Skocz do zawartości

Zdjęcie

C 330 M dziwny przypadek


56 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2243 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 05 styczeń 2010 - 14:48

C 330 M dziwny przypadek podnoszenie, opuszczanie, czyszczenie, olej gęściejszy i odwrotnie nic nie daje sam to przerabiałem...

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Ciągnik URSUS C-3102 WYPRZEDAŻ!!! Autoryzowany Dealer AGROWIEC


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 136800.00 PLN
  • 16 lip 2017
Ciągnik Ursus 11054, 110 KM AGROWIEC Autoryzowny Dealer PROMOCJA!!!


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 147000.00 PLN
  • 16 lip 2017
C360/c355/4011


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 7000.00 PLN
  • 16 lip 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C 330 M dziwny przypadek Dzisiaj, 15:01
  •  

#22 Share Dzientki

Dzientki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 144 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Białej Podlaskiej

Napisany 05 styczeń 2010 - 17:46

C 330 M dziwny przypadek Dzisiaj zainstalowałem filtr od trzydziestki sąsiada i dalej nic. Więc zamiast filtra olejowego umieściłem filtr suchy pochodzący z samochodu osobowego. Zobaczymy co z tego będzie.

#23 Share konopka

konopka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów

Napisany 05 styczeń 2010 - 18:02

C 330 M dziwny przypadek Przyszło mi do głowy jeszcze jedno:mianowicie uszczelka pomiędzy miską filtra a górną częścią.Czy jest na swoim miejscu czy nie.

#24 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 05 styczeń 2010 - 18:07

C 330 M dziwny przypadek a co to ma do tego, jak kolega pisze ze załozył filtr od sąsiada i dalej to samo.

#25 Share konopka

konopka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów

Napisany 05 styczeń 2010 - 18:13

C 330 M dziwny przypadek Zgoda.A jak wygląda głowica?Czy była remontowana czy tylko wymienione tłoki i tuleje.A moze pierścienie źle założone.

#26 Share kielbasa

kielbasa

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 607 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:motoryzacja, mechanika, elektryka, elektronika

Napisany 05 styczeń 2010 - 19:34

C 330 M dziwny przypadek silnik zostaw w spokoju, bo to nic do tego nie ma :) z logicznym tokiem myślenia co by mogło nie grać? pierścienie mają za zadanie tylko zapewnić smarowanie i zapewnić szczelność, żeby olej nie dostał się do wnętrza cylindra. nie mają wpływu na pobór powietrza. głowica i zawory też, jeżeli byłyby zawory wydymane, to by wyrzucało olej przez górę, albo tracił sprężanie. jest to związane z niepoprawnym dopływem powietrza.
"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

#27 Share Dzientki

Dzientki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 144 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Białej Podlaskiej

Napisany 05 styczeń 2010 - 19:38

C 330 M dziwny przypadek

Zgoda.A jak wygląda głowica?Czy była remontowana czy tylko wymienione tłoki i tuleje.A moze pierścienie źle założone.

Przeszedł kapitalny remont łącznie ze sprawdzeniem głowicy i pompy paliwowej.

Przyszło mi do głowy jeszcze jedno:mianowicie uszczelka pomiędzy miską filtra a górną częścią.Czy jest na swoim miejscu czy nie.

Jest, nowa

#28 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2243 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 05 styczeń 2010 - 19:59

C 330 M dziwny przypadek a inne uszczelki tez masz nowe i dobre? moze to ma jakiś wpływ bo juz sam nie wiem :) , między kolektorem ssącym a filtrem i między kolektorem ssącym a głowicą...

#29 Share Dzientki

Dzientki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 144 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Białej Podlaskiej

Napisany 05 styczeń 2010 - 20:05

C 330 M dziwny przypadek

a inne uszczelki tez masz nowe i dobre? moze to ma jakiś wpływ bo juz sam nie wiem :) , między kolektorem ssącym a filtrem i między kolektorem ssącym a głowicą...

Przy okazji remontu były wszystkie wymienione

#30 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2243 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 05 styczeń 2010 - 20:08

C 330 M dziwny przypadek a jak szybko go ubywa ile robisz ciągnikiem aż wyssie...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C 330 M dziwny przypadek Dzisiaj, 15:01
  •  

#31 Share Dzientki

Dzientki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 144 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Białej Podlaskiej

Napisany 05 styczeń 2010 - 20:11

C 330 M dziwny przypadek Na niskich obrotach około 2 godzin, przy racy z jakimś sprzętem około pół godziny tylko wtedy nieźle dymi

#32 Share konopka

konopka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów

Napisany 05 styczeń 2010 - 20:11

C 330 M dziwny przypadek Zgadzam się,że jest to związane z "niepoprawnym poborem powietrza".Tylko co się stało,że po remoncie zbzikował,podczas gdy powinien działać dobrze.Nie zamierzam się tu wymądrzać,poprostu podpowiadam,choć przyznam że trudno coś powiedzieć na 100%,nie miałem czegoś takiego u siebie po remoncie.Co się tyczy zaworów:ktoś to wymyślił i oznacza pierścienie literą G lub TOP /GÓRA/ i tak powinny być zakładane.

#33 Share sdamigo6

sdamigo6

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 83 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kocka

Napisany 05 styczeń 2010 - 20:35

C 330 M dziwny przypadek Nie bardzo w to wierzę co wymyśliłem ale może przestawiłeś rozrząd (może jest opóżniony ) zawór otwiera się w momencie kiedy w cylindrze jest już podciśnienie i z impetem zasysa powietrze wraz z olejem Skoro na innym filtrze dzieje się to samo to wina leży po stronie silnika a to jedyna rzecz która mi przychodzi do głowy ,choć mocno naciągana ale na świecie zdarzają się rzeczy o których fizjologom się nie śniło.

#34 Share konopka

konopka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów

Napisany 05 styczeń 2010 - 20:55

C 330 M dziwny przypadek Tak jak piszesz,mocno naciągane,ale sprawdzić nie zaszkodzi,nie jest to dużo roboty.
Przy montażu nowej lub naprawionej pompy
wtryskowej na silniku należy ustawić kąt początku
wtrysku. Właściwy kąt początku wtrysku paliwa
i sposób wykonywania jego pomiaru podany jest
zawsze w instrukcji obsługi silnika. Wielkość tego
kąta wynosi np. dla Ursusa C-335 - 30° przed GZP,
a dla Ursusa C-355 - 18° przed GZP. Przystępując
do ustawienia kąta wtrysku należy włączyć odprężnik
lub odkręcić wtryskiwacze, aby uzyskać
możność swobodnego obracania wałem korbowym
silnika. Zamiast rurki pierwszego cylindra na końcówkę
pompy wtryskowej zakłada się rurkę kapilarną
(rys. 8.25). Rurkę taką można wykonać we
własnym zakresie z kawałka rurki wtryskowej ze spęczoną końcówką oraz z rurki termometru i kawałka
igelitu. Ważne jest, aby rurka miała jak najmniejszy
przekrój. Dźwignię paliwa ustawia się na
maksymalne podawanie, odpowietrza układ i następnie
kilkakrotnie obraca wałem korbowym, do
momentu aż paliwo zacznie wypływać rurką kapilarną.
Następnie tak ustawia się silnik, aby w pierwszym
cylindrze był suw sprężania (obydwa zawory
zamknięte) i powoli obracając wałem obserwuje
się moment, gdy paliwo w kapilarze zacznie
się podnosić. Można to łatwo zauważyć, gdyż w
rurce zawsze znajdują się drobne pęcherzyki powietrza.'
Moment zaobserwowanego początku tłoczenia
paliwa powinien się zgadzać z odpowiednim
znakiem na kole zamachowym. W ciągniku Ursus
C-330 zamiast znaku jest specjalny kołek znajdujący
się z prawej strony obudowy koła zamachowego.
Kołek ten można wsunąć w otwór wywiercony
w kole zamachowym tylko wtedy, gdy początek
wtrysku jest właściwy.W ctagnikach Ursus C-355 tłok w pierwszym cylindrze
silnika znajduje się 18° przed GZP wtedy,
gdy środkowa kreska wykonana na kole zamachowym
pokrywa się z kreskę wytłoczonę pod wieczkiem
z boku skrzyni przekładniowej (rys. 8.26).
Jeżeli podawanie paliwa rozpoczęło się wcześniej
niż wskazuję znaki, oznacza to, że kąt początku
wtrysku jest za duży; tłoczenie paliwa rozpoczęte
po minięciu znaków wskazuje, że wtrysk paliwa
jest opóźniony. W celu opóźnienia wtrysku
przy kołnierzowym mocowaniu pompy należy obrócić
pompę w podłużnych otworach w kierunku
zgodnym z kierunkiem obrotów wału napędowego;
w kierunku przeciwnym obraca się pompę, aby
zwiększyć kąt wtrysku (w silniku cięgnika Ursus
C-330 podłużne otwory służące do regulacji kęta
wtrysku wykonane są na kole napędzającym
pompę}.

#35 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2243 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 05 styczeń 2010 - 21:01

C 330 M dziwny przypadek rozrząd to raczej chyba nie przestawiony bo by nawet siły nie miał itp...
Dzientki wymieniałeś przy remoncie wałek rozrządu lub zębatke wałka?

#36 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 05 styczeń 2010 - 21:01

C 330 M dziwny przypadek dodaj jeszcze rysunki i będzie gitara

#37 Share Dzientki

Dzientki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 144 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Białej Podlaskiej

Napisany 05 styczeń 2010 - 21:04

C 330 M dziwny przypadek Wałek rozrządu też wymieniałem

#38 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2243 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 05 styczeń 2010 - 21:12

C 330 M dziwny przypadek to właśnie może i w wałku tkwi problem jak kolega wcześniej pisał z deka za późno zawóry sie otwierają... Ja raz jak kupiłem wałek to nie miał wogle siły i walił nieprzepaloną ropę w tłumik, okazało się ze gniazdo na wpust było przesunięte na wałku, wymieniłem na inny i ok

#39 Share konopka

konopka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów

Napisany 05 styczeń 2010 - 21:17

C 330 M dziwny przypadek Tak,tu może być pies pogrzebany.Jezeli jest to jakaś chińszczyzna,to wszystko możliwe.Cały opis z rysunkami ustawiania wtrysku
dodam jutro.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C 330 M dziwny przypadek Dzisiaj, 15:01
  •  

#40 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 05 styczeń 2010 - 21:17

C 330 M dziwny przypadek a klawiaturę masz nową czy starą??

Podobne tematy