Skocz do zawartości

Zdjęcie

Moja c330 jest mułowata


70 odpowiedzi na ten temat

#41 Share Rafal29

Rafal29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:mechanika, dobra książka

Napisany 04 styczeń 2010 - 17:19

Moja c330 jest mułowata A pod obciążeniem jak dymi, na czarno?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Moja c330 jest mułowata Dzisiaj, 03:17
  •  

#42 Share mati9621

mati9621

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 04 styczeń 2010 - 17:22

Moja c330 jest mułowata Pokazałem to nawet temu lompikowi bo spotkałem go w lesie jak woziłem drzewo to przygazował se i sam się zdziwił i mówi że mułowata jest i mówił żeby zapłon przestawić przestawiliśmy i to nic nie dało pod obciążeniem dymi na czarno ale jak dużo się jeździ na 2400obr to aż śmierdzi jak by olej spalał

#43 Share Rafal29

Rafal29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:mechanika, dobra książka

Napisany 04 styczeń 2010 - 17:27

Moja c330 jest mułowata Zapłon w 330 ustawia sie na kołek który jest wkręcony w obudowę sprzęgła za pompą wtryskową.

#44 Share mati9621

mati9621

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 04 styczeń 2010 - 17:31

Moja c330 jest mułowata Słyszałem o tym ale mechanik ustawiał tak na czucie przejechał dalej to odpalanie i tak dopóki nie było dobrze

#45 Share Rafal29

Rafal29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:mechanika, dobra książka

Napisany 04 styczeń 2010 - 17:34

Moja c330 jest mułowata To widać co to za mechanik! Jak ci dymi na czarno to masz ustawiony zbyt póżno zapłon lub jest zbyt duża dawka paliwa.

#46 Share mati9621

mati9621

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 04 styczeń 2010 - 17:37

Moja c330 jest mułowata No ale wiesz niema już kogo wziąć do tego wszyscy robią po trupach i do przodu

#47 Share Rafal29

Rafal29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:mechanika, dobra książka

Napisany 04 styczeń 2010 - 17:38

Moja c330 jest mułowata Ustaw dobrze zapłon i powinno być ok.

#48 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 04 styczeń 2010 - 17:44

Moja c330 jest mułowata

skąd paliwo biezesz może ci marxnie przy takich temperaturach, sprawdź jeszcze jak się toczy moze ma jakies opory i to jest przyczyną pozatym oszałamiających przyśpieszeń na takim sprzęcie bym się nie spodziewał. lejące wtryski czy z niskim ciśnieniem napewno nie mają takich objawów więc daj sobie spokuj z przepychaniem komina było najlepsze może kominiaża trzeba zawołac gratuluje pomysłów

To nie są pomysły lecz lata praktyki. Zamiast krytykować kogoś kup słownik i się doucz , bo oczy bolą od czytania tekstu z taką ilością błędów.

#49 Share mati9621

mati9621

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 04 styczeń 2010 - 17:45

Moja c330 jest mułowata A możesz mi to wytłumaczyć jak to zrobić dokładnie bo coś mi się obiło o uszy ale już dokładnie nie pamiętam

#50 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2077 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 04 styczeń 2010 - 17:54

Moja c330 jest mułowata

Zapłon w 330 ustawia sie na kołek który jest wkręcony w obudowę sprzęgła za pompą wtryskową.

samym kołkiem kolego się nie ustawi zapłonu... a ten koleś dobrze robił że na czuja ustawiał sam tak robie, bo jak ciągnik troche ma przejechane i luzy mogą być na kołach rozrządu to prawidłowo tak jak pisze instrukcja nie ustawisz, odkręć dekielek od zapłunu ustaw tak aby w okienku zebatki pompy było widoczne "0" i wtedy odpal i zobacz jak chodzi, jeżeli nie zabardzo przekręcasz tą zębatke co centymetr do przodu lub do tyłu aż uzyskasz najlepszy wynik tak żeby od razu się wkręcał

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Moja c330 jest mułowata Dzisiaj, 03:17
  •  

#51 Share mati9621

mati9621

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 04 styczeń 2010 - 18:01

Moja c330 jest mułowata No to tak właśnie robił mechanik

#52 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2077 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 04 styczeń 2010 - 18:05

Moja c330 jest mułowata to jak zdejmiesz dekielek zaznacz ustawienie takie jakie teraz masz i sam zobacz pokreć w prawo i w lewo osią pompy tak jak pisałem po centymetrze jak uzyskasz lepszy wynik to ok, a jak nie to ustawisz jak było i pozostanie sprawdzenie pompy, bo wiesz ktoś tą plombe mógł zerwac i niekoniecznie podkręcić dawke ale mógł ją zmniejszyć jak nie wiedział co robi...

#53 Share mati9621

mati9621

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 04 styczeń 2010 - 18:11

Moja c330 jest mułowata W zapłonie już raczej nie bende kombinował bo bylem jak mechanik to robił to wiem że jest dobrze ale z dawka paliwa się pobawię

#54 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2077 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 04 styczeń 2010 - 18:13

Moja c330 jest mułowata wykręć ten wkręt od dawki o 0,5 obrotu i zobaczysz jak bedzie :)

#55 Share mati9621

mati9621

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 04 styczeń 2010 - 18:16

Moja c330 jest mułowata Mi się wydaje że on ma za dużą dawkę bo trochę dużo pali wkręcę o 0,5 obrotu i zobaczymy

#56 Share kielbasa

kielbasa

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 607 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:motoryzacja, mechanika, elektryka, elektronika

Napisany 04 styczeń 2010 - 18:22

Moja c330 jest mułowata mądra książka mówi:
"Przy ustawianiu początku tłoczenia(ustawia się go tylko dla I cylindra) należy włączyć odprężnik, odpowietrzyć układ paliwowy do pompy wtryskowej włącznie i ustawić pompę wtryskową na podawanie dawki rozruchowej tj. przesunąć dźwignię ręczną dawkowania paliwa w tył do oporu(na pełną dawkę paliwa) i przekręcić uchwyt wzbogacacza na regulatorze obrotów w lewo, aż usłyszy się charakterystyczny trzask włączenia wzbogacacza. Następnie wykręcamy kołek ustalający, znajdujący się z prawej strony ciągnika na przedniej ściance obudowy koła zamachowego i wkładamy nienagwintowanym końcem w otwór, z którego został wykręcony. Pokręcamy wałem korbowym w prawo aż do ukazania się paliwa w króćcu przewodu wysokiego ciśnienia I cylindra i dociskając kołek ręką do koła zamachowego obracamy dalej wałem korbowym w prawo, aż kołek wpadnie w pierwszy z otworów na kole zamachowym. Aby upewnić się, że kołek tkwi w pierwszym otworze, a nie w drugim, trzeba go wysunąć z otworu i obracać dalej w prawo wałem korbowym; po niewielkim obrocie wału kołek powinien trafić na drugi otwór oznaczający górne, martwe położenie tłoka I cylindra. Po wyjęciu kołka trzeba obrócić wałem korbowym w lewo, a aby kołek trafił w pierwszy otwór oznaczający początek tłoczenia paliwa do I cylindra. Nie wyjmując kołka ustalającego z otworu w kole zamachowym luzujemy kluczem nasadowym trzy śruby mocujące koło zębate napędu pompy do piasty i pokręcamy kluczem wałek pompy wtryskowej w prawo aż do drgnięcia poziomu paliwa w króćcu przewodu paliwowego I cylindra. W tym położeniu, starając się nie poruszyć wałkiem pompy, dociągamy trzy śruby mocujące koło zębate napędu pompy do piasty koła(rysa ze znakiem o na piaście powinna znaleźć się w środku otworu w kole zębatym pompy). Po wysunięciu kołka z otworu w kole zamachowym, należy sprawdzić czy początek tłoczenia został ustawiony właściwie. Ustawianie początku tłoczenia paliwa jest prawidłowe, jeżeli przy obracaniu wałem korbowym dociskany kołek wskoczy w pierwszy otwór na kole zamachowym przy jednoczesnym drgnięciu paliwa w króćcu pompy. Po przykręceniu pokrywy koła napędu pompy wtryskowej należy wyjąć kołek ustalający i wkręcić go w obudowę sprzęgła, a następnie przykręcić przewody układu paliwowego."

zapewne zaraz wyskoczy 50 użytkowników z 10 innymi metodami i tekstem "po co pierdzielić się z kołkiem?" :) dla mnie jest to najlepsza metoda. :)
"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

#57 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2077 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 04 styczeń 2010 - 18:23

Moja c330 jest mułowata to powinien rwać z kopyta jak za duża dawka;) bo 30-stka przepali wszystko ile dostanie i wtedy ma kopa sam sprawdzałem... Lepiej radze Ci nie kombinuj tylko wykręć pompe zawieź do ustawienia, ja mysle że ma za małe ciśnienie wtrysku na sekcjach lub zaworki tłączące DV24 przytarte
@kielbasa przeczytaj co pisałem wcześniej tak se możesz ustawić jak masz nowe koła itp zero luzów :)...

#58 Share mati9621

mati9621

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 04 styczeń 2010 - 18:34

Moja c330 jest mułowata Ok dzięki koledzy przydadzą się wiadomości ale gdzie tą pompę i wtryski zawieść?

kielbasa znasz jakiegoś dobrego gościa od pomp w rejonie Krakowa ? wiem że w Zawierciu robi znasz kogoś kogo możesz polecić?

#59 Share kielbasa

kielbasa

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 607 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:motoryzacja, mechanika, elektryka, elektronika

Napisany 04 styczeń 2010 - 18:38

Moja c330 jest mułowata moja pompa była do Głogoczowa zawieziona, jak senior wróci to się go spytam dokładniej, o ile będzie pamiętać :) tylko pamiętaj, jakbyś ją regenerował następny raz to wszystkie elementy z WZM Warszawa weź :) ja dokładniej nie jestem z Krakowa, tylko pod Krakowem jest miasto Myślenice i w tych okolicach :)
"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Moja c330 jest mułowata Dzisiaj, 03:17
  •  

#60 Share mati9621

mati9621

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 04 styczeń 2010 - 18:40

Moja c330 jest mułowata Ok a kojarzysz Olkusz?

Podobne tematy