Zaloguj się, aby obserwować  
mati9621

Moja c330 jest mułowata

Polecane posty

mati9621    16

Witam moja C-330 jest mułowata wymieniliśmy wtryski , tłoki , pierścienie , tuleje i została tylko pompa była zakładana nowa 4 lata temu czyżby już padła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a filtr powietrza wymieniałes??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    30

zakładam że wtryskiwacze dobrze są wyregulowane? no i dawkę paliwa też dostaję dobrą, tzn filtry rurki itd czyste?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

a pompa jest nowa że nieużywana czy nowa bo regenerowana?


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

Wykręć dawkę ze 2 obroty od razu się ożywi :) Sprawdzone :)


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    16

Pompa była nowa zakładana wtryski są dobrze wyregulowane i ktos kombinował kolo pompy bo jest plomba zerwana i on już cheba ma zwiększona dawkę a filtr raz odkręciłem i się przejechałem trochę to dało ale to jeszcze nie było to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

aha-ciekawe czy na pełnym baku zdązy nią do garażu wjechać, czy będzie musiał wepchnąć bo wszystkie paliwo wysssie;)

 

kiedy ostatnio wymieniałeś końcówki wtryskiwaczy lub sprawdzałeś na zegarze? czy kopci? a może zdażyło ci sie przejechać w zimę z garażu do np. stodoły bez wody? opisz dokładniej objawy to coś doradzimy, a tak to jest walenie w ciemno!


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

ja bym proponował zrobić dziurę w tłumiku tak aby był prześwit przez czały tłumin, bedzie głosniejszy ale za to bystrzejszy.., sasiad tak zrobił to mówi że ciągnika nie poznaje.. taka ma siłe.. :) lub moze już masz tarcze sprzegłową zdarta , teżmoze być mułowaty....


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    16

Tarcze też robiliśmy bez wody raz do stodoły wjeżdżałem ale to chwileczka nie przegrzałem go, końcówki wymieniałem jakieś 3 miesiące temu pomogło mu ale to i tak jeszcze nie to ciągnik jest mułowaty nie jest taki mocny jak ma być i wolno się zbiera i wydaje mi się że dużo pali, na mrozie dobrze zapala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

zawieź do jakiegoś pompownika pompę i wtryski na stół próbierczy, ale najpierw sprawdź i ustaw luz zaworowy :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

właśnie jak kolega Kielbasa pisze pompa napewno coś szwankuje, zawieź do sprawdzenia i wtryski weź też...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    16

Luz na zaworach już ustawiony wtryski sa na 100% w porządku zawiozę pompę to se nawymyśla i zapłacę jak za regeneracje a może pompa dobra no ale cóż mi też się wydaje że tu coś będzie z pompą ale ona ma z 3 i pół roku , góra 4 to można powiedzieć ze ona jeszcze mało widziała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

końcówki mogą być ok, mówisz że dużo pali i plomba zerwana to nie masz pewności ze ok jest pompa ustawiona, osobiście w ciągniku ojca miałem kiedyś coś takiego że było ciśnienie na wtryskach ustawione takie jak w instrukcji, ale jek zawiozłem wtryskiwacze z pompą to sprawdził ciśnienie na wtryskiwaczach i ciśnienie na sekcjach i na sekcjach było z deka za mało i nie przebijało wtryskiwaczy zmniejszył na wtryskach i ok jest do dziś... Więc zrobisz jak zechcesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    16

Roki212 coś w tym może być zrobię tak jak mówisz , Vhalior2 zapłon był regulowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

napewno nie zaszkodzi a może rozwiązać problem, wszystko inne sprawdzałeś więc to posostaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

jak regenerujesz to bierz sekcje, zaworki i resztę osprzętu tylko z WZM Warszawa albo PZL Mielec, i bądź jak pompomen będzie je zakładał :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

To nie możliwe żeby pompa wymieniana 4 lata temu była już do regeneracji lub wtryski! Miałem to samo w c360 i okazało się ze to filtr paliwa był już zawalony, wyciąg go i przeczyść a najlepiej nowy(mój charakteryzował się w tedy ze nie mógł się uciągnąć pusto i przerywał troszkę)

Może mogłem pomóc,taniej naprawy:)


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

[offtopic]

@mati9621 skąd dokładniej jesteś? :)

[/offtopic]


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    16

Z okolic Olkusza a ty? do Krakowa i Miechowa często jeżdżę do agromy.

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co może być z moją C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Często zapomina się o jednej bardzo ważnej rzeczy - głowicy! Nie raz byłem świadkiem że jej wymiana dawała ciągnikowi "nową moc" a zaczynano jak zwykle od pierścieni , tuleji itp i nic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj