Krzychu_912235

Problemy z odpalaniem

Polecane posty

tomek73    574

1634 ma przełącznik przy kabinie.Wymień go.Jest możliwość odpalenia na krótko z przełącznika.Ja tak kiedyś robiłem jak go miałem.

Odkręcałem ta 4 wkręty i wyjmowałem przełącznik z puszki [bez rozkręcania kabli]i z dołu wciskałem cały elektromagnes tak żeby załączyć styki z akumulatorów.Wtedy będziesz wiedział że to przełącznik a nie akumulatory bo on wtedy zapala na tym prądzie który jest w akumulatorach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andriu    0

a moze to tylko elektrowlacznik ten przy rozruszniku(jesli pomylilem nazwe niech ktos mnie poprawie)]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo18    1

Witam wszystkich :)

Odswierze troche temat bo idzie zima i w sprawie tej grzalki do 80tki jak jeden kolega wyzej pisal przy kabinie jest tylko ten kruciec z dwoma wezami co idzie do misy a drugi na obieg od nagrzewnicy no i moje pytanei czy moze ta grzalke da sie wsadzic w to okienko "przeciwrozowe" ale znow sie nasuwa bo ono jest wsadzone na takie blachy a do zamocowania grzalki potrzeba dwoch srub a tam nie widac nagwintowanych dziur :/ wiec nie da sie zalozyc tej grzalki? z gory dzieki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    261

jesli chcesz w to okienko to musisz kupic grzałke do c385 (chyba pasuje od zetorów seri 70) nie potrzeba nagwintowanych otworów bo z grzałką do srodka bloku wkładasz wspornik i skręcasz dekiel przyciskając go do otworu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    261

tak sądze , tez zamierzałem kupic taka grzałke ale wkoncu zrobilismy zbiornik przepływowy na przewodzie a w nim grzałke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo18    1

na tym przewodzie co idzie z glowicy do misy? i ogrzewa wam to dobrze ? ;)

U nas taki patent by nie przeszedl bo jest zalozony tur i teraz dostep do silnika jest bardzo ograniczony a ta grzalka byla by w sam raz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    261

tak na tym przewodzie ale nie sadze zeby tur costam przeszkadzał bo mi grzałka wyszła troszke pod ramą ciagnika we wnece :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kombinujecie jak konie pod górę do ciągników seri 385 czyli wszystkie czwórki i szóstki,ursusy i zetory mają w bloku silnika po jego prawej stronie(patrząc z kabiny) nad filtrem oleju orginalne wejście do zamontowania grzałki tj.taki maly dekielek na dwie śruby m8 i grzałka ma taki właśnie krztałt i taki montarz.miejsce w którym jest zamontowana grzałka zapewnia grawitacyjny obieg płynu dzięki czemu silnik równo się ogrzewa. żeby zobaczyć jak ona wygląda wystarczy wpisać w allegro "grzałka 385"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

niestety MERCU nie wszystkie i wiem co mówię bo sam rok temu kombinowałem, seria 9XX i dalej owszem, ale 385 to jak trafi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Dokładnie jak mój przedmówca pisze :lol: silniki starszych ursusów i zetorów dzielą się na tgzw. starego i nowego typu , te starego były montowane w 385 i tam nie ma takiego dekielka ze srubkami ^^ jedynie korki które wyskakują gdy np. woda zamarznie w bloku ... tam się da zamontowac grzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matti21    0

witam. A co sądzicie o zamontowaniu 4 świec żarowych w kolektorze dolotowym??? czy to coś pomoże w zapalaniu c385?? myślałem nad grzałką ale niestety nie mam miejsca na grzałkę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

Świece, to zależy jaką masz instalacje, jak masz mały aku to może prądu na rozruch zabraknąć. Nie utrudniaj sobie życia kup samostart za 15 złotych i skończą się twoje problemy, jak masz aku wyciorane to tylko podładować trzeba tak żeby wałem rozrusznik zakręcił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Polecam montaż świecy płomieniowej, prosta sprawa i jak rozrusznik ma siłe kręcić na mrozie to nie ma bata żeby nie odpalił ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

zamiast samostartu polecam używać plaka tego co się tapicerkę w aucie nabłyszcza lepszy od samostartu i szybciej łapie a poza tym to silnik tak nie stuka jak na samostarcie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Co tu się dziwic ze 385 nie chcą palic w zime ? przeciez większosc jest zalana olejem letnim :rolleyes: sądzę ze mało kto z nas zmienia olej tylko na zime ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

Wcale nie trzeba zmieniać na zimę, Jeżeli reflektujemy na częstą jazdę zimową porą to lepiej wlać olej wielosezonowy, np jakiś 15W40 zachowuje parametry jeszcze przy -15, a 10W przy -20.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Ja z reguły to stosuje takie oleje letnie i zimowe jak książka pisze.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4    0

Mam dwie szóstki i palą bez problemu.

Moim zdaniem ma na to wpływ:

1. Dobre paliwo (zimowe)

2. Olej wielosezonowy lub zimowy

3. Sprawny silnik - szczególnie pompa i wtryski

4. Dobre aku i sprawny rozrusznik

 

Gaz do dechy podczas rozruchu i musi odpalić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciagniki z turbina tez gaz do dechy podczas rozruchu?


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Tak tylko to silników z turbiną nie stosuj smostartu bo turbina w kosmos poleci.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4    0
z turbina tez gaz do dechy podczas rozruchu?

 

Tak. Tylko jak odpali to trzeba ten gaz szybko ująć ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Paliwo zimowe ? nie wiem jak u was ale u mnie w zeszłym roku zdarzyło się ze i zimowe przy -20 -25 potrafiło się zciąć i na wierzchu w zbiorniku i w filtrze była gęsta substancja ;)

 

Moim zdaniem zimą ciągniki najlepiej powinny palic na oleju opałowym :P

 

 

Ja nie zmieniam oleju na zimowy :) ale przy dobrych akumulatorach przy - 11 385 zapali bez rzadnych sztuczek , przy - 20 nawet moje ciapki nie chcą palic ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam was chce zakupić  6stke byłem oglądać ursusa 1014 oraz 1614 i 1224 oraz 1634 i wszystkie miarka wyrzucają krople oleju jak miarkę się wyciągnie czy ma tak być ? Czy jest coś nie tak ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj