tasior3211

gorczyca - siew rozsiewaczem typu lejek

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tasior3211    0

witam wszystkich użytkowników forum.

mam problem z ustawieniem rozsiewacza typu lejek

w tym roku siałem gorczycę lejkiem i źle rozsiałem

po prostu gorczyca zasiała się tylko na szerokość ciągnika

a nie na większej powierzchni, prosił bym o porady jak ustawić ten rozsiewacz

miło widziałbym moze jakieś rysunki bo trochę jestem laikiem

Ps. za wszelkie błędy na forum z góry przepraszam jestem tu nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Nie wiem jakim códem udalo Ci się posiac tylko za ciągnikiem, a dawales obroty tak na 1600.??


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

to chyba gazu nie dawales jak jechales?


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5314    1

jak masz mieszadlo w lejku to je zdemontuj bo ci duzo ziarna zmieli i mniej wzejdzie, a i mozesz zmienic ustawienie lopatek rozsiewajacych zeby szerzej wysiewalo , na poplon to max 20kg na hektar i niektorzy co sieja na poplon lejkami to mieszaja ziarno np. z ziemia hehe w rozsiewacczu:P zawsze to dluzej sie wysiewa , bo w popularnym lejku to ciezko ustawic taki wysiew .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmerNH    1

Albo kolega womu zapomnial wlanczyc.


- Zetor 16145 turbo - nie ma że nie przejdzie
- New Holland TD60D - przepracuje każdy dzień w roku
- Ursus C-360 - stary ale jary
- Massey Ferguson 255 - Wynieś, przynieś, pozamiataj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz22    2

czesc kosem lub lejkiem to mniej wiecej ustawi tylko trzeba sie przygladac jak sie sieje a na poplon to do 20 kg a na ziarno to od 6 do16 zalezy od ziemi i gorczycy pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach