Polecane posty

jacek34    0

Witam.Orientuje się ktoś czy w tym modelu jest grzałka która podgzewa wodę w bloku.W Ursusie 1224 i w Zetorze 9540 znajduje sie ona w bloku.W moim mf690 znajduje sie z prawej strony na zewnątrz niedaleko kabiny jakaś wtyczka.Czy może to być podłączenie do grzałki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

W ciężkich Ursusach i Zetorach na eksport np. do Finlandii grzałki były montowane poza silnikiem. Też miały wtyczkę tylko przykręconą do kabiny.

Nie możesz prześledzić gdzie biegnie przewód od wtyczki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek34    0

Spróbuję jeszcze dokładnie prześledzić gdzie one idą.Bo tak na pierwszy rzut oka widać tylko że wiązka kabli wychodzi z kabiny ciągnika i właśnie koniec jednego z tych kabli kończy się wtyczką wystającą pomiędzy kabiną a silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swist82    0

To napewno wtyczka do grzałki,ja mam taką w MF675,przywioałem go ze Szawecji,tam wszyskie ciągniki to mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek34    0

Ja swojego mam z Holandii.Widocznie tam też coś takiego wstawiali.A może wiesz gdzie ta grzałka się dokładnie znajduję(co podgrzewa)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
congo    0

Jeśli jest to grzałka to podgrzewania płynu chłodniczego to może być w miejscu któregoś korka zabezpieczającego od zamarzania w bloku (widziałem taką w mf 699 przy rozruszniku siedziała). Chyba że podgrzewa misę olejową to może być gdzieś schowana całkiem. W sumie to nie wiem czy w mfach instalowali grzałki do podgrzewu oleju.A skoro jej nigdzie nie widać to może wyjęta.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john56l    0

podobnie jak congo również nie słyszałem o grzałkach w mf, ale zato słyszałem i widziałem orginalnie montowany rozpylacz czy coś takiego ktury wtryska w filtr jakiś płyn, nie wiem dokładnie jaki, który pomaga mf-owi łatwiej zaskoczyć :)

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john56l    0

o włąśnie samostart i nieźle daje wiem bo widziałem facet odpalił ztym prawie od pierwszego razu. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
congo    0

No właśnie. Ferdki niektóre mają problem z odpalaniem już przy 0 stopni i dlatego chyba były montowane te instalacje do samostartu. Nie wiem czym to jest spowodowane, chyba taka specyfika niektórych silników. Ja w swoim podłączyłem puszkę z samostartem i nie ma problemu z odpaleniem i w mróz, a wcześniej przy 0 stopni trzeba było długo go memłać.

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

panowie jakie grzałki a poco to komu podstawowa sprawa dobrze ustawione zawory sprawne wtryski dobra pompa no i świeca płomieniowa sprawna i akumulator i pali w największe mrozy.ja mam MF690 i URSUS 2812 i c-330 i palą jak należy beż grzałek :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj