Zaloguj się, aby obserwować  
pronarek82

Jak ustawić dawkę paliwa w MTZ82a

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pronarek82    1

Temat na proźbę kolegi.

Zastanawiamy sie jak ustawić odpowiednią dawkę paliwa w mtz bo po regulacjach miejscowego "znawcy" ciągnik puszcza dyma nawet na luzie. Regulowany był dla tego że nie miał siły, dodam tylko że przed regulacją nie było dymu nawet pod dużym obciążeniem a teraz strasznie dużo paliwa potrzebuje nawet w lekkich pracach ale siły ma dużo więcej.A i Zeby nie było wątpliwości silnik jest sprawny nie bierze oleju i nie grzeje się.Prosimy o podpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

A może zawieźć pompę i wtryskiwacze na sprawdzenie? Od razu ustawią co trzeba


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

w sumie to pompa była już wożona do ustawienia razem z wtryskiwaczami i właśnie po tej regulacji nie miał siły ale nie kopcił a teraz nie może wymontować pompy bo codziennie pracuje to jest odśnieża i pracuje w transporcie zboża, chodzi o to aby trochę poprawić tak na razie a jak będzie czas to zrobi na cacy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

na pompie na regulatorze obrotów nad cięgłem gazu od strony kabiny są dwie śruby zakątrowane nakrętkami musisz jedną z nich wykręcić w tej chwili nie pamiętam którą ale jedna z nich na początek spróbuj tak z 1,5 obrotu jeśli to nie ta to zobaczysz to nic się nie stanie tylko tak samo spowrotem ustaw wykręć i przygazuj powinien mniej kopcićjak wykręcasz to zmniejszasz dawke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

Dzięki pobawiliśmy się z tymi śrubkami i chyba jest dobrze bo dym znikł a ciągnik ma siłe jak poprzednio tylko zastanawiam się czy nie zmniejszyliśmy mu też dawki powietrza bo od tego kręcenia to pogubiliśmy się jak było na początku no ale i tak jest lepiej niż było zobaczymy co kumpel powie jak wróci do domu bo rano pojechał sprzedać zboże okaże się czy mamy pojęcie czy nie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

Nie wiem, nie znam się na tym.O powietrzu to kolega mówił.Po kręceniu śrubami chyba jest dobrze bo już nie narzeka. Od siebie, dzięki za pomoc jeszcze raz a jeśli pisałem jakieś głupoty to z braku wiedzy mechanicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurekmtz    0

Przey silnikach bęzynowych możesz ustawić jlość powioetrza.A przy dizlu najważniejsze jest pompa wtryskowa . Na pompie mażna ustawić dawkę paliwa i kąt zapłonu około 3 stopni. Ale głuwny zapłon ustawiasz z kołem zamachowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj