Skocz do zawartości

Zdjęcie

WTRYSK MF 255 [połączone]


15 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Lukii17

Lukii17

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 02 styczeń 2010 - 19:03

WTRYSK MF 255 [połączone]

Witam!
Interesuje mnie jak ustawić kąt wyprzedzenia wtrysku w MF 255.
Z góry dzięki.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
WTRYSK MF 255 [połączone] Dzisiaj, 08:19
  •  

#2 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 02 styczeń 2010 - 22:28

WTRYSK MF 255 [połączone] Nie masz żadnych znaków ustawczych na kołnierzu pompy? jak sa to po znakach na pompie i obudowie rozrządu. Mój ojciec to kiedyś jak nie miał znaków na pompie, to skręcał wszystkie przewody paliwowe na sztywno a dopiero dokręcał pompę do obudowy i wszystko działało jak należy.

#3 Share krzeski

krzeski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zagroby Zakrzewo
  • Zainteresowania:Rolnictwo
    Mechanika
    Informatyka
    Elektronika

Napisany 24 luty 2012 - 18:08

WTRYSK MF 255 [połączone] witam
w moim mf-e jest tak ze jak ustawiam pompe wtryskowa na znaki to silnik na niskich obrotach nie rowno chodzi przerywa przy wysokich kopci chyba bialym dymem. a jak przekrece pompe do gory w prawa strone chodzi rowniutko ale na zimnym silniku ciezko pali i tez kopci a na cieplym pali bez problemu i nie dymi. co moze byc tego przyczyna? ja obstawiam na zly poczatek wtrysku ale nie wiem jak go ustawic? lub na to ze poprostu glowica musi sie dotrzec. dodam ze glowica jest swiezo po regeneracji zmienione zawory sprezyny wyszlifowane gniazda zaworowe zmnienione uszczelniacze i oczywiscie splantowana wtryskiwacze sa nowe a pompa byla jakis rok temu regenowana.

#4 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 24 luty 2012 - 20:40

WTRYSK MF 255 [połączone] Jeżeli mówisz, że jak kąt wyprzedzasz i ciężej pali na zimnym to widać troche przesadziłeś, bo z reguły powinien lepiej palić na wyprzedzonym wtrysku (przykład golf II- tam kąt wtrysku można wyprzedzić ręcznie, przy kierownicy), ustaw pompę na znaki, lub delikatnie wyprzedź kąt wtrysku ustawiając delikatnie ponad kreskę. Sprawdź ustawienie zaworów, może tam coś jest nie tak.
Wtryskiwacze nowe, znaczy same końcówki, czy cały komplet i tylko wstawione? Być może one są coś nie halo.

A ogólnie to nie spodziewaj się, że stary diesel nie bedzie kopcił delikatnie jak jest zimny, to normalne. Co do trudnego rozruchu, to masz sprawną świecę płomieniową?

#5 Share krzeski

krzeski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zagroby Zakrzewo
  • Zainteresowania:Rolnictwo
    Mechanika
    Informatyka
    Elektronika

Napisany 25 luty 2012 - 19:39

WTRYSK MF 255 [połączone] hm sprobuje w poniedzialek jeszcze poprzestawiac te pompe. zawory sa napewno dobrze ustawione. wtryskiwacze sa stare tylko koncowki nowe. swiece mam tez napewno sprawna bo grzeje az kolektor. moze paliwo sie gdzies cofa? ale przeciez nie powinno bo zbiornik jest na nad silnikiem a zadnego wycieku paliwa nie zauważylem. w sumie masz i stary diesel zawsze bedzie kopciul na zimnym silniku. zreszto czego sie spodziewac po 40letnim traktorze z przebiegiem ponad 10tys mth bo to nie jest mf 255 tylko odpowiednik mf 152 moim zdaniem duzo lepszy od zwyklego mf 255 czy ursusa 3512.

#6 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 25 luty 2012 - 20:22

WTRYSK MF 255 [połączone] Możesz jeszcze zmienić pompkę zasilającą, przy tak dużym remoncie 50 zł to już można dołożyć. Ona może być odpowiedzialna za cofanie się paliwa, ewentualnie ręcznie podpompuj paliwo przed rozruchem i zaraz kręć. Daj znać co zauważyłeś.

#7 Share krzeski

krzeski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zagroby Zakrzewo
  • Zainteresowania:Rolnictwo
    Mechanika
    Informatyka
    Elektronika

Napisany 25 luty 2012 - 22:32

WTRYSK MF 255 [połączone] pompka powina byc dobra. do mojego pomka zasilajaca nie kosztowala by 50zl tylko 250 bo trzeba na zamowienie sciagac z niemiec albo z UK troche rozni sie mocowaniem reszta chyba to samo. jutro sprawdze jak odpali po przepompowaniu.
po przepompowaniu pali tak samo. hm jutro nagram filmik jak pali na zimnym silniku bo dzisiaj troche sie juz rozgrzal.

Edytowany przez krzeski, 26 luty 2012 - 11:16.


#8 Share Tomek9a1

Tomek9a1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2015 - 22:25

WTRYSK MF 255 [połączone]

Połączone

 

 

Witam kolegów, mógł by mi ktoś dokładnie opisać, wytłumaczyć w jaki sposób ustawić odpowiedni kąt wtrysku dla tego silnika, na pompie wtryskowej jest regulacja na śrubach(pochylanie jej) ale czy gdzieś są jakieś znaki na kole zamachowym, tak jak ma to miejsce np w ursusie 912. Z góry dzięki za pomoc :)


Edytowany przez kris14, 01 marzec 2015 - 22:05.
Pkt. 1.2 +1p. ostrzeżeń


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
WTRYSK MF 255 [połączone] Dzisiaj, 08:19
  •  

#9 Share grzesmaly

grzesmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 191 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2015 - 23:27

WTRYSK MF 255 [połączone] Tak naj prosciej jak sie tylko da dla wszystkich slnikow ustaw sobie pierwszy tlok na prace potem zamiast pierwszego wtrysku zalozyc rurke przezroczysta i cienka do pionu (ja uzywam rurki od zapladniania jest najlepsza ) w momecnie najwyzszego poziomu pooprostu skrecic

#10 Share Kristoffer

Kristoffer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 460 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.małopolskie

Napisany 28 luty 2015 - 23:55

WTRYSK MF 255 [połączone] Nie na każdym ciągniku jest ale zazwyczaj jest taka kreseczka na pompie tu przy tej zewnętrznej śrubie i na obudowie rozrządu jeżeli jest to wystarczy że są równo ustawione to znacznie ulatwiłoby sprawę.

#11 Share maniek0277

maniek0277

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LTM

Napisany 01 marzec 2015 - 08:34

WTRYSK MF 255 [połączone] Jak filtr paliwa po lewej masz zaślepke gumową tam masz znaki na kole,ledwo widoczne ale powinny być.

#12 Share Tomek9a1

Tomek9a1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 marzec 2015 - 14:40

WTRYSK MF 255 [połączone]

A orientujesz się jakie to są znaki na kole zamachowym ?



#13 Share maniek0277

maniek0277

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LTM

Napisany 01 marzec 2015 - 15:03

WTRYSK MF 255 [połączone] Już nie pamiętam bo dawno to robiłem ale kreski, jak ustawisz 1-szy tłok w GMP to znajdziesz i lekko do tyłu następne chyba z cyframi stopnie do wyprzedzenia wtrysku, (słabo widoczne psiknij jakimś plakiem) jak znajdziesz zaznacz farbą na przyszłość.

#14 Share brutus0304

brutus0304

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 01 marzec 2015 - 19:26

WTRYSK MF 255 [połączone]

odkręć dekiel na pompie bęndą znaki literowa nie pamiętam jakie litery potem wyjmij gumową zaślepkę na kole zamachowym izagraj znaki



#15 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 01 marzec 2015 - 22:01

WTRYSK MF 255 [połączone]

http://www.agrofoto....-wtrysk-mf-255/ łączę



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
WTRYSK MF 255 [połączone] Dzisiaj, 08:19
  •  

#16 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 marzec 2015 - 22:37

WTRYSK MF 255 [połączone]

Jeżeli mówisz, że jak kąt wyprzedzasz i ciężej pali na zimnym to widać troche przesadziłeś, bo z reguły powinien lepiej palić na wyprzedzonym wtrysku (przykład golf II- tam kąt wtrysku można wyprzedzić ręcznie, przy kierownicy), ustaw pompę na znaki, lub delikatnie wyprzedź kąt wtrysku ustawiając delikatnie ponad kreskę. Sprawdź ustawienie zaworów, może tam coś jest nie tak.
Wtryskiwacze nowe, znaczy same końcówki, czy cały komplet i tylko wstawione? Być może one są coś nie halo.

A ogólnie to nie spodziewaj się, że stary diesel nie bedzie kopcił delikatnie jak jest zimny, to normalne. Co do trudnego rozruchu, to masz sprawną świecę płomieniową?

No fajna ciekawostka z tym kontem w golfie a nie czasem zwiększenie dawki paliwa rozruchowej a nie wyprzedzenie. :D

Dobrze ci kolega pisze że ja wyprzedzisz za dużo kont wtrysku to ciężko pali i kopci ostro na niebiesko. :P



Podobne tematy kąt wtrysku jak ustawić massey ferguson 255