Polecane posty

peugeot    378

To jak się przełącza , zależy bardziej od stanu ogólnego cią gnika niż od ilości dźwigiem . Zasada działania przekładni w serii 6000 i 7000 jest taka sama , w jednej jak i w drugiej są dwa zawory ( od rewersu i ćwiartek ) tylko są sterowane dwiema dźwigniami lub jedną . Tak jak np. przy ładowaczy , możesz mieć kilka dźwigni lub jeden joystick .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MIKOLAJ276    106

Ciekawe czy dało by radę to przerobic 😉

A niewiesz może czy występowały one z amortyzowana osią? 

Każdy posiada wyjście na hydrauliczne hamulce do przyczep? 

Edytowano przez MIKOLAJ276

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Chyba dało by się , należy wymienić cały mechanizm zmiany przełożeń w konsoli .Amortyzacja jest dopiero w 7x10 . Wyjście na hydrauliczne hamulce , to zależy od kraju w którym został sprzedany .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MIKOLAJ276    106

A wychodzily jakieś wersję bez wyjścia na hamulce? A tak ogólnie to na co zwrócić uwagę przy zakupie? Jakie są jego bolączki


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Np. na rynek niemiecki bez hamulca hydraulicznego , a prędzej z pneumatycznym . Stan techniczny , to tak jak wszędzie luzy na TUZie , krzyżaki w przednim moście , zawieszenie przedniej osi ( luz na sworzniu ) , wycieki , skrzynia biegów - czy rewers i ćwiartki działają .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MIKOLAJ276    106

Spalanie mam nadzieje że mnie nie wykończy. Pług o 2m szerokości powinien być w sam raz.
A były jakieś wersje w skrzyni biegów że jedna miała 40km/h a inna 35km/h.
 


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

PQ 16 biegowa była chyba 30 km/godz. a 20 biegowa 40 km/godz . Powinien dać radę w takim pługu to dość ciężki ciągnik , ale na ciężkiej glebie nie poszalejesz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Miałem 7700 więc trochę mocniejszy. Teraz to te ciągniki trochę lat mają i trzeba uważać . Ale jeśli nie będzie mocno zużyty to jest mało awaryjny . Elektroniki za dużo nie ma i nie sprawia problemów .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MIKOLAJ276    106

Właśnie wiek tych maszyn jest spory i możliwe że to już ten czas kiedy będą się psuć, Ale w tej kasie ciężko coś znaleźć ciekawego


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MIKOLAJ276    106

Dzwoniłem do faceta w sprawie john deere 7600 i on stwierdził że rewers jest mechaniczny że sprzęgłem, prawda to?


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

W tych ciągnikach były dwie wersje skrzyń biegów , każda miała rewers na sprzęgłach wielotarczowych mokrych . Tak naprawdę te sprzęgła to są hamulce , blokujące przekładnię planetarną wywołując odpowiednie przełożenie . Włączając jazdę do przodu lub tyłu , blokuje się odpowiedni hamulec i nic więcej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj