

kedziorek, niestety kolejny raz jak czytam Twój post to muszę sprostować byś innych nie wprowadzał w błąd, tak jak z tym spalaniem w zetorze. Mianowicie ciągnik vici1223 jest wyceniony netto, a Twój brutto. Jak wiemy jest 23% podatek vat i jesli go dodasz do ceny ciągnika vici1223 to wyjdzie, że ma wyższą cenę(według mnie mało atrakcyjną). Twoja strona przedstawia też tylko ofertę wyjściową i jak się umiejętnie rozmawia można sporo utargować, sam zdziwiłem się ile jak w ubiegłym roku kupowałem swoją powerkę95,a i tak podejrzewam, że mogłem jeszcze trochę urwać, ale spieszyło mi się, by mieć go jak najwcześniej i argument, że będę go miał w ciągu miesiąca sprawił, że nie targowałem się więcej, a i z osiągniętej ceny byłem już i tak zadowolony.

Tak więc, prośba by chcąc coś powiedzieć dobrze wiedzieć czy to co piszemy ma sens i jest zgodne z rzeczywistością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Oczywiście masz rację co do cen netto i brutto nie zauważyłem Już zmieniłem i przepraszam

A co do spalania to nadal uważam że Zetory mają je dość duże

Edytowano przez kedziorek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krist4321    0

Ja osobiście uważam, że spalanie Zetorów jest wprost adekwatne do pracy jaka potrafią wykonać. przynajmniej w moim 5211 tak jest, ale do transportu to średnio się nadają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
keroms77    1

Oczywiście masz rację co do cen netto i brutto nie zauważyłem Już zmieniłem i przepraszam

A co do spalania to nadal uważam że Zetory mają je dość duże

Pomylić się ludzka rzecz, ale posiadanie własnego zdania odnośnie spalania w zetorach nie posiadając tego ciągnika i nie mając jak tego sprawdzić,a bazując nie obrażając nikogo na opowieściach spod sklepu, lub z imienin u cioci to już co innego. Najpierw piszesz, ze zetory spalają podobne ilości paliwa niezależnie od tego co wykonują za pracę, nawet nie podjąłeś polemiki jak przedstawiłem swoje wyliczenia, bo defacto nie miałeś ani argumentów, ani porównań, których nie możesz mieć mając NH. Teraz nadal obstajesz przy swoim "dość duże", choć samo to sformułowanie oznacza dość dużą subiektywność, która w Twoim przypadku, po przeczytaniu Twoich postów brzmi dość mało wiarygodnie. Nie chcę wyciągać zbyt daleko idących wniosków, ale ilość postów nie zawsze idzie w parze z ich treścią i jakością. Zaglądają tu czasami osoby szukające informacji o danych modelach, markach, ja sam tak robiłem przed zakupem, dlatego pastwię się nad Twoim wprowadzaniem ludzi w błąd. Jeśli masz NH, to pomagaj innym opisując własne spostrzeżenia z użytkowania tego ciągnika, prosba tylko by były to informacje prawdziwe, sprawdzone i rzetelne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Może ktoś wie czy to prawda że w Mińsku Mazowieckim powstał nowy diler Zetora/??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik-k    0

Panowie mam bardzo poważny problem z moim zetorem 11441 w czasie zasiewów zaczęło mi coś tłuc w okolicy silnik-sprzęgło (tak mi się wydaje) na zewnątrz tego nie słychać ale w kabinie jest maskara tylko to słychać. Ciągnik ma przepracowane 800mth. Hałas ciągle się nasila. Częstotliwość stuków jest zależna od obrotów silnika. Słychać to tylko pod dużym obciążeniem na pusto to cisza jak by nigdy nic. Co to może być ? Mi się wydaje ze coś z sprzęgłem się stało ? Miał coś ktoś podobnego? W ciągniku ogólnie nic się nie zmieniło sprzęgło silnik nic lepiej nic gorzej tylko ten stukot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal122    8

Jest na AF ktoś kto zrobił Proximą albo Forterrą 3 tyś albo więcej godzin i moze powiedzieć jak przez ten czas spisywał się ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrzuo    0

Jest na AF ktoś kto zrobił Proximą albo Forterrą 3 tyś albo więcej godzin i moze powiedzieć jak przez ten czas spisywał się ciągnik?

 

Siemano, mam forterre 8641 2006r 3500 mtg ( jakis czas nie dzialal obrotomierz z licznikiem mtg) kupiona nowa z TURem pracuje jako główny ciagnik, plugi 4x35, agregat uprawowy 3.6m, talerzowka UNIA 3.2m , prasa zwijajaca, transport, 5 lat sieczkarnia do QQ Potinger( ciagnik pracowal okolo 10-12h dziennie bez przerw spalanie wychodzilo 9L/h )

-uszczelnienei na wale korbowym gwarancyjne

-uszczelka pod glowica 2009r

-cylinderek hamulcowy prawy, pompa wody, 2012

-nowy rozrusznik(szybkoobrotowy)

-koncowki wtryskiwaczy

-prawa przekladnia planetarna przednia os 2013r teraz drugi raz juz sie posypala

-obecnie 3500mtg slizga sie sprzeglo przy transporcie, skrzypi tur na stworzniach od glownych silownikow( wydarte podkladki mosiezne na stworzniach), zacina sie joystick ( zurzyte linki do rozdzielacza tura), tulejka mosiezna na stworzniu przedniej osi tez juz sie wysuwa

To chyba wszystko :) jeszcze drobiazgi paliwo cofa sie do baku po dlugim postoju mimo zaworka zwrotnego :)

Ciagnik dosc dobry bardzo duzy uciag zbyt mala moc w porownaniu do gabarytow, dobrze radzi sobie w orce talerzowaniu uprawie ziemi, tur dziala bez zarzutow, ma zbyt lekki tyl(zetor) przez co czasami unosi sie caly tyl ciagnika( wycinak metal tech 900kg+bela sianokiszonki 600-700kh paleta kostki brukowej, ciagnik dosc zwrotny wada jest brak skretnych przednich blotnikow, opony obecnie przod 1cm, tyl 4cm,laczniki miedzy koncowkami kierowniczymi a tlokiem od wspomagania tez juz siadly, ciagnikiem po drodze utwardzonej jedzie sie super ale warunkiem jest brak ciezkiego osprzetu na TURze, amortyzacja drgan na tylnim TUZie powoduje ze ciagnik plynnie przejezdza przez niewielkie nierownosci z zaczepiona maszyna, w kabinie cicho mozna spokonie rozmawiac przez telefon, dodam jeszcze ze tyl jest dociazaony przez obciazniki na tylnich felgach 300kg ale nie pamietam czy to jest na kolo czy na caly tyl, dzis zauwazylem ze opony z tylu sa mocno spekane u podstawy bierznika ( tak jakby krata miala ochote sie wyrwac z reszty opony, oba kola tak samo), to chyba tyle jesli beda jeszcze jakies inne pytania prosze zadawac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Kazdy mowi że dużo pali,porównując starsze ciągnik. A nikt nie wspomniał że jak np robił ktoś c360 orke to pewnie pług miał bardziej podniesiony żeby nie miał ciężko. A w zetorze pług głębiej.


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolci13    27

Może komuś się przyda mierzyłem spalanie w Proximie 90 na trasie zrobione 77km, 3,3Mth spalone 22l czy dużo czy mało niech każdy oceni sam dodam tylko że obciążenie małe bo jakieś 4t

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiktor1    1

A co powiecie o zetorze Forterra HSX 140 bo mi się trafił wadliwy egzemplarz z 2013roku i czy te z 2015 r. są leprze  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

Witam kolegów może mi ktoś podpowie ile zapłacę z przegląd gwarancyjny bedzie to pierwszy po zakupie Proximy i nie wiem na ile mam się przygotować i co mniej więcej będzie robione chciał bym wiedzieć co u was serwisanci wykonują przy takim przeglądzie dzięki z góry za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cucek    1

1700zł płaciłem na pierwszym... w książce gwarancyjnej piszą co robią po pierwszych 1o0 motogodzinach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

kolego cucek a kupowałeś płyny i filtry czy serwis przywiózł i masz to w cenie

 

Edytowano przez adamgaleon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cucek    1

serwis wszystko przywiózł w orginalnych opakowaniach...dodam że jest to proxima plus i za sam filterek do półbiegów trzeba dać340zł(oczywiście z marżą serwisu) ;)  gdzie reszta filtrów kosztowała tyle w sumie(paliwowy+hydraulika+oleju silnika)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cucek    1

ten filterek jest niby od półbiegów(wkrecany od spodu) w zwykłej go chyba nie ma skoro nie ma półbiegów...drugi przegląd wyszedł mnie 1500zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cucek    1

u mnie teoretycznie dojazd był gratis ale wiadomo że serwis dołoży sobie w marży na olejach filtrach itd... na swoje muszą wyjść...pamiętaj aby przyglądać im sie jak wszystko robią żeby po gwaracji samemu przeglądy robić...no chyba że cie stać na serwis również po gwarancji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

wiadomo każdy teraz szuka wszędzie oszczędności więc i ja sie będę przyglądał co i jak robią aby później samemu przeglądy robić i wymieniać co trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

Serwisant coś mówił że np. jeżeli nie masz mth zrobionych to nie musisz np. oleju w skrzyni wymieniać ,ja zostawiłem i na ostatnim obowiązkowym przeglądzie wymienią. A z tym dojazdem jest zależnie od dilera bo oboje mają do mnie 100km a tylko jeden sobie dojazd liczył .Później sprawdzę ile mnie wyszły pierwsze przeglądy czy ten bez dojazdu sobie nie doliczył tak jak mówisz. A co do przeglądu nie ma dużo filozofii tylko trzeba mieć oleje i filtry i chwile czasu:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj